Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/23/19 in Posts

  1. Eu nu cred ca ala care o Octavia 1.9TDI din 2002 o s-o vanda si o sa-si ia un Nissan Leaf doar pentru ca are chargere mai multe la dispozitie. Si nici macar ala care are una Euro5 poate insa i s-a parut mai interesant sa anuleze filtrul de particule decat sa-l schimbe. Primaria si autoritatile au partea lor de vina pentru situatie (se mai pot adauga si lipsa pistelor de bicicleta, lipsa traseelor dedicate doar pentru transport in comun, plan de urbanism...a... exista asa ceva? etc). Si probabil mai au nevoie de bani ca sa dea un glet si la catedrala ... insa asta ramane doar o parte a problemei. PS In Rotterdam au bagat chargere la greu. Rezultat? Toti taximetristii au masini electrice (inclusiv BYD-ul chinezesti) si e vesnic coada la ele. Cand o incarcare dureaza 40 minute ar trebui sa ai de 10 ori mai multe chargere decat pompe de benzina daca vrei sa nu astepti mai mult decat la benzinarie. Poate o sa se ajunga si acolo insa nu peste noapte.
    2 points
  2. FUIE MIREA !!! 😂😂😂
    1 point
  3. TUIE cu ""M""duamna firea ,cu f mic.
    1 point
  4. Nu e numai asta.Daca era asta motivul le-ar fi interzis pe toate sub euro nu stiu cat si aia era.Insa s-au gandit ca pot scoate bani frumosi taxandu-i pe cei care intra in Bucuresti si care din pacate sau din fericire nu sunt putini.Oricum ar fi, raman la idee ca exista masuri mult mai concrete si eficiente pentru reducerea poluarii, dar care insa nu sunt luate in calcul, rezultand ca interesul este cu totul altul.Producatorii auto si reprezentantii acestora fac lobby intens pentru scoaterea din uz a masinilor vechi si merg simultan pe ideea de consumerism, adica nu mai construiesc masini pe care sa le tii o viata, de aici si treaba cu normele Euro si faptul ca acestea constituie o modalitate de diferentiere a masinilor poluante.Cam asta isi propune circul asta care nu se mai termina in Europa si care se invarte in jurul masinilor pe combustibili fosili, in special al celor diesel.Poluarea este, asa cum am mai spus, cauzata de n factori pe langa noxele masinilor, care majoritatea pot fi reglementati, numai ca nu se fac eforturi prea mari in acest sens, autoritatile fiind prea ocupate cu nascocirea de noi biruri menite sa aduca bani la baget aka in buzunarele politicienilor sau mai stiu eu ce legi cretine care nu au nicio eficienta de fapt, fiind mai mult abuzive si negandite pe deasupra.In Romania cel putin nu au cum sa functioneze la modul in care se prezinta infrastructura, mai ales in Bucuresti, care repet, nu are centura ocolitoare si nici un transport in comun prea bine pus la punct (inafara de metrou, dar si aici niste imbunatatiri pe alocuri ar fi mai mult decat necesare).
    1 point
  5. Fratilor ... voi chiar nu pricepeti notiunea de "precedent" ? Ca sa fiu putin apocaliptic, de acum potopul ! Garantat restrictia pentru orice fel de motor cu ardere interna o sa apara mult mai rapid decat ne asteptam. Si asta nu pentru ca nu creste pomul intre timp. Ci pentru ca nu se planteaza pomi, sunt taiati pomi ... ca doar este nevoie de autorizatii de constructie. Restul listei (care include: fluidizare trafic, semaforizare inteligenta, artere corect dimensionate etc) o las pe seama voastra
    1 point
  6. Nu asta se doreste, se doresc doar bani, e visteria goala. La fel si aia cu parcarile care ma enerveaza pe mine mai mult decat asta cu taxa. Partea cea mai proasta este ca desi probabil vor veni altii la alegeri, raul e deja facut, nu or sa revina aia asupra deciziei 🙂
    1 point
  7. Sa fim seriosi! Daca doreau cu adevarat reducerea poluarii in Bucuresti interziceau accesul TUTUROR vehiculelor cu propulsie diesel, inclusiv camioane, autobuze etc! Si cumparau pentru STB vehicule doar cu propulsie electrica (troleibuze, tramvaie - cu extinderea retelelor pentru ele) si/sau cu hidrogen ori butan. Si extindeau infrastructura de re-incarcare pentru vehiculele electrice de tot felul, inclusiv autoturisme! Si extindeau si populau spatiile verzi, nu cu panselute si borduri, ci cu pomi! Si extindeau mai cu simt de raspundere metroul ala. Eu nu am auzit de astfel de masuri! In fapt e vorba ca s-au cam terminat banii de panselute si borduri, iar prostii, trebuie sa plateasca ceva bani, ca sa aibe de unde fura baietii! Simplu ca buna ziua! Restul is doar povesti!
    1 point
  8. la ITP nu are tehnic cum sa-ti faca un control pe bune, nu pot detecta decat probleme grave (un motor muci, sau lipsa fizica unui catalizator sau filtru). ITP-ul se face cu motorul pe masina si fara sarcina, nu pe banc si in sarcina. Plus ca un dizal E3 sau E4 (n-au filtru de particule, n-au instalatie dedicata anti NOx) are voie sa polueze ca porcul, eu nu le-as permite in aglomerari nici pe alea conforme. Un dizal (indiferent de norma Euro) cu EGR-ul anulat are super rezultate la ITP pentru ca reduce fumul (particulele).... ce conteaza ca explodeaza NOx-ul, ala nu se masoara la ITP! In materie de dizal cel putin, ITP-ul e o gluma proasta. Genul asta de taxe / interdictii se baga in aglomerari urbane, nu in sate. Si normal ar fi sa nu se aplice pe drumurile de centura (acolo unde exista). Eu nu cred ca poti miza pe bunul simt ca bizonul sa renunte la TDI-ul ieftin adus de la babuta din Jermania, si sa-si ia un logan pe benzina care sa consume 2-3€/100km in plus, si sa puteti respira un aer ceva mai curat. Pentru el cateva sute de euro pe an e mai important decat ce respira si el, si tu, si copii tai, si copii lui. Cumva trebuie sa-l coste mai mult sa isi pastreze epava decat sa o schimbe cu o masina ceva mai curata, chiar daca e una mai putin fitoasa.
    1 point
  9. Bun, si daca se va institui sistemul prin toate localitatile din Romania, comune, orase? Ca si acolo sunt consilii locale si autovehiculele polueaza si pe acolo! De exemplu daca trebuie sa mergi de la Bucuresti la Oradea te costa benzina 300 lei si taxele de tranzit tot atat, iti convine? Sistemul echivaleaza cu instituirea unor vami interne, multe din Evul Mediu si multe desfiintate inca de pe vremea lui Stefan cel Mare! Odata deschisa Cutia Pandorei e posibil orice! Aveti grija ce va doriti... o sa ajungeti sa va intoarceti, in Bucuresti, la cal si caruta! Poate ca solutia ar fi ca ITP-ul sa se faca pe bune in ceea ce priveste noxele emise de autovehicul! Cred ca asta e de fapt solutia!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...