Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/30/19 in Posts

  1. Tin sa va readuc aminte ca-i vorba de aceeasi administratie si acelasi primar care-a decis lansarea "benzii unice RATB" intr-o luni dimineata, fara nici un avertisment prealabil, fara nici o campanie de informare, fara nimic. Coada la intrarea in oras incepea la Ciolpani. Asta in caz ca va mai faceti iluzii ...
    2 points
  2. Nu e niciodata timpul pierdut, plus ca UE n-are nevoie de viza ... ma rog, depinde cat si ce vrei sa faci in detaliu 🙂 Revenind la subiect: ideea e buna, implementarea e proasta. E buna pentru ca: - traficul in Bucuresti a ajuns infernal la orice ora si orice masura reala care l-ar descongestiona ar pune votantii cu poalele-n sus (amenzi de parcare si in trafic date cu nadejde, toate locurile de parcare rezidentiale taxate la preturi de capitala si nu firfireii de-acum, taxa de centru, taxa de poluare) - oricat nu ne-ar placea, societatea de consum trage inainte ... parcul auto tre' sa fie si el reinnoit, niste bani trebuie rulati, directia in general e oricum de "inchiriat" si nu de "avut" 🙂 nu le va interzice nimeni, doar ca ... va costa, si decat sa-ti bati capul cu masina veche (oricat ar fi ea de intretinuta), iti iei Logan nou si astepti ca febletea sa devina retromobil (daca iti permiti) - nu poti sa permiti masini cu norme de poluare de 20 de ani in conditiile in care alte capitale deja au planuri mult mai ambitioase (Bruxelles interzice tot ce e termic din 2035) E proasta pentru ca: - banii din taxa se vor duce oriunde altundeva, zero trasabilitate, zero tras la raspundere, zero evaluat rezultatele - se va implementa cu firmele "prietene", inca un prilej de tras niste tunuri pe fast-forward - se va implementa cu picioarele, pentru ca e ceva complex (btw, sa va uitati la vecinii bulgari cum si-au implementat vigneta, sait in tzshpe limbi, frumos, tot ce trebuie... boboc nene) - e doar o floare cu care nu se va face primavara, orasu' are tone de multe alte probleme - la cat de pripit e facuta, si mie mi se pare ca-i doar de scapat de infringement si-atat. Ah, si captusit bugetu', normal, cetateanu' e o broasca de muls care si-a dovedit in istorie capacitatea de-a fi fiert la aproape infinit fara sa sara din oala.
    1 point
  3. @Vaxxi: cand eram prin facultate, au fost tot felul de miscari generate de diversi predecesori ai actualilor PSD-isti. La vremea aia, impreuna cu vreo cativa colegi, ne faceam planuri sa facem (cu randul) coada la Ambasada Albaniei pentru a emigra. Daca nu mi-as face iluzii si nu as spera ca o sa incep sa vad macar tentative de a face lucrurile sa mearga intr-o directie corecta ... probabil ca m-as duce sa iau viza pentru Albania. Insa, asa cum am incercat sa sugerez mai sus, nu ma bazez doar pe altii, imi asum si eu partea mea de "vina" ! LE: Tocmai ce am auzit la Stirile ProTV ca Romania a fost data in judecata de UE pentru nerespectarea normelor de mediu din orase ... LE2: Hai ca m-ati pornit !!! Pentru cei care isi aduc aminte vremurile de "dinainte" ... maine poimaine o sa avem iarasi restrictii de circulatie la nivel national ... un weekend masinile cu numar cu sot ... un weekend masinile cu numar fara sot ...🤣
    1 point
  4. Eu nu cred ca cineva opune rezistenta unui aer mai bun, curat, sanatos. Insa, gestionarea situatie, modul si momentul aplicarii acesteia ridica foarte multe semne de intrebare motiv caruia si dezbaterea in cauza isi croi traiectoria catre purul adevar. Si anume, ca in toata povestea asta e minciuna, vrajeala, prosteala ! De-a dreptul li se rupe de sanatatea cuiva ! Cite spitale in toate mintile s-au ridicat ori modernizat in ultimma vreme, cite camine si mese calde au oferit copiilor alora amariti ce dorm pe trotuar si is incalecati de care mai de care etc, ha ? La cite conditii impune (pe buna dreptate) EU fix biletelul asta l-ai tras din care sa faci un ban gramada ? Serios ?
    1 point
  5. Oameni buni ... senzatia mea este ca discutia merge intr-o directie usor gresita si scapam din vedere esenta. Este de dorit sa avem masuri care sa scada gradul de poluare ? Eu cred ca da. Restrictiile impuse unor anumite tipuri de motoare se incadreaza in astfel de masuri ? Iarasi as zice ca da. Problema mea este ca eu nu cred ca restrictiile sau interdictiile sunt suficiente. Lista motivelor am inceput-o anterior si s-a tot umplut intre timp. Da, ar fi cazul sa transmitem celor care iau decizii "spre binele" cetatenilor ca este cazul sa faca si ceva activ, nu doar sa paseze totul in spatele nostru ... Din categoria "nu sunt bani la buget ... nu-i nimic ... crestem TVAul". Dar nu, nici nu cred ca e bine sa cadem in extrema cealalta. Exista lucruri pe care nu le-am stiut pana nu cu mult timp in urma. De pilda, daca nu ma insel, de-abia din 2017 OMS a trecut efectiv emisiile motoarelor diesel de la "cauze suspecte pentru cancerul la plamani" la "cauze sigure pentru cancerul la plamani". Asta in conditiile in care exista studii de prin 2012 ... deci mai trecura ceva ani intre timp ! In acest moment, mergem pe se stia sau nu se stia despre motoarele diesel si ne facem ca totul e roz ? Putem extinde discutia ... Va rezolva vinieta pentru Bucuresti problema poluarii ? Nu. Va aduce vreo imbunatatire ? Cred ca da, macar cu 0,01%. As prefera, totusi, sa cred si sa vad ca este un drum inceput care va fi continuat cu cap si hotarare. Ca sa nu mai aduc in discutie inca un element despre care nu s-a prea discutat. Respectiv, ma tem ca deciziile astea luate in pripa au fost generate nu de un plan de urbanism coerent ci, in buna masura, de amenintarea din partea UE cu vreo procedura de infringement pe mediu. LE: daca aveti chef, aruncati un ochi la Capitolul 3 de aici.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...