Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/25/21 in all areas

  1. Am pregatit jambele "noi" Acum sa explicam mai in detaliu. Jambele care sunt acum pe ea sunt fostele de la bej, unde odata demult facusem o smecherie la ele sa intorc capetele de bara invers, adica in loc sa intre de sus in jos (pulita fiind jos) intrau de jos in sus. Motivul a fost explicat acolo la momentul respectiv, de la suspensia joasa, caseta (cu restul caroseriei) a coborat fata de jambe, drept urmare intorcand capetele am coborat si punctul de prindere a bieletelor pe jambe, in mintea mea atunci parea o solutie buna. Din pacate situatia este mai complicata, exista aspecte pe care nu le-am luat in considerare pe care nu le mai detaliez aici, pe scurt, geometria nu mai iesea bine, pe "drept" rotile erau paralele insa pe viraj nu mai era ce trebuie. Totodata am zis sa iau si 2 amortizoare noi ca tot am umblat, am mers tot pe celebrele ta-technix, alta suspensie sport mai buna pentru cielo/espero/kadett nu prea se mai gaseste.
    1 point
  2. Am implinit 50 mii 🙂 Totodata am investigat un harjait care aparuse pe dreapta spate, s-a dovedit a fi greseala de montaj din partea mea, cand am schimbat sabotii am "uitat" sa trag cablul franei de mana prin locasul lui din interioru tamburului, drept urmare butucul atingea de arcul cablului. Rezolvat in 5 minute.
    1 point
  3. Salutare, pe 31 iulie am ajuns la 120000 km. De atunci si pana azi am mai facut inca aproximativ 500km, drumuri la tara si scurtul concediu de la munte (Busteni). Masina s-a comportat exemplar, imi place foarte mult functia de hill hold combinata cu plecare directa cu 4x4 cand e in rampa. Si toate astea le face singura, direct din senzorul de inclinatie, nu trebuie sa apas nimic in plus, doar sa apas tare pe frana. Drumuri bune si fara incidente tuturor!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...