Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/18/23 in all areas

  1. Am ajuns la 160.800 km. În ultimele luni, o folosesc foarte mult prin București + naveta București-Ploiești. Spre norocul ei, are ,,acoperiș deasupra capului", acolo unde m-am mutat dispunând de parcare supraetajată. Săptămâna trecută am efectuat revizia anuală unde am schimbat uleiul, filtrele (inclusiv cel de combustibil) și amărăciunea de tobă finală. De data n-am mai mers pe Texaco, ci pe infamul GM 10w40. Filtrele, cu excepția celui de aer, sunt toate pe Mann. Inițial, cei de la Rădăcini mi-au zis că-mi vor aduce și filtrul de aer tot Mann, doar că odată ajuns la magazin, mi s-a spus că nu mai era disponibil, așa că am luat Dreissner. Probabil o chinezărie spoită cu aer nemțesc. Dacă mă gândesc mai bine, poate trebuia doar să-l fi suflat pe cel vechi GM cu aer comprimat. Atinsese totuși termenul la care manualul recomandă înlocuirea, în cazul meu, anii și nu kilometrii. Finala am ales-o pe Bosal. Am rămas surprins de cât de coaptă era cea veche. Culmea, restul traseului de evacuare este ok, inclusiv intermediara. Bine, a mai fost schimbată acum vreo 10 sau 12 ani. Cu ocazia asta, tot în vederea conservării designului dat de producător, am făcut rost și de ornamentul original. Acum și una ,,rece": de când cu frigul, zăvorul de la hayon a început să facă figuri și nu mai permite închiderea acestuia decât barbarizat. Astfel, este necesar să-l umplu de WD după aproape orice folosire.
    1 point
  2. Clar, am inceput deja, azi am avut o repriza de 180, aseara 160, e bun rodajul 🙂 Serios acum, incerc sa nu o calc "blana" dar cateodata trebuie, si daca trebuie incerc sa nu fie sustinut mai mult de cateva secunde, gen 10. Oricum imi place ca nu e nici o diferenta fata de ce era inainte, trage frumos, constant, fara sincope si tot miroase a motorina 😄 Posibil sa fi rezolvat si o problema pe care o aveam vara pe calduri mari de vre-o 2 ani, cand o chinuiam gen calcat blana sustinut mai mult timp si schimbam treapta, initial tragea tare, dupa avea o scadere de putere de 1 secunda doua, dupa care revenea si nu mai cadea pana nu schimbam urmatoarea treapta. Se vedea cel mai bine la treptele 5-6 pe ceasul de consum instand, initial se ducea blana la 20 litri, dupa scadea pe la 12 litri, si dupa se ducea iar blana. Stiu, suna mai mult a geometrie variabila la turbo lesinata dar cine stie, vedem la vara 🙂
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...