Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/05/23 in Posts

  1. Doi ani mai tarziu :)) am reusit sa rezolv pierderea de ulei !!! Am schimbat baia cu una SH care era in stare mult mai buna decat ce aveam pe masina . Operatiune realizata in proporție de 95% de mine ( ma dureau toate cand am terminat) . Pentru ca am momente de glorie, am fost croit sa schimb baia, aveam procedura deja in cap, dam evacuarea jos, desfacem baia( dupa ce scoatem uleiu) simplu, pana am ajuns sub masina si m-a lovit in plin, minunea inginereasca si anume nenorocita aia de traversa :)) . Are 2 suburi in fiecare capăt si cate unul pt tampoane, am o istorie vasta cu traversa de la masina asta :)) 185900 km avem ulei nou, filtru original GM (era 27 de lei :)) ). Momentan mai pierde doar ulei de servo , ma rog, umezește un furtun la imbinarea dintre metal si cauciuc. Si ca o ultima completare @Dj_Dark mi-a tot zis ca farurile mele bat aiurea, dar nu eram foarte deranjat, cum eu nu am reglaj electric , au trebuit reglate manual, operatiune realizata de @mirceajo , mare dreptate avea Dj-u cu farurile :)) , stanga batea in sus si dreapta sub masina, dupa reglaj vad si eu drumu:)).
    2 points
  2. Mda, imbatranesc, si oricum la masina asta nu mi-a placut sa lucrez niciodata 🙂 Sa continuam, binenteles ca a fost cu peripetii. A venit piesa si fiindca rulmentul de pe cardan era bun am folosit doar suportul. Oricum ala era foarte greu de scos, bine ca era bun. Din pacate in timpul montajului grijuliu (adica batut cu ciocanul 🙂) am reusit nu stiu cum sa ating si dintii aia, drept urmare nu am mai reusit sa montez cardanul, culisa 1 cm si atat, plus ca si pozitia de sub masina fara elevator nu ma ajuta, nu aveam forta sa il bag in celalalt. Drept urmare nu am scapat si a trebuit sa demontez si bucata cealalta care nu a renuntat usor, de atata timp ruginise evident si a iesit foarte greu din flansa diferentialului. Dupa niste pilit si dupa cateva incercari am reusit sa il bag si sa il fac sa si culiseze usor. Si rezultatul final. Acum, bloopers 🙂 In timpul operatiunii am descoperit asta: Roata stanga spate, nu am decat o singura explicatie de cum a ajuns in halul asta, bucsa aia minunata detaliata acum ceva timp pe care am descoperit-o tarziu a dereglat geometria si am mers mult cu ea asa. Oricum gumele astea sunt la ultimul sezon, alea de pe fata sunt aproape la semn, asta cum se vede, le cam ajunge. Si numarul 2: Ce e trist e ca aia e una din prinderile cadrului pe caroserie o problema cunoscuta la e46. Inca un motiv in plus sa incep sa imi caut alta masina.
    1 point
  3. Tati ... te-ai ramolit ! Daca ai "ratat" dezastrul ala de la rulment, nu stiu ce sa zic ... Ai nevoie de o vacanta 😁
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...