Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/14/22 in all areas

  1. Tot cu surubelnita am fortat pana la urma... In fine, am fost la un service de A/C. Am luat-o-n ambele manute. Conducta de inalte (cea subtire) e corodata si pierde presiune (am pus foto). M-am dus, frumos, la Radacini si am cumparat una noua = 170 lei. Mi-au bagat doar aer sub presiune, la 20 bar, sa testeze. Baieti destepti. In rest, treaba pare a fi facuta bine, asa mi-a spus. N-am mai inlocuit conducta, pentru ca am fost cu masina si tot ce-i sub capota frige. Vad eu cand o inlocuiesc. Intre timp m-am ocupat de altele: am inlocuit grila, am vopsit bratele stergatoarelor, am inlocuit o lampa coapta de la placuta de inmatriculare si - nici nu stiu daca are rost sa spun - un cauciuc de la pedala de frana. Plus, am scos firul pe care il trasesem de la bricheta, si am bagat copexul cu fire, care duce la compresor, pe sub (nu stiu cum ii spune la tabla aia)... la radiator, l-am desfacut de sus si l-am tras un pic de-o parte.
    2 points
  2. Doar am inlocuit conducta veche (de la dezmembrari), pentru ca era corodata la clema de prindere pe caroserie. Urmeaza sa mai fac o incercare la service, poate e totul OK acum. Luni e liber, nu stiu cand mai ajung. O sa scriu cu majuscule cand si daca va fi functional A/C. 😁 Multumesc!
    1 point
  3. Am descoperit "ce bate" 😄 "De la soft si spaneta" ca sa il citez pe un clasic in viata 🙂 , evident corelat cu numarul de km, face 390 de mii fara cateva sute. Am incercat sa o imping la loc, dupa cum se vede mai sus, (sa mai mearga macar o perioada pana imi comand piesele) fara succes, drept urmare am scos-o de tot. Dupa care am pus-o la loc provizoriu sa nu mai tin masina atarnata pe cric degeaba pana vin inlocuitoarele. Apropo de inlocuitoare, am comandat poliuetanice "strongflex" initial de la o firma, nu fac reclama insa veneau foarte tarziu, drept urmare am comandat "powerflex"de la alta firma (tot nu fac reclama 😄) si astept confirmare si timp de livrare marti. Si da, am comandat 2, se va inlocui si dreapta. Motivele sunt 2, bucsa normala nu cred ca aveam sanse sa bag eu cu ce am prin garaj, trebuia ajuns la service cu fuzeta in brate si alea defapt sunt bucsile care preiau forta rotii care impinge restul caroseriei nu absorb mare lucru din socurile date de gropi, drept urmare in mintea mea se justifica sa fie mai tari. Pana atunci, masina sta cuminte in garaj fiindca nu e de mers cu ea la cat spatiu a ramas la bucsa aia, ma mir ca nu a troncanit aia 20 de metri pana in garaj.
    1 point
  4. Update, problemele de mai sus erau corelate si toate cauzate de...delcou. Pun 2 poze care expica tot 🙂 Corpul ala schimbat de mine pe la inceputuri "ca tot era nou prin garaj" este o porcarie aftermarket la care se observa ca urechea de prindere (de unde se regleaza avansul) este decalata fata de original cam cu un cm, mult prea mult ca sa zic ca o "largesc" un pic si capat niste reglaj, Drept urmare am folosit pe cel murdar de mastic negru (care era pe bej) pe care am mutat capacul+fisele si luleaua care erau deja pe asta prost si masina si-a revenit miraculos. Maine sau luni (luni cel mai sigur) o sa o scot la un test, poate isi revine si sonda aia, daca nu, alta. Motorul e foarte "strans", cand il opresc din cheie "ingheata" imediat in pozitia aia, ii trebuie un pic de rodaj, plus ca sunt curios cum trage fiidnca pe loc pare mai "fasnet", parca raspunde mult mai rapid la acceleratie. Ah da, aerul conditionat inca functioneaza 🙂 Nici bejul nu a ramas nefunctional si nici nu mi-am batut joc del el punand porcaria asta, a fost pus primul delcou din stanga din poza cu 4, perfect functional 😄
    1 point
  5. Am zis ca mor, azi, de nervi. Avand vreo patru ore libere, am zis sa continui cu A/C-ul, cu electrica mai exact. Nu-mi mai trebuie, m-am taiat la maini, am pierdut o gramada de timp sa scot mufe si papuci din mufe, de mi-am facut cruce si cu stanga. In fine, sa nu ma mai plang... Am reusit sa rezolv doar partea din interior si pare ca functioneaza ceva. Butonul se ilumineaza, se activeaza doar la actionarea suflantei si, dupa trei secunde, porneste/se opreste electroventilatorul (la putere mica) - cu motorul pornit. N-a facut nimic "POC!", ECM-ul pare ca e ca inainte. M-am apucat sa iau un fir de plus de la bricheta, dar e pe accesorii. Nu stiu de unde sa iau un plus pe contact, pentru releu. Sau daca plus pe accesorii trebuie, habar nu am. Nu stiu cand o sa mai am timp sa continui, imi vine sa-mi smulg parul din cap... E clar ca migala asta cu bagatul pe sub bord, nu-i de mine!
    1 point
  6. Si dupa 4 luni si jumatate si 6000 km (acum masina are 134450km) am schimbat si filtrele de motorina si filtrul de polen. De fiecare data m-am luat cu alte treburi la tara si cum nu mirosea urat in masina si cel de motorina mai avea viata (se schimba la 2ani/60000km oficial, eu am facut aproape 36000km cu el, aveam de gand sa-l schimb la 30000km, dar nu s-a putut 🙂 ). Am cumparat si uleiul pentru cutia de transfer, de data asta am mers pe Liqui Moly Vollsynthetisches Hypoid Getriebeol (Ulei de transmisie hipoid complet sintetic) 75W90, adica fix ce cere manualul. Il voi schimba cu urmatoarea ocazie, acum mi-a fost sila sa aduc cricul si sa dau jos scutul, apoi sa ma chinuiesc sa il pun la loc... Teoretic mai am cel putin 15000-20000km de facut cu uleiul din cutie, dar sunt curios cum stau cu spanul. Mare atentie ca exista si ulei partial sintetic 75W90 de la Liqui Moly (pe sticla scrie Hypoid Getriebeol) si asta cica nu se impaca cu cutia de transfer a Captivei, trebuie schimbat mai des. Drumuri bune tuturor!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...