Part. 3
Ca o completare, o data cu datul cutiei jos, am schimbat uleiul in ea si filtrul de ulei, pe ideea ca daca tot e desfacuta .
In poza cu cortul peste masina, am mers pe ideea ca daca tot am montat cutia la loc sa o si punem pe masina, asta intampladu-se pe 30 Noiembrie, norocul meu a fost ca am gasit la cineva un cort suficient de mare.
Ca si probleme ce trebuie rezolvate in viitorul apropiat ar mai fii :
- macara geam dreapta spate
- un rulment ( sper sa fie pe fata)
- incarcata instalatia cu freon
- reparat trapa
- si alte maruntisuri
Mai am de facut acum repede, sper ca in prima zi cu RCA sa ma duc la service-ul din comuna, ca sa nu ma mai tarasc iar pe sub ea, sa prind evacuarea de la jumatate in tampoane, sa prind o conducta pe sub motor si sa ii pun inapoi scuturile.
Cat am mers pe la tara cu ea, mi-a placut maxim feelingul de automata cu motor mare, acum asteapta cuminte RCA si sa o inmatriculez , bineinteles pe numele lui taicameu , daca o bag pe numele meu intr-un an o cumpar iar ( 2500 rca/an, 950 impozit/an) .
Si ca o paranteza ( inca una) si climatronicul si cutia s-au montat inapoi pe masina, dupa turele mele de noapte :)), drept dovada, am reusit sa fac praf plansa de bord de la aia de piese, si in ziua cand am pus cutia, am incercat sa strang de mai multe ori suruburile cu tubulara gresita :)).
Posibil sa fii ratat niste detalii, si niste poze asa ca ii rog pe baietii sa posteze ei ce am omis eu.
Si vorba aia, ce te-ai face fara prieteni :).
Ca sa inchei , multumiri maxime lui @mirceajo si @Dj_Dark si celorlalti implicati in aceasta nebunie , fara ei nu ar fii fost posibil sa am Leganza . 😉