M-am apucat sa o desfac pentru a lua cutia si pune automata. Se vede ca e o masina statuta, totul e ruginit pe dedesupt, inclusiv baia de ulei si capacul cutiei.
S-au dat jos jambele si planetarele, jambele se vor inlocui cu cele de la aia verde care au amortizoare aproape noi stock si flansele la fel, astea sunt crapate.
Planetarele au iesit cam greu din jambe, am stricat presa cu gheare (filetul surubului) drept urmare am pus mana pe barosul de 5 kile si le-am convins. Din pacate am cam deformat piulita si capul planetarei, drept urmare acum se infileteaza greu dar merge.
Pivotii sunt ambii cu suruburi. Ori asa a fost de fabrica ori s-au schimbat ambii, dubios la 60.000 km cat are masina.
Ah, si inca o tampenie, cineva a schimbat uleiul din cutie cu ATF, ma miram eu de ce marsarierul urla mai rau ca la aia de pe bej. Intra mai bine in viteze dom'le , bullshit.