All Activity
- Today
-
Auzi don'le. "singe pur, subumani ..." Limbricului astui i-as da puscarie pe viata, sa respire aerul din pirnaie de cel de-afara nu-i prieste ! Cere ti meritul ca te-ai nascut in Romania, imbecilule ? Ori, cu ce a gafat nepalezul ca s-a nascut pe meleaguri uitate de lume ? Adica tu, neica nimeni, iti rezervi dreptul la o viata mai buna iar altii sa nu aibe acest drept s-apoi cine nu-i ca mine ii impotriva mea, ha ?! Mai esti si norocos imbecilule ca la fata locului fu un melitian si nu un prost ca mine ce te lasa chel in gura pentru ca ai lovit un nevinovat ce nu ti-a gresit vrodata cu nimic. Adica tu, rahat cu ochi, tu decizi cine are dreptul la viata pe lumea asta si cine nu, ai ? Hmmm ...
-
Pai, cand te decizi cum stai, da-mi si mie de stire ... Momentan ai ajuns sa te contrazici singur 🤣
-
😂😂😂 suna bine ... Chiar nu fu o contra, doar imi veni in minte aceste cuvinte. De nu ma insel chiar Mintuitorul a spus-o.
-
Noah ... tot Gica Contra ai ramas ... Pe de alta parte, eu raman fidel, nu am bani de aruncat, prefer sa merg la sigur, asa ca nu ma dezic de "consacrati". Cand un far ma costa peste 2000 lei si o capota ajunge tot pe acolo, prefer sa "arunc" 500-600 lei pe o perioada de 5-6 ani, mergand "pe incredere" (in aia care testeaza si/sau in firmele mari)
-
Crede, nu cerceta ! 😁
-
@Viktor Parerea mea ... Nu crede, testeaza 🙂
-
Aaa... s-au temut a pune in ring si Linglong-ul ca le dadea clasa ... Apropo, nu retin sa fi vazut u test de frine cu galosi de iarna in care sa fie masurata forta cu care se apasa pedala de frina. Sa il cred pe cuvint pe cel dintre volan si scaun ? La modul serios o spun, as vrea sa vad in teste o anvelopa ce o considera ei cea mai performanta in duiel cu o chinezarie de virf. Ei, aici chiar as fi curios care pe care, ce diferente etc.
-
Ma tem ca pe undeva am incurcat dimensiunile, scuzele mele ... Ceia ce-mi trebuie pentru sezonul rece, anvelope de iarna ii 195/60 R15 Treaba e in felul urmator : cind am cumparat caleasca a fost incaltata cu anvelope de vara 195/60 R15 ce le am momentan montate pe caleasca. La pachet cu caleasca atunci am primit plus o garnitura de roti complete de iarna de 185/65 R15. Planul meu e urmatorul : pe jantele de '15 pe care oricum trebue sa schimb anvelopele vreau sa pun anvelope noi de iarna, iar pina in primavara cind cind da caldura si se cere anvelope de vara sa fac rost de jante, tot pe '15 pe care sa montez anvelope noi de vara. Cu alte cuvinte, atit garnitura de vara cit si cea de iarna sa fie pe aceleasi dimensiuni 195/60 R15. Vreau sa ma scap de jantele pe '14 din doua motive : - jantele pe '14 ca si monel is identice cu cele '15 insa, convingerea mea ca nu-s expres pentru Focus DNW ci pentru Fiesta. Unde apare defapt buba, intre janta si etrier spatiul ii extrem-extrem de mic, nu atinge, insa nu astfel trebuie sa fie, in ciuda faptului ca la caleasca asta ii speciicata si janta pe '14. Cel mai probabil jantele astea pe '14 au fost cumparate ulterior si n-au tinut cont de acest aspect, si aici trebuie sa fie vorba de un alt ET (ce nu-i inscris pe janta). - doi la mina, dimensiunile anvelopelor de iarna actuale (185/65 R14) imi coboara cu mult caleasca comparativ cu cele de vara ceia ce nu-i deloc OK a cobori garda in sezonul rece, fie ramii pe aceiasi inaltime, fie o ridici, sub nici o forma n-o cobori ca risti (cu sanse reale) a o "scarpina" serios pe burta. Sigur, as puetea face combinatii cu dimensiunile anvelopei (noi) de iarna sa ramin la jantele de '14 doar ca astfel "problema" ii rezolvata doar pe jumatate, spatiu dintre janta si etrier ramine neschimbat s-apoi n-o sa ma ia somnul. Vreau sa elimin acea harneala, fapppppppptul ca nu atinge asta nu inseamna ca ii OK ca cele doua piese sa fie extrem de apropiate.
-
136.000 In sfarsit i-am dat de cap la Check Engine. Daca nu imi imprumuta @pompiliu92 scanerul alergam dupa cai verzi pe pereti. Eroarea era pe senzorul MAP. Nu stiu cum dar cred ca desteptii care au schimbat bujiile au agatat furtunul de vacum care intra in senzor si disparut a fost. Am avut noroc ca am gasit 2m de furtun si am avut cu ce sa rezolv situatia.
-
Stiu ca deja e plictisitoare chestia cu a pune la indoiala orice dar pt mine e putin ciudat ca anvelopele GT radial au prins podiumul, desigur fara legatura cu faptul ca sunt sponsor ADAC😁 Apoi pierzi 2min si gasesti un review real life de genul:
-
Poate ajuta pe cineva articolul asta. Mie mie se par foarte OK clasamentele. Nu am folosit niciodata "exotisme", dar nici nu ma tenteaza. Anul trecut am incaltat si eu Naluca cu sosoni de iarna. Am mers pe Hankook in detrimentul Bridgstone desi Bridgestone statea mai bine la clasa de consum ... pentru ca mi-a placut mai mult profilul de la Hankook :)). Diferenta de pret nu era mare, la momentul respectiv, undeva la vreo 50-60 lei/buc.
- Yesterday
-
Consum mare la Chevrolet Aveo
ches replied to AndreiBote's topic in Probleme tehnice Aveo, Kalos, Lacetti
Ce pot sa mai adaug este ca estimarea de range din bord este total pe langa, mai ales la generatia veche de Aveo/ Spark etc. Masina face o medie de consum de benzina de cand a fost pornita, apoi ia si imparte "numarul de litri din rezervor" la media asta si ii rezulta autonomia. Cum "numarul de litri din rezervor" e estimat gresit, atunci si estimarea de autonomieva fi total pe langa. - Last week
-
Bingo ! Asta ma bucura !
-
Tot din bratul stergator se rezolva, cel putin eu astfel am procedat la Renault. Eram intr-o iarna prin Romania pe linga Cluj, in Turda de-mi aduc mine aminte. Iarna, viscol, stergatoarele vroiau sa-si ia zborul. Am tras dreapta, am ridicat bratul stergator catre in sus (l-am ridicat de pe parbriz) cu o mina l-am tinut fix undeva de pe la mijloc iar cu cealalta mina l-am impins de cioc in jos, de unde se prinde stergatorul, astfel i-am tensionat arcul. A primit o usoara curbura bratul in sine da' ... am rezolvat problema. Uneori se intimpla sa intepeneasca din nit-ul de legatura (unde se face jonctiunea celor doua componente ale bratului) iar arcul nu mai poate trage stergatorul catre in jos, pe parbriz. Jonctiunea aia trebuie sa fie extrem de flexibila sa-si poata modifica pozitia in functie de curbura parbrizului. Nu neaparat ca arcul sa fie problema ci nit-ul ala se gripeaza, semi-blocheaza. Eu il dreg din cind in cind cu WD 40, in special iarna sa nu inghete, sa aibe nitica ungere, prin asta ii prelungesc si viata, impiedic uzura acestuia c-apoi prinde joc si nu e OK.
-
Da, e si unghiul lamelei, dar eu am mai observat un detaliu... arcul se lasa in timp. Si nu mai are putere sa preseze stergatorul pe parbriz. Nu stiu ce se poate face in situatia asta, in afara de inlocuire.
-
Pai si care e dimensiunea, atunci? 60 sau 65? Vezi ca poti sa-ti iei anvelope si din alte tari, nu doar din Ungaria... Toyo de pe Jimny au venit din Slovenia, parca. Transport platesti oricum, si daca diferenta de pret e mare, e posibil sa iesi mai bine cu ele din alta tara.
-
Insul asta stie cava ! O harneala benefica ce eu unu ieri am pus-o in practica si voala, gata cu topaitul pe parbriz nici macar pe uscat nu mai danseaza. Ceva de genu era si unghiul lamelei mele inainte sa-i vin de hac, dupa torsionarea bratului stergator lucrurile au revenit la normal. Sa tragem si o concluzie : cind lamela ii noua, prospata, maleabila, isi modifica unghiul in functie de cursa bratului sus - jos. Dupa ce guma devine usor casanta(in doar un an, calitate jalnica) se incapatineaza a nu-si modifica unghiul in functie de cursa de unde si problema. Nu am reusit a face poze clare atit inainte cit si dupa torsionarea bratului stergator, cert e ca situatia ii aceiasi dupa cum ne arata nene asta. Am mai invatat ceva, multumita lu' nenea ! O alta marie cu aceiasi palarie.
-
Da, Salex. Doar ca adesea acel plus ca pret nu justifica calitatea, doar pret arogant pentru sigla. Ceia ce eu caut is anvelope expres de iarna iar in ce priveste calitate/pret mediu, undeva la mijloc. Avind in vedere faptul ca pe dimensiunile mai sus amintite cea mai ieftina ii undeva la 15.000 Ft, am pornit "licitatia" de la 20.000/buc iar momentan luind in calcul si recomandarile voastre is undeva la 25.000/buc. In timp ce studiez terenul se modifica ci decizia, probabil sa ma conving a da 30.000/buc, nu stiu de moment .. Sigur da da, mi-s constient de faptul ca, de anvelopele nu te ajuta ... degeaba, poti fi "tu" cit de bun intre volan si scaun.
-
Acuma, serios. Nu ti se pare normal ca in functie de recomandarile voastre (pentru care va multumesc) sa iau in calcul si pretul ? In Romania e un pret pentru o anume anvelopa iar aici alt pret pentru aceiasi anvelopa. Si sigur caut si confirmari, de aceia si intreb cine ce a folosit sau foloseste si ce poate spune referitor la produsul in cauza.
-
Semne, Reguli, Prioritate De Trecere, Etc.
Salex replied to Englishman's topic in Legislație și asigurări
Uneori, prea multa protectie dauneaza ! Strategia UE este sa protejeze, chiar excesiv. Ne bucuram cand suntem protejati, ne suparam cand nu suntem. Tot uneori se trezesc unii sa fie super-mega-excesiv de protectivi, poate doar ca sa se acopere pe ei insisi. Mie mi se pare fix genul asta de situatie, in discutia noastra. Cand ajungi sa te temi si faci lucruri doar din considerentul asta, cred ca poti genera situatii hilare/ambigue/nebunesti ... Ne amintim de intersectia aia la care au fost puse semne "STOP" suplimentare, peste autorizarea de la Politie ? Cred ca tot pe topicul asta e pusa ... Deci ... Mai bine mai multe semne decat deloc 🤣 -
1. Kleber e OK 2. Dimensiunea poate duce la diferente uriase de pret ! 3. Vrei niste gume doar pentru conformitate cu sezonul ... sau vrei ceva care sa poate face, in conditii decente, diferenta intre a ajunge acasa cu bine sau a ajunge acasa cu tabla indoita (sunt cat se poate de constructiv !) Ca idee, cred ca ultimul accident de iarna pe care l-am avut a fost cand o Toyota Avensis a intrat direct in spatele Leganzei (care, reamintesc, NU avea ABS, ESP etc. ...) Atunci, imi amintesc (oarecum 🙂 ) perfect, aveam Dunlop Wintersport M3 . Omul a intrat in plin, pe frana, era un tip OK, mi-a zis franc "Nu inteleg cum tu ai franat asa de bine si eu nu ...". Avea si el cauciuce de iarna, ceva no-name, dar sa mor daca imi aduc aminte ce. In mod cert Toyota lui avea sisteme de siguranta mai bune decat aveam eu, deci doar gumele au facut diferenta ! Ca informatie suplimentara, politistul zise "Voi vreti sa imi inscenati ceva, vreo facatura pe asigurare ?". Leganza a scapat usor de tot, cu vopseaua de pe spoiler crapata ... Toyota a ramas fara: capota, spoiler, far dreapta, grila, aripa dreapta fata... Plus amenda ... Asta doar asa, poate conving pe cineva ca 30 EUR (sau chiar mai putin) ar putea face diferenta ...
-
Aici ai scris altceva, diferenta de pret e mare. Oricum e clar, nu ai nevoie de recomandari, doar de confirmari. Spor!
-
Nu stiu daca dimensiunile amvelopelor in cauza poate influienta asa rau pretul. Spre ex Wintrac Vredestein (195/65 R15 ce-mi trebuie) is ~25.000 / buc. De la 25 la 40 ii ceva diferenta iar Wredestein-ul nu-i o anvelopa proasta, am avut de vara cu o tinuta extrem de buna pe ploaie, in baltoaca. Nu dau in laturi nici de la o chinazerie buna, dupa experianta cu Linglong-ul pot accepta de-s dovedite a fi cit se poate de OK. La urma toata ce produs nu e chinezesc ... Cu Allseason-ul nu m-am impacat vreodata pentru ca le consider pentru nici un anotimp, cel putin asta mi convingerea, ée refuz si de mi se fac cadou.
-
Bine, aia nu erau parinti, copilul nici macar nu a murit in accident ci din cauza nenumaratelor lovituri la cap pricinuite de condusul derbedeilor. Trist
-
Ai o dimensiune ''atipica'' , de acolo pretul ridicat. Aceeasi dimensiune am montat pe Lacetti dupa cele de fabrica 195 55 R15 care sunt si mai scumpe. Acum am mix de 195 60 R15 Vredestein si Goodyear, nimic de reprosat. Oricum nu dai gres nici cu ceva china din gama superioara. Am pe o masina Landsail de vara, chinezesti , care sunt made in thailand 😃 Am mai avut acum ceva ani Landsail alt model de vara, la fel, nimic de reprosat si sunt peste Kleber Made in Romania de exemplu. Intradevar, in trecut chinezariile erau sinonime schiurilor, pe umed erau periculoase rau. Mai este varianta de BF Goodrich Advantage Allseason care este o anvelopa foarte buna la un pret accesibil.