Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/15/23 in all areas

  1. Si a plecat araboaica la buy-back cu un RCZ din 2015 acelasi motor THP insa de 200 CP si cutie manuala. Cumva a facut fiica-mea de ne-a convins sa i-o luam, era visul ei de soferita si a ajutat-o si faptul ca din septembrie, de cand are carnet, nu a avut nici un incident in cei vreo 5000 de km parcursi. Masina e foarte distractiva pe curbe, sta ca un cart pe asfalt cu anvelopele de iarna 235/45R18. De vara a venit 235/30R20 cu flanse distantiere de 10 mm, in 2-3 luni vad eu cum va fi, avand si suspensie reglabila KW, posibil sa trebuiasca sa o ridic. I-am facut RAR-ul saptamana trecuta, iar cu o zi inainte revizia (ulei 0W30 Total Quartz, filtre, bujii, bobine aprindere, antigel, lichid frana). Masina are acum 150025 km, un singur proprietar in Germania, am toate facturile de revizie de noua + TUV-urile, ruleaza exemplar. Luni o inmatriculez.
    4 points
  2. Inghesuit, dar cu mult cap. Pana si in tragger are o evazare pentru a putea baga o tubulara lunga necesara la defacerea capacului turbinei. Chiar am ramas surprinsi de cat de usor se fac depanarile. De avut in vedere ca motorul este "opera" GM -global ... care, de fapt, am constatat ca a fost mai mult GM China ... Pe extraurban lucrurile au revenit la normal cu consumul. Adica am scazut de la 4,7% la 4,5% :))) Aici au fost cam 8km e urban (Sibiu, ora de varf ... adica un fel de Bucuresti in weekend :D) si 16km drum judetean, cu urcus sesizabil. E ce trebuie, insa ma gandesc daca nu se justifica si o curatare de injectoare =)) ). Il mai las pana la primavara, vedem dupa ce se incalta cu slapi de vara, sosonii de iarna nu sunt f relevanti. Lasand la o parte consumul, am revenit la feelingul de "OPC Line" :)).
    2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...