Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/24/18 in all areas

  1. Vor arata mai bine etrierele cand le vei face argintii sau negre 🙂 . Garnituri originale (S4510015) au la Radacini, le-am inlocuit si eu joi si am mers la fix cu pistonasele de la autofren 255006, uite aici: http://www.pieseautoradacini.ro/Part/SEAL-PISTON-CHEVROLET-G20410321/eG20410321, sunt 3 lei setul (pt 1 etrier), merita sa le iei si sa le pui deoparte. Eu am luat 4 seturi cu 2-3 lei/bucata acum vreo 4 ani, am pus unele atunci si unele le-am pastrat pt acum. Daca gasesti tablitele alea pe care culiseaza placutele, atunci schimba-le si pe alea, nu sunt f scumpe (pana in 100lei pt toti 4 etrieri). Eu am un set luat si sper sa le schimb saptamana asta, dar sa vad daca am timp...
    1 point
  2. Ai grija cu pasionatul de masini, al meu mi-a lasat niste amintiri pe tapiseria de la Epica dupa o tura la munte, pe serpentine. Am muncit din greu ca sa le scot 🙂
    1 point
  3. Salutare, sa le zic in ordine: - Diferenta intre dinti este maricica, mai ales daca te uiti spre varful axului, se vede ca axul vechi este mai rotunjit (vezi poza cu zoom). Se vede de asemenea si zona unde planetara iesea de pe ax, acei 1-2cm de la varful axului unde dintii incep sa fie tociti. In primele poze, cele facute in primul post, nu se vedea diferenta pentru ca era totul ruginit. Dupa ce a bagat vaselina rugina s-a curatat si acum s-a putut vedea problema. - Jocul din ax a disparut pentru ca cu noul ax siguranta blocheaza bine si nu permite ca planetara sa iasa din ax. S-a verificat si diferenta de joc la rotire si cu noul ax este aproape inexistenta, deci se pare ca axul e dintr-un otel mai moale si el s-a tocit primul. Mecanicul mi-a spus inainte sa vada masina sa cumpar si capul de planetara, dar dupa ce a verificat jocule a zis ca e bine ca nu am dat banii pe el 🙂 (aprox 1600 lei costa capul de planetara). - Zgomotul suspect se pare ca venea de la o culisa de etrier blocata, mecanicul a deblocat-o si acum totul e OK. Intr-adevar, observasem si eu o legatura intre aparitia zgomotului si prima franare mai sanatoasa dupa ce am pornit masina. Insa nu am reusit sa demonstrez nimic pentru ca prima franare o faceam de regula inainte sa ajung la o viteza suficient de mare incat sa se auda zgomotul acela. Voi tine masina sub observatie, am de gand ca saptamana asta sa o salt pe cric ca sa ii vopsesc etrierii si sa ii schimb tablitele de culisare (acum ca am schimbat si garniturile de etrier) si cu ocazia asta sa verific si jocul cu noul ax dupa mai multi km (doar in weekend am facut vreo 200km). Din pacate axul vechi si rulmentul au ramas la mecanic. Oricum rulmentul a fost scos de pe urechea aia de prindere cu ciocanul, a folosit presa doar la axul si rulmentul noi.
    1 point
  4. Si gata, s-a dus espero la garaj si a venit bmw-ul rosu in Bucuresti. Ieri am schimbat termocupla fiindca am observat ca nu mai actiona pe treapta 1 de ventilatie ci direct pe 2 la 100 de grade, problema rezolvata cu 100RON. Azi am inscriptionat oglinzile urmand ca zilele urmatoare sa incarc instalatia cu freon sa vedem cat de bine merge clima aia. Totodata am schimbat si antigelul complet cu Hepu G12, celalalt era o prostie din auchan pusa sa fie acolo. Momentan pare ca functioneaza, ieri pe drum setata la 24 grade (cam asa stau climele la mine fie vara fie iarna, 22-25 grade si AUTO) baga aer de afara cu ventilatia pe turatie moderata, azi dimineata tot pe 24 baga cald pe parbriz/picioare si rece pe frontal, la fel ca la e46, ceea ce dovedeste ca robinetii inca functioneaza cum ar trebui desi au stat atata amar de vreme nemiscati. Totodata voi testa cu freon in instalatie si functia bizonala, doar sa vad ca functioneaza, cel mai probabil nu o voi folosi vreodata dar vreau sa vad ca merge 🙂 In rest masina merge bine, are o suspensie moale combinata cu rotile 195/65/15 pe spate si 185/65/15 fata de iarna nici nu simte gropile/sinele de tramvai..etc. Interiorul e bine inchegat si desi usile nu sunt izolate inca zgomotul in interior este redus. Singura problema, alternatorul incarca in reprize, se vede cum "falfaie" becurile in interior. Si totodata are momente cand oscileaza relanti-ul, posibil sa fie related sau..debitmetru, vesnica problema la motorul asta. Bine si faptul ca nu prea trage e o alta problema, ma face loganul 1.4 😄 asta e sansa lor, acum e momentul. Cel mai probabil axa e reglata aiurea, roate de distributie are un joc reglabil de vre-o 1 cm fata de axa (honda style), din pacate cand am desfacut sa schimb distributia m-am prins dupa ce dadusem roata jos si nu am mai stiut cum era, drept urmare am pus-o si eu la jumate, dupa ochi. O sa caut pe net cum se face si reglam cum trebuie, totusi ar trebui sa aiba 113 cai, momentan nici 80 nu cred ca are 🙂 Va sta o luna in Bucuresti timp in care cel gri va intra in revizie capitala cu schimbat distributie, tampoane motor, bielete, articulatii, garnituri, simeringuri, termostate si ce o mai fi cazul, majoritatea pieselor asteapta cuminti in cutie de vre-o 2 luni si vreau sa o fac cum trebuie inainte de iarna sa nu am batai de cap. Ne vedem joi la intalnire 😉
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...