All Activity
- Today
-
regenerari simultane cu un schimb de ulei n-am auzit niciodata la fel cum nu se regenereaza cand mergi turat, mersul turat doar impiedica colmatarea dar cand masina cere regenerarea degeaba mergi turat, mai rau face. Mai bine o pui pe tester si vezi exact ce si cum inainte sa fie prea tarziu. Era sa stric un DPF de BMW din cauza unui senzor de presiune diferentiala stricat, 0 erori dar regenerarile erau eronate. Ala se testa printr-o procedura specifica.
-
Dorel ! Fereasca de omul prost, nene ... 😂😂😂 L-as pune pe Dorel sa remedieze problema din propriul buzunar dupa care l-as trimite acasa, suta-n mie !
-
-
La 35-40 lei bucata, si un an daca tine e perfect. Exista si alte variatii pe acelasi model, dar asta mi s-a parut mai elegant si mai in ton cu restul interiorului. As fi pus un Sparco frumos, ca pe Pinin, dar e nevoie de o maciulie de minim 8-9cm inaltime. Asta e cu 1cm mai inalta, mai mare per total, se simte bine la schimbarea vitezelor. Weekendul trecut am petrecut 3 nopti in Jimny... nu e rau, dar e totusi obositor, spatiul e mic. Plus frig noaptea etc
-
94.474 km Pe la 80k km si-a facut o regenerare a filtrului de particule. S-a aprins martorul in bord, fimea s-a speriat, am luat eu buburuza sa o alerg pe centrura dar pana sa ajung acolo s-a stins. Ieri la 94k km s-a aprins iar si de data asta fata m-a sunat calma si m-a intrebat daca trebuie sa mearga mai turat pana se stinge bazdagania. I-am confirmat si pana a ajuns acasa s-a rezolvat. Fata de Passat care isi facea regenerari in oras la maxim 300 de km, 1.6 JTDM-ul asta frichinit numai in oras cu drumuri scurte isi face regenerare la 14000 de km. Greu de inteles de ce si cum !
-
Nuca d-asta am pus si eu pe Spark, singura diferenta este ca are cusaturile negre. Are deja 2 ani si se tine bine 😉
- Last week
-
Zero datorii la stat de vrei sa-ti recuperezi permisul.
-
Eu unu pun pariu ca jmakerul o sa ramina cu carnetul in buzunar iar "tu" muritor de rind il vei depune la cea mai mica abatere. Aveti griga ce sustineti ca bumerangul ... balangane. Pina in prezent ce i-au retinut a-i sili pe jmajeri a-si achita datoriile, de ce n-au plantat panselute in folosul comunitatii pina se achita de datorie ? De ce j,akerului nu i se pune fiola iar "tie" da ? De ce nu figureaza in baza de date cu fapta comisa iar la a doua abatere nu-i sarit din carnet ? Multe alte intrebari.
-
E vorba doar de amenzile de circulatie. Absolut nici o legatura cu facturi de utilitati, care oricum sunt la companii private/privatizate. Care sunt formele alea, sub care pot fi pusi la punct? Batuti cu pietre in piata mare?
-
Eu inteleg ce spuneti si mi-s de-acord cu voi ca toti trebuie sa fim egali in fata legii insa treaba pare a fi mai stufoasa ca nu se face referire doar la amenzile de circulatie ci orice datorie fata de stat, cel putin eu astfel am inteles. Acuma, daca un individ are doua palme de pamint, ori intirzie cu plata facturilor curente sau mai stiu eu ce, sa-i fie interzis dreptul de a conduce ? Ca cica doar de faci dovada ca ai zero datorii la stat primesti carnetul inapoi si nu-s clare conditiile, doar ti-l inmineaza, ori reexaminare sau cum ? Ce te faci cind nu ai luat la cunostinta de o amenda de cicrulatie spre ex in schimb te trezesti cu o fituica cum ca ai avea permisul suspendat din data "D", ce faci ? Pina contestezi una alta ... nu ai dreptul a conduce. Jmakerosii pot fi pusi la punct sub alte forme de se doreste.
-
Aici sunt si eu de acord cu Akon... e singura modalitate prin care ii poti forta pe "smecheri" sa le achite. Astia nu au venituri declarate, nu au bunuri pe numele lor, statul nu le poate face nimic altceva. Eu daca nu platesc o amenda de 50 lei, mi se pune poprire pe cont si stau cu banii blocati pt un rahat. Gresesti, platesti, indiferent cine esti.
-
Joi-duminica am fost iar la o "baieteasca" cu echipa RMA, de data asta pe Valea Uzului. A fost frumos, dar obositor... o noapte in plus dormita in Jimny s-a simtit, joi noaptea a plouat, sambata noaptea a fost f frig. Iar urcarea pe munte, de vineri... 1km pe drum drept, 6km urcare pe forestier si 1km urcare pe drum de taf, aproape in 4 labe. Plus retur, plus inca cativa km batuti pe creasta. Sambata am ramas pe vale, am mai urcat prin diverse locuri dar relativ aproape. Zona austro-ungara, inele de cort, baterii, teaca de baioneta, conserve, schije, fiare, un tub de alama de 80mm, grenada goala etc
-
Eu sunt total de acord cu asa ceva! Trebuie sa fim toti egali in fata legii si nu mi se pare normal ca o persoana care este parte din societate, are bunuri, incaseaza salariu etc sa fie obligata sa plateasca amenzile de circulatie iar golanii care au ca singura realizare a vietii un permis de conducere sa iti rada in nas si sa treaca peste orice regula de conducere pt ca ei oricum nu au nimic pe sufletul lor deci li se rupe de amenzi!
-
Fiti atenti la mirsavia suspendarea dreptului de a conduce (retinerea permisului) caz in care nu e achitata o amenda de circulatie. NU lasati sa se intimple asta ! Eu inteleg ca don' Bolojan ii pus pe treaba doar ca incepe a sari calul bag seama, merge prea departe iar de e magar, sa se care de la butoane ! Una-i una si doua-s mai multe !
- Earlier
-
Ieri mi-am facut de lucru. Pe net lumea zice ca e lipita nuca veche, dupa ce am tras ca nebunul am descoperit ca e pe filet cu pasta de blocare.
-
Mic update: schimbat filtrul de benzina deoarece ma tot impiedecam de el prin portbagaj. Am avut Bosch,l-am inlocuit cu un JapanParts. Din cate am vazut la un youtuber ce testeaza filtre, astea japanparts ar fi cele mai calitative, ramane de vazut 😀 Ah, traiasca uleiul penetrant pt babe!
-
N-am mai facut mare lucru la masina in ultima vreme... am dat cu niste vopsea corectoare pe zgarieturi, dar am facut altele intre timp :)) Sambata am pus niste silicon la etansarea ledbar-ului mic, ca se umezea, am schimbat firul de la claxon cu unul mai solid si cu mufa originala, si am pus aparatorile de noroi pe fata. Fiind rotile putin mai mari, cam arunca noroi pe prag.
-
Odo : 170.000 Termostatul maxgear pare ca functioneaza ok, planetara doar f rar rontaie la viraj dreapta de pe loc. Schimbat filtrul polen, trebuia sa o fac mai demult aparent. Nu mai e nici Banatul ce era odata 😃 Ah si bujiile le-am schimbat destul de recent dar le-am pastrat si pe cele vechi ca rezerva intrucat arata ca noi. Inca ma impresioneaza ca AC baga mult mai repede racoare atunci cand masina este 'rece' in comparatie cu masinile noi. O fi tipul de freon, dimensionare instalatiei habar n am dar ce stiu sigur ca nu s-a intervenit niciodata asupra instalatiei. Ce'i drept ca la nici o masina nu am avut probleme cu AC, o fi de la ticul meu cu opritul AC cu putin timp inainte de a opri motorul,nu stiu. Nici o problema noua, doar problemutele deja existente dar care nu pun in pericol functionarea in rest benzina, cheie, bye bye🤠
-
Dupa luni bune de zacut, vinerea trecuta am scos-o putin la drum, pana la munte si inapoi. A implinit "venerabila varsta" de 290.000km. Cu ocazia asta am observat ca nu mai baga rece... abia adia ceva. Azi am fost sa-i bag freon, acum baga rece, tocmai bine ca va pleca sotia cu ea la drum. Teoretic cere anvelope noi si ceva piese pe la suspensia fata, un tampon, parbriz, o pata de rugina pe plafon... in curand va trebui iar distributie. Practic mai mult a stat in parcare in ultimul an si nu m-am mai ocupat de ea.
-
Symeave joined the community
-
Saptamana trecuta m-am intors dintr-o vacanta de o saptamana in Bulgaria pt ca sunt sarac pentru litoralul romanesc 😄 . Pe drumul de intoarcere am ajuns la 180.000km, dar am ratat cu cateva sute de metri valoarea fixa 😛. Masina merge foarte bine, mai putin cand plec de pe loc cu volanul virat la maxim. Cand fac asta se aude ca un huruit dinspre spate. Am schimbat uleiul la diferentialul spate acum aprox o luna, dar si cel vechi care avea ~90.000km era destul de curat, deci nu este de acolo. Posibil sa fie un rulment spate, o planetara (putin posibil) sau ambreiajul de la 4x4 (mai greu de gasit si schimbat). Momentan nu se aude rau, astept sa se mai agraveze si dupa aceea ma duc la service pentru o verificare. Next step va fi sa schimb sabotii de la frana de mana cand mai scad temperaturile. Am luat saboti de frana NIPPARTS N3500910 si kit de accesorii pt frana de parcare METZGER 105-0881. E bine ca am facut tutorialul pt schimbarea sabotilor in urma cu cativa ani, acum o sa imi fie usor sa pun frana de mana in modul de service si sa o recalibrez dupa schimbare 😄 .
-
Tanti Gabi si ciubucarul ! Cind eu spun ca-s pline ulitele de "instructori" prosti ... Doar ii vad cum defileaza, s-apoi daca asa zisul instructor ii prost, cum vor defila elevii acestora pe ulite ?!
-
Pt ca in weekend se anuntau ploi la munte, vineri mi-am luat liber si am mers cu fi-miu la detectie. A reusit sa tina pasul cu mine pe zone abrupte. Si daca tot adunasem cateva paftale germane ww1, si nu prea aveam cum sa le asez calumea, am facut o rama. In curand va trebui sa fac si pt cuci... asta in speranta in care mai gasesc, ca incepe sa fie cheala "zona buna"
-
varais started following Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 120HP 320 NM
-
Ce se intampla cand mergi cu muzica blana ? Ii dai de lucru lu tactu ca tot nu avea ce sa faca o zi intreaga. Deci de la 8 dimineata la 19 seara am schimbat difuzoarele fata/spate la buburuza. Pe sapate mi-a mancat ficatii cu doua torxuri blocate la sezutul spate, cu mers sa cumpar extractor si alte suruburi sa le inlociesc plus ca toate difuzoarele erau prinse cu popnituri, aveam eu popnituri pe acasa dar mama lor erau prea mici. Acum am si poponituri de 7 feluri. Dai cu bormasina, cu draci cu laci si italieni varcolaci, taie 1 cm din holsuruburi pentru ca la fiecare 2 din ele nu aveau unde sa treaca si impingeau in tabla ridicand inelul , intr-un cuvant distractie.
-
stefannnnn started following Relantiu scăzut la cald și miros de gaze
-
Salut,am un Cielo din 2007 1.5 sohc,cod motor a15sms,cu instalație gpl lovato din fabrica Mașina la cald are relantiul oscilant spre oprire (pana la 300-400rpm), și pe gaz, dar și pe benzina,bujiile le-am schimbat anul trecut,Denso w20tt, fișe noi și bobina la fel Am încercat un IAC nou,am o problemă la catalizator pentru că s a încălzit foarte tare acum 1 an,dar a fost reparat,toba intermediara schimbata,finala...etc Îmi apare o eroare pe sonda lambda P0141-O2 sensor heater circuit(bank 1 sensor 2), eroarea a apărut de 2 ori La gaz am schimbat filtrul,o electrovalvă de pe plămân și urmează membranele,deja le am cumpărate însă nu am avut timp Mi se pare ciudat să nu faca niciodata la rece,dar la cald da... Să schimb iar bujii si fise sau să iau altceva,ce părere aveți, mă gandeam că poate e de vină gazul,dar daca face și pe benzina este clar altă problemă