Nu cred sa rezolvi mare lucru cu un furtun transparent, asta ar insemna ca regulatorul sa scape benzina girla sa se si vada sau sa miroase a benzina cind scoti furtunul de vacum in plus, un regulator poate scapa si pe la imbinari. Doi la mina, un regulator nu poate fi responsabil de nereguli a doar 2 cilindri, avind rampa injectoare comuna presiunea creste sau scade pe intreg, pe toate cele 4 injectoare, din rampa. O verificare corecta ar cu barometru montat pe retur si verificata presiunea pe intreg. De nu ma insel pompa de benzina la nubira dezvota o presiune de 3,5 bari ceia ce vrea sa insemne ca in rampa, chiar si dupa pe retur sa inregistrezi undeva la 3 bari. Totodata poate fi verivicat si regulatorul de presiune prin indepartarea furtunului vacum cu motorul pornit. Din moment ce ai extras furtunul de vacum si presiunea pe barometru creste, asta vrea sa insemne ca regulatorul isi face treaba. La turatii mari pe barometru presiunea ar trebui sa ramina cionstanta, cu mici fluctuatii. In accelerari violente ai o fluctuatie undeva la +/- 0,5 bari dupa care trebuie sa revina la pozitia initiala ~ 3 bari la relanti. Eu unu pe asta as merge, pe intreg.