Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/15/18 in all areas

  1. A ajuns acasa... prime impresii: 14-15% consum in aglomeratie (nu ma surprinde), mai face figuri la pornire (nu am umblat la nimic la motor momentan, gen bujii, filtre etc), mai scade ralantiul uneori (problema cunoscuta la modelul asta, trebuie curatata clapeta si/sau supapele de admisie), puterea e asa si asa... ma asteptam la mai mult de la 120cp si 1500kg, dar mai vedem. Scaunul la sofer e tot rupt la aripioara (evident), mai sunt niste plastice cu prinderi rupte, plafonul e super jegos... volanul e stramb spre stanga si parca trage putin dreapta (nu s-a facut geometria inca, am vrut masina azi)... toate sunt rezolvabile. Fara zgomote ciudate, motorul suna bine, cutia schimba bine, suspensia e suprinzator de stabila... volanul in schimb ma deranjeaza, e imens!
    2 points
  2. Nu. Ai si T10, cele de la iluminarea efectiva a ceasurilor de bord. Cele de la martorii sistemelor sunt T5.
    2 points
  3. A fost problema din cheie, de aceea am inteles ca a fost dezactivata alarma si inchiderea. Practic lamela care tine fixa bateria din cheie era dezlipita si facea contact aiurea, ramanea ledul de pe cheie aprins non-stop. Se stingea cand luam cheia la palme.😀 Drept urmare am intervenit asupra cheii si acum functioneaza corect, adica ledul se aprinde si palpaie doar cand apas butoanele de pe cheie. Voi incerca maine faza cu verificatul frecventei.
    1 point
  4. Revin cu o com[pletare la postul anterior - dupa ce cloncanitul a persistat, pana la urma am luat problema in propriile maine si ... am desfacut carcasa filtrului de aer si m-am uitat la tamponul de la cutie - era rupt pe jumatate. Am comandat un tampon nou original GM -> 275 lei. L-am schimbat joi la service, 40 lei manopera, acum cloncanitul a disparut. Cateodata merita sa imi bag mana in masina, chiar si mecanicii buni pot fi superficiali.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...