Franele s-au aerisit, bara si carenajele s-au montat insa nu a fost pusa pe roti si nici miscata, ieri pe seara mi-a venit si senzorul ABS fata dreapta (nipparts) dar nu am mai apucat sa il montez.
Oricum, surubul e rupt si o sa incerc sa il gauresc, daca nu, oricum intra greu si probabil va sta si fara, la bmw am unul asa de vre-o 2 ani su nu am avut probleme cu el.
Si cateva poze promise, inclusiv cu sistemul canistrei de vapori. S-au demontat si aripile fata pentru a schimba lucas-urile laterale cu cele albe de pe bej si totodata am verificat si cum arata masina pe sub ele, las pozele sa vorbeasca.
Momentan sunt la interior, am reusit sa montez ceasurile, volanul si tot ce e in jurul lui.
Ca si observatii, nu mai merge ledul de iluminare la temporizator stergatoare, am reusit eu sa refac lipiturile insa aparent e led-ul ars si nu mai am aceeasi nuanta, momentan ramane asa.
Farurile nu mergeau decat pe flash, s-a dovedit ca blocul de lumini si-a dat obstescul sfarasit, s-a inlocuit cu o chinezarie noua, sa speram ca datorita releelor va tine mai mult decat se aude in general despre ele.
O problema ceva mai grava este becul din butonul AC aprins tot timpul, indiferent de starea butonului, pozitia cheii. Singura explicatie este ca am atins niste fire cu scula de gaurit cand am strapuns mansonul dintre compartimentul motor si cabina pentru a baga un cablu al alarmei si cel pentru audio, va trebui redesfacut si investigat, din pacate nu pare simplu, oi vedea.
Cam atat, or mai fi si altele dar nu imi mai aduc aminte, poze 🙂