Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/28/24 in all areas

  1. A venit modulul de inchidere centralizata din China, il asteptam cu mare interes insa dupa ce l-am montat parca mai tare facea so...nu era ala neaparat problema. Un lucru bun este ca acum inchiderea din cheie functioneaza de la o distanta mult mai mare. Dar am rezolvat pana la urma problema, este o mufa cu 8 pini care intra in releu si m-am apucat sa-i scot pe rand, neavand o schema electrica, dupa ce am scos al2-lea, am testat, se inchid/deschid toate usile, nu mai armeaza aleator deci pentru mine e problema rezolvata. Ce rol avea cablul, habar n -am😁 Cred ca pana la urma problema porneste de la manunchiul de cabluri dintre usa soferului si caroserie, pe acolo am vazut la altii ca se toaca cablurile insa e ceva prea migalos pt mine. Am schimbat intre timp si ulei pompa servo , am folosit Mannol cu norma Dexron II-D exact cum este specificat in manual. Parca sa zic ca acum merge putin mai usor servo in rest nimic schimbat intrucat nu aveam zgomote sau alte probleme nici inainte. Schimbat si lichid frana Ate Dot4, acesta era efectiv namol! O singura data in viata masini s-a umblat la el atunci cand am avut problema cu un etrier spate. Pedala de frana este mult mai teapana dupa interventie. Cam atat pentru moment.
    2 points
  2. Mi-s de aceiasi parere in ce priveste racordul flexibil, a se schimba in intregime cu tevi cu tot si asta datorita faptului ca teava in cauza (din ce vede ochiul meu in poza) ii usor obosita. Is 3 tipuri de racorduri ce se gasesc pe piata : - cele cu coliare la ambele capete extrem de usor montat insa trebuie luat in calcul starea tevilor in plus atentie sporita la cea din amonte in ce priveste curbura tevii, ca de e prea in scurt inaintea racordului flexibil si mai e si arsa la capat s-ar purea sa nu-i priasca un flexibil cu coliere unde se obtine o etansare OK da' nu foarte buna ! In cazul astora, eu unu recomand a se pregati terenul ce include indepartarea racordului existent, examinarea capetelor tevilor si indepartarea portiunilor deteriorate daca ele exista ... astea toate inainte de a se face comanda unui racord nou ca nu cade din ecuatie posibilitatea sa fie de un racord mai lung decit cel existent. In cazul de fata din ce vad in poza NU ar merge un racord flexibil cu coliere. - racorduri flexibile cu sudura unde la fel se ia in calcul starea tevilor. Aici e cumva la ghici cum suporta sudura teava in cauza slabita fiind, sudura in sine in veci nu se rupe insa fix linga sudura unde materialul se decaleste probabil sa cedeze inainte de vreme. In cazul astora eu unu inteleg costul, pentru ca avem in fata in intreg proces de lucru, taiere, slefuire, sudura, pozitie de lucru dificila, timp, consumabile si nu in ultimul rind profitul. De se executa in regie proprie (ori un bun prieten cu mina de meserias) se merita din plin, altfel NU ! - cea de-a 3-a varianta ii cea completa cu plug and play, doua coliere sanatoase, o pasta pentru etansare si la revedere, executata in regie proprie chiar. In primele doua variante teava de esapament in sine da directia, se merge pe ce se cere si nu pe ce vrem, asta daca inclinam pentru o remediere sanatoasa pe termen lung. LE. Apropo de producatori. Pe linga lungimea totala si diametrul corespunzator a piesei in cauza, trebuie avut in vedere diametrele capetelor baba - mosneag (mama -tata) ca de nu se pupa patent ... o sa dea de furca rau de tot. Buna si pasta benefica chiar, dar nu poate suplini diferente uriase de imbinare ale celor doua piese. Fac unii niste imbinari ... de balangane una in alta de zici ca-i limba de clopot danga - langa, ei asta da provocare pentru o etansare eficienta!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...