Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/31/22 in Posts

  1. Posibilitati sunt multe... de la simple contacte electrice, releu defect (in spatele panoului de sigurante, cele gri mici) pana la compresor defect. Dar, cum ziceam, de cele mai multe ori e lipsa freon. Si e simplu de verificat la service. La Cielo meu nu pornea compresorul cand nu aveam suficient freon. Da, becul se aprindea... dar atat. Ce problema am avut eu: la euro3 au pastrat cablajul de non-euro, care era inutil de lung, iar unul din fire era intrerupt. Rezolvarea a fost un fir scurt, din bord la ECM.
    1 point
  2. Pai motive sunt multe, poate fi senzorul de presiune defect, pot fi cablurile de la compresor rupte (am patit asta la aveo), poate ambreajul ala e defect, etc. La ac-ul de masina, daca ai niste pierderi, e foarte probail sa vezi pata de ulei il locul unde pierde, ca odata cu freonul, iese si uleiul. Cat despre substanta de contrast, ziua ai sanse mici sa o vezi, cel mai bine se vede noaptea.
    1 point
  3. Ecologice nu sunt, dar as zice ca sunt mai usor de construit (turnare plastic in matrita vs modelare metal). De asemenea, pedalele nu mai trebuie sa aiba o rezistenta foarte mare intrucat nu mai actioneaza in general asupra unor sisteme neasistate sau cabluri. Se pot intalni diverse probleme la bolturile de prindere in pedalier ce sunt tot din plastic, cauzand jocuri laterale ale pedalelor sau zgomote la apasare. Oricum, nu am auzit pana acum de vreun caz de pedala rupta ๐Ÿ˜„.
    1 point
  4. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜„๐Ÿ˜‚. "Nu va puneศ›i cฤƒ se va strica oricum!" Uau...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
ย 

×
×
  • Create New...