Daca tot eram acolo, au fost schimbate si bieletele antiruliu fata + spate, ca aveau si alea ceva ani peste ele:
Din nefericire, in ziua in care urma sa facem toate cele relatate de mai sus, m-am trezit in trafic ca aud un scartait de cauciuc si usoara trosneala cand plecam de pe loc sau franam. Ce sa fie, ce sa fie? Cand ajung seara la elevator, aflu de la Mircea ca mi-a pocnit bucsa mare de la bascula.
Un pic de context. Acum nici doi ani, am schimbat ambele bascule fata, cu unele de la Lemforder, fiindca ziceam in sinea mea ca sunt un producator relativ respectabil, chit ca cele pe care le-am montat erau fabricate in Turcia. Dupa socoteala mea, bascula care a cedat avea sub 6000km.
Mbuuun. Dupa constatare am pus mana si am comandat o bascula noua de la CTR, fiind producatorii celor originale si doua bucse fata pentru bara stabilizatoare, ca le-am gasit la un pret bun si nu strica sa fie acolo.
Cam asa arata vinovatul:
Si dupa montaj:
Fiindca am schimbat amortizoare, bascula si toate celea, am dus masina si la o geometrie fata + spate:
Am gasit si un set de trei CD-uri cu muzica sa mai ascult cand sunt la volan.
A implinit si ea in sfarsit peste 140.000 km. Am prins momentul perfect pentru poza.
Am schimbat si rama din fata a numarului de inmatriculare cu una din cele facute pe comanda.
Ieri m-am intors la Rosiori, cu intentia sa retrag Nubira la garaj, ca e suficient pentru anul asta, mai ales ca urmeaza sa inceapa si nebunia in traficul bucurestean cu scolile, facultatile si toate celea. Azi cand voiam sa plec in oras dupa ceva cumparaturi, bateria a zis ca vrea sa iasa la pensie dupa 7 ani si nu a mai vrut nici moarta sa coopereze.
Ciudat e ca s-a decis de pe o zi pe alta sa cedeze, fara vreun semn, mai ales ca in ziua precedenta am mers peste 150 km, grosul fiind pe A1, cand veneam de la Bucuresti. Totusi, o chestie similara am patit si la Skoda. Azi era bine mersi si maine pauza, asa ca nu ma mira.
Pe de alta parte, o sa am in vedere sa fac un test de incarcare. Poate a obosit si alternatorul.