Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/12/23 in all areas

  1. Cu siguranta furtunul flexibil de frina fu deteriorat la interior motiv caruia nu permitea pistonului din etrier a se retrage in repaos unde ii e locul, sub presiune ii fortat sa inainteze insa la revenire ... ii aproape solo, minimum de vacum creat de sistem ii aproape de zero. De aceia nu agreez ideaia strangularii furtunelor flexibile de frina cu clesti ! Odata ce a pleznit interiorul furtunului ... la revedere, n-o se se mai lucre ca la carte si adesea problema e sesizata tirziu cind se agraveaza dar chiar si pina atunci se poate lasa cu discuri vinete si placute arse ce nu e de dorit. Acuma, nu zic ca tu ai fi strins furtunul cu cleste si de aici si buba, dar asta e o cauza prioritara cel putin din punctul meu de vedere. In service se practica strangularea furtunelor flexibile cu clesti insa eu unu nu accept asa ceva !
    1 point
  2. Nu stăm pe loc: Au mai venit două conducte pentru AC, cea cu valva de expansiune și cea care vine de la vaporizator spre butelie (am văzut că e și o conductă mai mică în formă de L). Cred că acum puzzle-ul e complet. Mai rămâne să am timp/chef să demarez operațiunea de montaj plus freonare. Secundo, cum Cielo a cam devenit mașină de zi cu zi și plănuiesc inclusiv niște trip-uri în această vară, am decis că e cazul să trec de la ghete la sandale: Hankook Kynergy Eco 2. Nu mai merg în viața mea cu cauciucuri de iarnă vara. Altfel am simțit mașina după ce am luat-o cu noile anvelope față de cum am simțit-o dimineață până să i le montez. Nu, nu e placebo. Frânarea, cel puțin, e mult mai bună. În rest, roșioara vă salută !
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...