Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/29/19 in Posts

  1. Incearca sa misti de coronita metalica din jurul contactului. E o bratara cu albastru ce are rol de receptor al transponderului (brelocul de la cheie). Verifica fisele cu un ohmetru pe scala k Ohmi. Pompa de benzina se alimenteaza prin releul aflat in dreapta sus, opus celui de semnalizare (in tabloul de sig) si nu are legatura cu manocontactul de presiune ulei. La E3 e simplu, cu un pin. Nu are legatura nici cu imobilizatorul. Se poate testa functionalitatea pompei de benzina. Search...
    1 point
  2. S-au schimbat arcurile + amortizoarele fata si bucsile spate de la basculele fata. Amortizoarele fiindca erau praf, arcurile ca sa coboare (nu aveau nimic cele vechi) si bucsile cel mai probabil degeaba dar erau ruville si imi statea pe creier, acum sunt meyle 😄 Masina si-a revenit, insa va trebui sa ajung la o geometrie cat de curand. Arcurile de 318i sunt mai moi si au si coborat exact cat trebuie, desi la viteze mari nu mai e la fel de ferma la manevre bruste (cum era cu arcurile celelalte si amortizoare bune) are un pic de ruliu, absoarbe mult mai bine socurile scurte (gen linii de tramvai). S-a mai schimbat si intinzatorul de la cureaua de AC, degeaba si asta, zgomotul venea de la o rola de ghidaj de la cureaua de transmisie. neavand noua, am desfacut laterala de cauciuc si am indesat niste vaselina, vad ca nu mai face, o sa cumpar rola (e vre-o 60 RON) sa fie, urmand sa o schimb cand incepe iar zgomotul. Curelele au ramas cele vechi fiindca erau impecabile, desi au 150 k km ca popa, nu imi aduc aminte sa le fis schimbat vreodata de cand am masina. Poate am uitat eu si defapt sunt schimbate. Oricum, cele noi sunt tot in ambalaj 🙂 2 poze pe graba azi dimineata
    1 point
  3. Deci ... chiulasa nu se baga sa o curete ... blocul, in schimb, l-a curatat. Banuiesc ca nu sunt singurul care are o problema cu intelesul omului asta. Si cand ma gandesc ca am avut ceva ganduri apreciative la adresa lui ... E OK, mi-a trecut.
    1 point
  4. Da, se pot rupe in timpul manevrarii dar cu grija rupi doar 1-2 maxim, sta foarte bine in restul ramase. Plus ca poti sa o prinzi cu soricei de cea de frana oricand pana vin clipsurile 😛 Eu m-as duce si as incerca eu sa o dau jos, macar sa le rup eu gen 😉
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...