Tanaaa 🙂
S-au ajustat senzorii sa stea corect si s-au si legat, functioneaza. Am vopsit lateralel vechi de la bara si le-am montat. Fiind originale vin mult mai bine.
Totodata s-a remontat si interiorul la portbagaj si pot sa imi tin troacele care umpleau masina in el (gen scule, piese care urmeaza a fi montate, spray-uri...etc)
Si totodata am montat si lampa centrala de frana originala. Pentru asta a trebuit sa schimb si polita spate fiindca difera. Si totodata acum pot pune si tetiere spate (masina nu avea la baza) Sinele existau insa nu si gaurile in polita.
Si daca tot am ajuns la dezmembrai mi-am luat si tunelele de aer pentru franele fata, nu se portivesc ele perfect dar cu mici ajustari se pot pune, deja am vazut despre ce e vorba si cum vor veni, insa mai astept proiectoarele pentru a monta bara.
Si am mai luat si alte nimicuri:
1) Capacul de la bujii fiindca nu era.
2) 2 butoane, unul de avarii fiindca arata bine si de obicei asta se strica aproape la fiecare interventile la consola centrala (e primul scos pentru a ajunge la un surub si iese greu), si unul de blocat geamurile electrice, al meu s-a stricat cand am incercat sa il fac sa mearga mai bine. L-am desfacut si nu l-am mai montat inapoi 😄 .
3) inca un actuator disa (tot cu membrana sparta dar acum stiu cum sa il fac din prima cum trebuie, mai la vara)
4) Capacul de la panoul de sigurante si relee. Al meu am reusit sa il sparg cand l-am prins la capota, era desfacut si am inchis capota.
Cam atat, teoretic spatele e gata, urmeaza pe fata si voi incepe cu farurile de curatat, bagat angel-eyes-ul si lipit semnalizatoarele de ele (au niste sine rupte si stau cracanate) urmand sa fie montate cu totul in locasuri.
Totodata am descoperit ca imi curge benzina pe la motor pe undeva, din ce se vede vine de sus de la rampa, trebuie demontata o parte din admisie pentru a vedea, poate maine pe zi daca am timp investighez mai amanuntit.
Si, inca ceva ce am omis, am facut curat cat de cat in garaj si voi baga si espero acolo, momentan sta afara.