De acord , devalorizarea depinde si de contextul geopolitic insa regula de aur este, cu cat pretul de nou mai mic, cu atat devalorizarea este mai mica. Deaceea Dacia e campioana.
Tot ''vestul'' procedeaza asa cum spui tu, ei cand merg sa cumpere masina intreaba cat e chiria lunara a masinii, nu cat costa masina. Este un concept cu care eu nu sunt de acord din 2 motive: primul si cel mai logic, platesti mult mai mult decat devalorizarea iar al doilea ca toate aceste lucruri in ''chirie'' te fac un sclav al banului, luna de luna trebuie sa produci ca sa poti folosi un bun.
Referitor la revizii eu nu le prea fac in reprezentanta sau pe prima maxim iar la frane cel putin chiar nu are nimeni treaba , poti merge oriunde sa le schimbi. Plus ca mai este si varianta in service multimarca autorizat RAR dar nici acolo nu mai este prea ieftin.
La skoda ca sa o luam ca exemplu la prima revizie 30k km se schimba ulei+filtru iar mai nou si lichid frana la un cost de aprox 1200-1500lei. Dupa manual mai ai bujii si filtru polen la 60k km iar filtru aer la 90k km. Un service long life atractiv pt flote sau rulaje mari si total neinspirat pt cei ce cauta sa cumpere SH.