Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/06/20 in all areas

  1. Dupa 10 ani de utilizare, si de clipe fericite impreuna 🀣 a trebuit sa renunt la finala sport, avand in vedere ca sotia merge mai mult cu ea, as vrea sa nu ramana fara talon 😞 mai ales ca in ultima vreme sau axat foarte mult pe masinile cu modificari. sunt uimit cat de bine a rezistat toba are rugina strict doar de suprafata si aia doar in cateva locuri toba veche a stat la racoare 10 ani, inchisa intr o punga, asa ca pana acum are doar 4 ani de utilizare 😝 deci mai tine lejer dar tot nu ma astampar, voi cauta un tips mai mare putin, sa acopar tot locul ala din bara, ma enerveaza maxim, parca ar fi un pai nu o finala πŸ˜„
    1 point
  2. E la nivel. Am cautat cateva luni pana am gait pe aliexpress ceva sa imi convina.
    1 point
  3. Azi sper sa fi rezolvat si cu infiltratul apei in portbagaj. Intrucat timpul (si nici vremea) nu prea imi permit sa meΘ™teresc, nu neaparat ca ar fi fost mult de facut, dar nu aveam la mine nici ciocan si nici silicon, m-am dus la baietii mei de la Automar, care m-au rezolvat in 5 minute πŸ™‚. Intr-adevar, ochelarul este nitel deformat, dar cum a ajuns asa nu stiu.... Lovita n-a fost nuciodata. Cel mai probabil berbecii de la Mihoc sunt de vina, ca nu intra asa multa apa pana sa o duc la ei. Ma rog, au mai ciocanit putin marginea de la ochelar pana s-a mai indreptat, iar la final au pus niste mastic pe garnitura, exact cum a zis @Viktor, doar in jurul garniturii. Singurul dezavantaj e ca, atunci cand voi da jos stopul, garnitura va ramane lipita de ochelar, dar asta e, macar nu o sa mai fie lacaraie in portbagaj πŸ™‚. Au zis sa ma intorc daca problema persista, dar ca mai mult ca sigur nu va fi cazul. Voi verifica in Weekend cand ii voi face o baita. Deh, sambata m-a dus (si adus) de la Buc, si a plouat aproape tot timpul. @Dj_Dark nu stiu sigur. Am zis asta vara ca vin, dar din pacate, cu tot online-ul asta, am fost nevoit sa renunt la cazarea in Buc. Nu mai pun ca se aude ca, cel putin pana la anul in toamna, sanse nule de revenire si la cum arata situatia, tind a crede ca se va adeveri. Nici timpul nu prea e de partea mea, ca am programul full toata saptamana. Poate reusesc in vacanta de sarbatori, insa nu vreau sa mai promit nimic. De ajuns voi ajunge negresit, dar nu stiu cand πŸ™‚. De laudat nu prea am cu ce sa ma laud. E un Cielo ca oricare altul, cu minusurile si plusurile lui. Ma mandresc doar ca arata mai bine decat majoritatea si ca e o masina din care nu exista riscul sa iesi cu scaunul prin podea, care nu se dezmembreaza in mers, careia nu-i pica franele/directia cand te astepti mai putin, careia ii dai cheie si poti sa pleci fara sa-ti fie teama ca ramai cu ea in drum, o masina care arata decent, ori Cielo aratand decent destul de rar vezi. Eu cand vad cate unul de asta ma uit la el ca la masini straine πŸ™‚. Nu e nici pe deparate impecabila, ca noua sau mai stiu eu cum. Nu, pentru ca nu mai are cum si nici nu vreau asta de la ea. Masina nu e un bibelou pe care-l tin in vitrina.
    1 point
  4. Ieri am dat o tura pana la tara pentru a preati nitel casa de iarna - curatare jgheaburi, schimbare baterii la senzorii sistemului de alarma etc etc. Cu ocazia asta am facut si al doilea schimb de ulei pe anul asta pentru ca din cauza pandemiei am reusit sa fac aprox 10500km in 7 luni πŸ™‚ , 90% din ei facuti pe drumul Bucuresti-tara, adica pe A2 si DN3. Deci la aproximativ 108000km am facut schimbul de ulei, tot cu Mobil Super 3000 XE (mai aveam 2 seturi de 4+1 litri, am ramas cu unul). Eu sincer am fost f multumit de ulei, motorul s-a auzit OK, torcea linistit la relanti, nu mi s-a parut un ulei prost. E drept ca l-am folosit doar 10000km si mai toti in afara localitatii. De regula eu schimbat uleiul la 12000-13000km cat fac intr-un an, insa acum venea iarna, aveam uleiul si ocazia sa intru in iarna cu ulei nou πŸ™‚ . Filtrul nu l-am schimbat pentru ca m-am hotarat de pe o zi pe alta si nu am apucat sa cumpar unul. Oricum ma astept sa tina cel putin pana in primavara/ 15000km, in manual se indica schimbarea la 15000km. Pont: desi uleiul se poate schimba usor cu masina pe roti, un cric pus in zona in care il vedeti in poza ajuta mult la scurgerea completa a uleiului vechi (busonul de golire e pus spre centrul masinii) La final un peisaj de toamna:
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
Β 

×
×
  • Create New...