Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/20/19 in all areas

  1. Luni am reusit sa duc Nubira argintie la tara, unde ramane de piese sau cine stie ce ma mai taie capul.. Masina a mers pe rotile ei condusa de Lucian.. Odata ajunsa la tara am luat condensatorul de AC pentru cea visinie (era praf). Tot luni, pe seara, am inlocuit condensatorul si astazi am mers la incarcare freon. Aveam ceva emotii pentru ca nu cunosteam nimic despre masina + ca am inlocuit conducte + condensator + piulita de la cele 2 conducte care intra in compresor, mergea foarte greu la strans, ca si cum a intrat stramb. Cu toate cele mentionate mai devreme incarcarea a fost ok, presiunile ok, dar a inceput sa fasaie pe la piulita minunata.. am reusit sa o mai strang si nu se mai auzea.. acum sa vedem cat tine si daca apar alte pierderi 🙂
    2 points
  2. O parte din piesele au fost spalate si vopsite. Astea erau importante ca sa inchid motorul cat mai repede dintr-o miscare fiindca este forte mult praf acolo si nu vreau sa treca mult timp de la spalare pana la inchis motorul. Restul (admisie, capac tacheti...etc) se vor face ulterior. Din pacate am descoperit prima problema, garnitura carter nu se potriveste, defapt kit-ul nu e de M42 contrar descrierii. Nici de M40, posibil sa fie de M43 sau M44. In afara de garnitura de sorb si probabil vre-o 2 oring-uri, restul se potriveste din fericire. Drept urmare se va folosi mastic in locul ei, oricum asa a fost montata si pe celalalt bloc. Ca si alte operatiuni, am inlocuit furtunele de la filtru de benzina, am curatat blocul pe fata, am dat o mana de curatare la pistoane luand grosul, mai ramane de finalizat. Am desfacut ambele pompe de ulei sa decid pe care o voi folosi fiindca sunt la fel. Cel mai probabil pe cea de M40 fiindca are istoric cunoscut. Nu o mai lungesc, mai ramane de studiat urma de coroziune din bloc care se vede in poze, din pacate pe-acolo trece un canal de ulei si trebuie vazut cum il etansez bine acolo. urma a apartul fiindca vechiul capac avea nervutrile si traseele diferite iar garnitura pompei de apa a scapat apa care a baltit acolo. Insa din primele vizualizari nu pare sa duca nicaieri, daca se dovedeste asta il voi anula definitiv sa scap de problema. Until next time.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...