Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/26/20 in all areas

  1. Nu era inchisa lucrarea, spoilerul inca nu era aliniat. Carenajul stanga fata nici nu era montat. Nu imi fac griji, am vazut ca oamenii au potential, sunt sigur ca va iesi din service cu toate elementele aliniate perfect. Dat fiind ca oricum trebuie facuta revopsirea, micile detalii nici nu meritau abordate. Ieri am cumparat baterie, nu m-am mai complicat sa o reincarc pe cea veche, stiam de iarna trecuta ca nu mai e chiar in mintile ei. De Varta nu mai vreau sa aud (prea multe experiente neplacute in trecut), asa ca optiuni nu erau prea multe. Dintre producatorii "autohtoni" atat Rombat cat si Caranda aveau ceva in oferta. M-am orientat catre un acumulator Moll (n-am auzit niciodata de astia, insa am vazut acum ca sunt f bine cotati de catre ADAC), AGM, 95Ah cu 850 A. Bateria masinii era OEM-GM (Varta) AGM de 95Ah si 900A, nu ma tem pentru cei 50A in minus. Pret comparativ cu Caranda, dar garantie de 3 ani default. So ... vedem 🙂 Asa cum am mai povestit ... A durat mult pentru ca am fost nevoit sa obtin piese SH de foarte buna calitate (altfel reparatia ar fi costat de doua ori cat masina !!!). Mai greu gasesti asa ceva si, chiar daca am gasit pe alte meleaguri, bucuria de Covid a intarziat teribil de mult transportul. Ca idee, au fost 2 transe de piese aduse din Germania si una din Polonia ... Si nu va imaginati ca au fost costuri mai mari din cauza asta, chiar din contra as zice ! Am gasit o firma super serioasa undeva prin jud. Harghita, un flacau de acolo m-a ajutat teribil gasind repere rare si in conditie "ca noi" ! Ma bucur teribil pentru ca am putut face ca reparatia sa mearga exclusiv cu piese Opel, nu after-marketuri. Din ce am discutat cu cei de la service, chestia asta a contat enorm si pentru ei, nu au existat niciun fel de probleme la montaj. Am avut si noroc (iarasi trimit multumiri flacaului din Harghita !!!), iar timpul nu a fost o problema, ne-am descurcat cu ce am putut pentru deplasarile de peste an. Ca fapt divers, Bee a sarit de 5500 km in cele fix 3 luni de cand a inceput sa mearga pe sosele patriei. Se simte nevoia/utilitatea unei masini mai mari pentru deplasarile externe (care predomina la noi), dar nici consumul unei masini de clasa mica nu are dezavantaje. Poza de mai jos e facuta in Rm.Valcea, dupa un drum care a inceput in apropierea Sibiului. Pana in spatele blocului, in Bucuresti, se duce spre 4,3-4,4% ceea tot ramane intr-o zona nesperat de buna.
    1 point
  2. Sotia merge cu ea si, din ce imi zice, schimba intre 2500-3500 ture, deci decent. Cat despre bani, masina imi datoreaza vreo 110 mil 😕 (pret de achizitie+toate reparațiile de pana acum)... In principal vinovatul sunt eu, masina a fost luata pt mine pt frecuș prin București si atunci m-a interesat cea mai ieftina euro 4 cu aer conditionat 🙂 Daca sotiei i-a placut atat de mult, a pus monopol pe ea si a trebuit pusa la punct pt ca ea merge de multe ori si cu juniorul in masina... N-o condamn, merge excelent, lin si usor, din varfurile degetelor in plus o parchezi pe un pachet de tigari.
    1 point
  3. N-am avut nici din aia. Si n-as zice ca sunt chiar harmless, cine naiba imi tracta mie masina cu un cuib de viespi in ea 🤣😂 ?? Revenind, azi am fost la service si am pus mastic si la stopul din stanga. Sper sa fi pus astfel capat intratului apei in portbagaj. Am dat acum ceva vreme si peste factura originala, cea de cand a fost cumparata masina, uitasem de ea, dar mi-am amintit cand scos cartea de service. Nu stiu daca intereseaza pe cineva, dar am zis sa o postez macar asa, de dragul nostalgicilor 🙂. Maine ma duc sa-mi caut gume noi si sper sa ma hotarasc repede pe ce voi merge, ca nu vreau sa ma prinda sfarsitul de an cu antichitatile pe care le am.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...