Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/15/22 in all areas

  1. Mai stergem praful, am achizitionat niste filtre de benzina gen dacia 1310 cu gandul sa le folosesc la apa sa filtrez rugina din ea. Motivul, desi am schimbat-o de 2 ori tot e putin murdara de cand am refacut motorul. Din pacate nu prea am reusit fiindca toate filtrele (4 la numar) s-au inbacasit relativ repede, in cateva minute nu mai trecea nimic prin ele. Metoda folosita a fost pe furtunul de retur dela clapeta de acceleratie in vasul de expansiune si ca sa fiu sigur ca am debit am obturat si furtunul care duce in caloriferul de caldura cu un cleste. Am folosit 2 la asta si 2 la aia verde, acelasi rezultat. Dupa prima tura le-am suflat in sens invers cu aer sa se mai desfunde si repetat, acelasi rezultat, s-au infundat la loc in 2 minute, deci daca mai are cineva ideea asta sa stiti ca nu functioneaza 🙂 La final, am avut un moment de pensionar, stateam in ea pornita in garaj si ascultam radio pe tank-ul original, era si niste muzica din anii 90, la fix 🙂
    2 points
  2. Am uitat, week-endul trecut am schimbat ambele chedere de pe spate ca tot le aveam noi. Poze din timpul montajului nu am am doar cu ele cumparate 🙂
    1 point
  3. Aș zice că se cuvine un refresh... Mașina a trecut cu bine de ITP și anul ăsta. A venit motorașul pentru geamul față stânga, nou și original, 2 buc bucșe bară stabilizatoare, tot originale, o monogramă GLE, vreo 5 buc cleme conducte, 2 buc Lucas dreptunghiular, de asemenea originale. Plus ce a venit de la Rădăcini, ansamblul ștergătoare , 2 buc arcuri față, 2 buc bucșe brațe, un comutator pentru capac alimentare + portbagaj și cam atât... N-am apucat să desfac ce a venit de la Rădăcini. Și, bomboana de pe colivă, ceva ce-mi doream de mult prea multă vreme, compresor AC, nou nouț, original, cu sigilii și tot ce trebuie. Când am văzut că este exact ce am eu pe mașină, l-am luat fără să stau pe gânduri, chit că m-a rupt la bani. Dacă nici ăsta nu dublează valoarea mașinii... Pe termen scurt, urmează să montez mecanismul ștergătoarelor. După cum am mai zis pe aici, al meu are joc măricel. Ar fi fost de făcut și geamurile, dar ghiciți ce: s-a stricat comanda centrală (o chinezărie ordinară). Bine, nu toată, doar butonul de la geamul stânga spate. Oricum, nu mă aștept să mai țină mult. Originală nu se mai găsește, iar chinezării recomandate ca fiind ,,coreene" (am observat că se practică des în cazul pieselor Daewoo de proveniență dubioasă) nu mai pun. Îmi trebuie și două comutatoare pentru geamul din dreapta, respectiv pentru unul din spate. Aceeași belea, nu se găsesc decât ,,coreene". O să mai caut și le fac cu proxima ocazie. Fix când mă gândeam dacă e ok să păstrez comanda actuală și să iau două butoane coreene, având în vedere că nu fac abuz de geamuri 😀. Și până la reparat AC mai e cale lungă: nici urmă de uscător (butelie) și de conducta de înaltă presiune. Ar fi o butelie la Rădăcini, dar e de R12 și nu merge la mine, nu din informațiile pe care le-am cules. Vreau să fac totul ca la carte, mai ales la cât am dat la compresor, deci mai aștept.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...