Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/03/23 in all areas

  1. Corect, mi-a scapat aspectul asta din vedere, are 3 bobine. Prea mult 4 cilindri strica 🙂. Se poate ignora o parte din explicatia de mai sus, nu este valabila la 3 cilindri, ramane aia cu avansul intarziat doar.
    2 points
  2. Avind in vedere faptu' ca are 3 cilindri si 3 bobine ... nu vad de ce ar fi "wasted spark" ... MatizIgnitionE3.pdf
    2 points
  3. Până la urmă, am decis înlocuirea caloriferului. După cum știți, nu prea mă leg la cap cu soluții pe termen scurt. Nu de alta, dar tot la înlocuire se ajungea. N-am găsit original, cu atât mai mult de cupru, așa că am luat Nissens. Cel mai bun compromis zic: chinezării, gen ASAM, picau din start, iar unul SH de aceeași etate risca să fie la fel. Recunosc că am fost (și sunt) puțin în dubii, căldură încă am, încă pe treptele 1/2 mor de cald. Dar e ceva ce nu e în parametri și asta nu-mi dă pace. O să-l păstrez oricum și pe cel original. L-am sunat pe Tudor, a zis că la Cielo n-a mai schimbat și nu s-ar băga, dar m-a îndrumat către un adevărat maestru de aici de pe grup. O să vă las să ghiciți, sunt convins că e limpede la cine mă refer. Mâine sau luni îmi vine piesa, rămâne numai să stabilim întrevederea. @Andrei.ss da, acum vreo 2 veri, doar că n-am pus plasă. Iese o mizerie de acolo.... Mi-e teamă și pentru vaporizator, mai ales că nu există filtru de polen. Deși n-am auzit în viața mea de vreunul spart. Aici pe grup cel puțin nu.
    2 points
  4. Chiar ca GTS Crunch, a facut "crunch" membrana 😄 . Sa le stapanesti sanatos pe astea noi si sa te tina mai mult! 👍
    1 point
  5. Un pic de teorie, in lipsa senzorului de axa, motorul nu stie pozitia motorului exacta ci doar aproximativa, doar din arbore stie de exemplu ca pistoanele 1 si 4 sunt sus, dar nu stie care din ele e pe compresie si are nevoie de scanteie si care a terminat evacuarea si incepe ciclul de admisie. Rezultatul, injectia treceiese din modul secvential ci se comporta ca una monopunct (injectoarele pulverizeaza toate in acelasi timp) la fel si aprinderea 2 cu 2 (1 cu 4 si 2 cu 3 respectiv). La matizul tau oricum e "wasted spark" deci nu afecteaza, nu are delcou nu? Si, cel mai important, nemaiavand "rezolutie"buna in pozitia motorului, intarzie avansul aprinderii la o valoare de siguranta la care motorul sigur nu detoneaza, de aici pierderea de putere defapt 😉 Alte manifestari nu ar trebui sa apara deci celelalte probleme daca sunt, sunt din apta parte, de exemplu la matiz un punct de "failure"cunoscut este senzorul MAP (defapt linia de vacuum care vine la el).
    1 point
  6. asa de inceput de an, m-am lovit de o frumusete de problema(fara cod de eroare), cand nu a mai vrut animalul sa porneasca, crezand ca problema vine de la baterie, am pus o la incarcat toate bune si frumoase, am pus bateria la loc si nimic, efectiv invartea si nimic, am verificat-o si para verificat-o in cele din urma mi-a atras atentia faptul ca, aveam pe VCDS 60 grade temp pe apa cu motorul rece nepornita de cateva zile, aparent senzorul de temperatura a luat o razna, si se pare ca de aici a fost problema, culmea era si spart si pierdea apa prin carcasa, sa rezolvat cu un senzor nou, culmea nici asta nu era vechi fiind schimbat odata cu pompa de apa, dar... plastice de toata jena. alta "problema" intre Craciun si revelion dupa un drum mai lung am simtit cum pe dreapta dupa ce inaintam putin si opream masina opunea rezistenta la inaintare, dupa o scurta verificare am gasit etrierul gripat, mai exact garniturile de la glisiere s au uzat, nu stiu prin ce magie efectiv erau topite si sau lipit de glisiera, acelas lucru sa intamplat la ambele roti, doar ca dreapta ramanea infranata, am trecut la inlocuirea lor, si implicit am schimbat si placutele pentru ca deja trecusera de jumatate cu mult.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...