Si gata, s-a dus espero la garaj si a venit bmw-ul rosu in Bucuresti.
Ieri am schimbat termocupla fiindca am observat ca nu mai actiona pe treapta 1 de ventilatie ci direct pe 2 la 100 de grade, problema rezolvata cu 100RON.
Azi am inscriptionat oglinzile urmand ca zilele urmatoare sa incarc instalatia cu freon sa vedem cat de bine merge clima aia.
Totodata am schimbat si antigelul complet cu Hepu G12, celalalt era o prostie din auchan pusa sa fie acolo.
Momentan pare ca functioneaza, ieri pe drum setata la 24 grade (cam asa stau climele la mine fie vara fie iarna, 22-25 grade si AUTO) baga aer de afara cu ventilatia pe turatie moderata, azi dimineata tot pe 24 baga cald pe parbriz/picioare si rece pe frontal, la fel ca la e46, ceea ce dovedeste ca robinetii inca functioneaza cum ar trebui desi au stat atata amar de vreme nemiscati.
Totodata voi testa cu freon in instalatie si functia bizonala, doar sa vad ca functioneaza, cel mai probabil nu o voi folosi vreodata dar vreau sa vad ca merge 🙂
In rest masina merge bine, are o suspensie moale combinata cu rotile 195/65/15 pe spate si 185/65/15 fata de iarna nici nu simte gropile/sinele de tramvai..etc.
Interiorul e bine inchegat si desi usile nu sunt izolate inca zgomotul in interior este redus.
Singura problema, alternatorul incarca in reprize, se vede cum "falfaie" becurile in interior. Si totodata are momente cand oscileaza relanti-ul, posibil sa fie related sau..debitmetru, vesnica problema la motorul asta.
Bine si faptul ca nu prea trage e o alta problema, ma face loganul 1.4 😄 asta e sansa lor, acum e momentul.
Cel mai probabil axa e reglata aiurea, roate de distributie are un joc reglabil de vre-o 1 cm fata de axa (honda style), din pacate cand am desfacut sa schimb distributia m-am prins dupa ce dadusem roata jos si nu am mai stiut cum era, drept urmare am pus-o si eu la jumate, dupa ochi.
O sa caut pe net cum se face si reglam cum trebuie, totusi ar trebui sa aiba 113 cai, momentan nici 80 nu cred ca are 🙂
Va sta o luna in Bucuresti timp in care cel gri va intra in revizie capitala cu schimbat distributie, tampoane motor, bielete, articulatii, garnituri, simeringuri, termostate si ce o mai fi cazul, majoritatea pieselor asteapta cuminti in cutie de vre-o 2 luni si vreau sa o fac cum trebuie inainte de iarna sa nu am batai de cap.
Ne vedem joi la intalnire 😉