Am gasit intr-un final compresor pentru E36 SH, ideea e ca se gasesc compresoare, dar al meu fiind din 92 a avut motorul cu distributie pe curea (M40) mai rar intalnit la e36 si mai comun la E30, drept urmare compresorul este din aceeasi generatie si se gaseste foarte greu.
Oricum, vorbarie multa, am demontat bobina de pe el (functionala de altfel) cu greu, era foarte ruginit ambreiajul drept urmare l-am cam stricat, si am montat-o pe al meu de pe masina.
Daaar, tot nu cupleaza, acum din lipsa freon, cel mai probabil pierde pe la radiatorul din fata fiindca l-am vazut vara trecuta ca era uleit la un colt.
Bobina noua merge, bobina veche era intrerupta, altceva nu poate fi mai ales ca nu pornesc nici ventilatoarele. O sa comand radiator nou, ceea ce trebuia sa fac din prima dar na 🙂 .
Cel gri a intrat la garaj dar nu m-am apucat inca de el, saptamana viitoare.
Pentru frane am mers pe astea, vedem cum sunt.
Pe langa asta se vor verifica/schimba (dupa caz) bieletele antiruliu si capetele de bara. Si rotile de iarna cu cele de vara evident.
Totodata se vor verifica jocuri si alte probleme, cele de mai sus le am deja cumparate, restul ce mai apare se face lista si se cumpara. Acum avand cele 2 espero functionale si cu actele in regula, acum imi permit sa o tin desfacuta timp nedefinit 😉
La motor trebuie desfacut si vazut ce curge si pe unde, probleme de functionalitate nu are.
Va urma.