Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/21/22 in all areas

  1. Asa cum va promiteam , aveti aici toate discutiile despre problemele aparute la motorul de matiz. In continuarea primului post, putem discuta toate problemele care apar la motoarele buburuzelor. Asadar: Motor zgomotos- normal sau nu? Motorul se opreste din senin - Matiz euro 3 Bataie la motor la ralanti Aprindere check engine- matiz euro 3 Trepidat si remedieri - matiz Tacanit la decelerare - electrovalva canistrei de carbon. Trepidatii ale motorului la 80 km/h in treapta a V-a - Matiz cu GPL Bataie la motor dupa pornire prin impingere - Matiz 45k km Probleme dupa spalarea motorului Scartait al curelei de alternator Bataie motor-lipsa presiune ulei-bec ulei aprins=reparatie capitala! Da in nas - valva PCV Oprire motor in mers. Probleme la pornire, nu tine relantiul - senzor aer murdar Motor gripat - ulei prost si neschimbat la timp! Supraturare la pornire Fasait la motor - curea de distributie GAURITA! OK, acum spor la citit si postat si sa va ajute Dumnezeu sa nu trebuiasca sa postati aici!
    1 point
  2. a cedat capsula vacumatica, care actioneaza geometria varabila din admisie, banuiesc ca de la prea mult mers "haotic" culmea la Nubira batranului care este mai veche nu a cedat, dar in fine, am schimbat o, ironic are 2 suruburi, se scot super usor, de bagat cel din poza care este putin scos, mi-a mancat putin nervii, fiind inghesuit bine acolo.
    1 point
  3. A venit curierul, pt ce urmeaza dupa Paste. Motorul avea un consum de ulei de la inceput, nu exagerat dar nici f mic. Plus ceva fum la pornire... cel mai probabil simeringuri de supape. Acum 2 saptamani am desfacut bujiile, pt ca mi se parea cam lenesa si cu consum cam mare (minim 11). Le-am gasit mucificate, multa calamina pe electrod. Urmeaza chiulasa refacuta, curatata, distributie completa, curele accesorii, sper ca si injectoare curatate si cu microfiltre schimbate (alta comanda la king, care inca nu a venit). In plus, sonda pt mers inapoi, vad ca nu-mi mai aprinde becurile, dar nu e prioritara acum.
    1 point
  4. Salut, M-am hotarat sa vand si eu Matizul. Dupa 6 ani de plimbari fara incidente m-am hotarat sa trec la ceva mai mare. Mai jos aveti toate detaliile care mi-au venit in minte la scrierea anuntului. Masina are aer conditionat, casetofon cu mp3 player si 2 boxe. ITP valabil pana in noiembrie 2016 (la itp i-am schimbat capatul de bara pe partea dreapta si flansa arc fata stanga). Baterie Caranda noua cumparata in toamna 2014. (nu mai stiu exact in ce luna, am factura si garantia). Doua randuri de anvelope, din care cele de iarna sunt noi ca si uzura. Am mers cu ele 2 ierni, nu mai mult de 2000 de km. La cele de vara am cauciucurile fata in stare foarte buna, luate in anul 2013 aprilie/mai. 4 jante noi pe care am pus cauciucurile de vara pentru ca merg mai mult cu ele.. iar jantele originale au cauciucurile de iarna puse. Pot sa zic ca numai jantele + cauciucurile de iarna au costat in jur de 1500 lei. Are kitul de distributie (cureaua, pompa de apa, rola) schimbat anul trecut in iunie. Am factura de la piese. Consumul la drum lung este de maxim 5% (personal am scos si 4.7% pe autostrada la o viteza de 110km/h). Consumul in oras undeva intre 6.5 si 7%. Sunt al doi-lea proprietar, am cumaparat masina in 2009 la 63.000 km. In prezent are 113500 km. Pana la cei 63.000 de km fostul proprietar mi-a dat toate facturile care dovedesc reviziile si reparatiile facute la reprezentanta Daewoo. De cand o am eu, schimburile de ulei si filtrele au fost facute de mine personal iar problemele care au aparut le-am rezolvat la un mecanic care se ocupa strict de masini Daewoo. Numarul de km de la 63.000 in sus au fost facuti 70% in afara bucurestiului. Masina a vazut grecia, turcia, austria, iar de romania nu mai zic. I-am schimbat uleiul si filtrele in fiecare vara in conditiile in care nu am facut niciodata mai mult de 10 mii de km pe an. Este o masina intretinuta, curata, fara probleme ascunse. Singurele defecte sunt cateva puncte de rugina si o zgarietura mai adanca pe usa spate dreapta (am pus poze). Vreau sa o schimb pentru a trece la ceva mai mare si mai adecvat pentru drumuri lungi. Nu am avut niciodata probleme cu ea, nu m-a lasat niciodata in drum. Pentru un incepator si mai ales pentru oras este o masina ideala si foarte usor de intretinut. Taxa de prima inmatriculare nu este platita. Numai bine! Masina se poate vedea in Bucuresti, Sector 3. Pret: 4200 lei Tel: 0742.929.680
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...