O parte din piesele au fost spalate si vopsite. Astea erau importante ca sa inchid motorul cat mai repede dintr-o miscare fiindca este forte mult praf acolo si nu vreau sa treca mult timp de la spalare pana la inchis motorul. Restul (admisie, capac tacheti...etc) se vor face ulterior.
Din pacate am descoperit prima problema, garnitura carter nu se potriveste, defapt kit-ul nu e de M42 contrar descrierii. Nici de M40, posibil sa fie de M43 sau M44.
In afara de garnitura de sorb si probabil vre-o 2 oring-uri, restul se potriveste din fericire. Drept urmare se va folosi mastic in locul ei, oricum asa a fost montata si pe celalalt bloc.
Ca si alte operatiuni, am inlocuit furtunele de la filtru de benzina, am curatat blocul pe fata, am dat o mana de curatare la pistoane luand grosul, mai ramane de finalizat.
Am desfacut ambele pompe de ulei sa decid pe care o voi folosi fiindca sunt la fel. Cel mai probabil pe cea de M40 fiindca are istoric cunoscut.
Nu o mai lungesc, mai ramane de studiat urma de coroziune din bloc care se vede in poze, din pacate pe-acolo trece un canal de ulei si trebuie vazut cum il etansez bine acolo. urma a apartul fiindca vechiul capac avea nervutrile si traseele diferite iar garnitura pompei de apa a scapat apa care a baltit acolo.
Insa din primele vizualizari nu pare sa duca nicaieri, daca se dovedeste asta il voi anula definitiv sa scap de problema.
Until next time.