Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/30/19 in all areas

  1. Din categoria "Povestiri cu final neasteptat" ... Astazi mi-am facut timp sa imi bag putin mana sub capota ... pe principiul enuntat in postul citat mai sus 😁. In urma cu o luna si ceva, am luat de pe eBay, din State, 4 bobine de inductie. SH, evident, recoltate de la un Chevrolet Acadia din 2017. Sa fiu cinstit, habar nu am cum arata dihania respectiva si nici ce motorizare are insa se vedeau perfect codurile pe bobine, fix ce are nevoie Naluca. Au ajuns in urma cu aproape 2 saptamani insa nu a fost timp de ele. Fata de ce am gasit in Ro (1500 lei/bobina), pe toate cele 4 luate din State am dat 70USD (39 bobinele si 31 transportul) asa ca le-am considerat ca fiind o investitie buna in piese de schimb. Astazi am inlocuit toate cele 4 bobine. Am mai scos cateva mufe (la intamplare ...) si le-am curatat cu spray de contacte. Daca tot eram pe acolo, am scos si debitmetrul si l-am curatat bec. Refacut tot setup-ul, dat la cheie si ... soc si groaza 😨. Ventilatoarele au pornit direct pe viteza mare, Check-ul a ramas aprins ... Hait, drace ! Iar am comis-o. Inainte sa ma ia durerea de cap, trag cu ochiul si identific rapid cauza: uitasem sa bag mufa debitmetrului ... Mama masii. Taiat contact, mufat debitmetrul, repornit ... Soc, dar fara groaza ! Motorul a revenit la functionarea perfecta pe care o stiam, zero trepidatii, adio dat in nas la accelerat in forta. Ieiiii, de data asta te-am dovedit, ii zic Nalucii bucuros de faptul ca drumul spre Sibiu pe care urmeaza sa il fac in seara asta nu va fi in compania Bondarelului (tot ala ... adica Polo, 1litru, 59 CP, 3 cilindri). Totusi, Checkul a ramas aprins. Nu aveam interfata la mine asa ca am mers cu grija pana acasa. In parcarea din spatele blocului sar pe ecran 6 erori. Din fericire toate erau corelate si pareau sa fie generate de faptul ca nu am conectat debitmetrul la pornirea motorului. Chestii de gen: eroare temperatura aer intrare, eroare MAF, eroare AIP ... de data asta nimic spectaculos. Sa vedem cum se comporta la drum lung, eu sper sa isi fi revenit pe calea cea buna.
    2 points
  2. Avand experienta si vazand rezultatele pozitive de pe Nubira, am zis sa fac si pe Skoda acelas pas, doar ca am optat pentru discuri gata facute, la fel sa dovedit a fi o alegere buna, chiar sunt curios anul asta la ITP ce rezultate obtin. Fata de discurile de la Nubira la asta feelingul ca musca din placuta este mult mult mai mare, pentru ca latimea santurilor din disc este mai mare, acum sa vad cat vor tine placutele, pentru inceput am mers pe placute ATE stock, am avut ceramice si nu mi-au placut deloc, dmpdv nu sunt pentru oras, efectiv nu stau calde, si in caz de frana majora nu au aderenta mare.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
 

×
×
  • Create New...