Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/10/22 in Posts

  1. De idioti d-astia care strang pe treapta maxima cu pistolul am avut parte si aici in Bucuresti. Din fericire s-au mai spalat intre timp, nu am mai dat de berbeci ca in trecut. Eu am mers cu rotile slabite la Epica cateva zeci de km, poate chiar sute pana mi-am dat seama, insa nu am avut nici-o problema cu ovalizarea. Discul la Spark si in general la Chevy este prins cu un surub cu cap cruce. Daca cureti bine fuzeta si prinzi discul pe pozitie cu surubul nu prea ai cum sa il strambi chiar daca ai 1-2 prezoane slabe.
    1 point
  2. Posibil sa fie adevarat, ca roata sta stransa pe discul de frana. iar daca la montarea lui nu s-a curatat bine fuzeta, si nu se aseze drept, automat sta putin stramb. Cat despre folosirea cheii dinamomentrice la roti, si eo merg la vulcanizari care folosesc asa ceva. iar cuplul este 120 Nm, 12 Nm este cuplu de strangere la capacul de culbutori.
    1 point
  3. Rezolvat la gri cu DSC-ul. Vinovatul, un senzor de pe pompa noua SH 🙂 care dupa 100 km a zis ca nu mai rezista si coboara la prima. S-a inlocuit cu unul nou chinezesc pe care il aveam de ceva timp prin garaj si functioneaza. Si pozitia extraordinar de accesibila 🙂 , plus valori cu pedala normala si respectiv apasata. Si, fiidnca nu ma asteptam sa fie senzor, mi-am luat si un modul abs/dsc sh 🙂 Ramane de rezerva, a fost 100 ron, mai ieftin ca pompa.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...