Jump to content
Sign in to follow this  
B33GLM

Pierderi Si Miros De Benzina

Recommended Posts

Am fost in service sa-mi schimbe garnitura de chiulasa (sa nu cumva sa va duceti pe la radacini giurgiului, ca veni vorba. In aceeasi paranteza: chiulasa SPER sa fi fost stransa la cuplu, bujiile au fost stranse nesimtit de tare, iar capacul de la motor nesimtit de putin. Curgea ulei in veselie pe la el. Ma rog, si muuult mai mult ulei in motor decat trebuia).

Mi s-a parut mie ca miroase a benzina si ca consuma ceva mai mult (cam spre 20L/100), dar nu am avut timp de investigatii.

Am ridicat intr-o zi mai cu soare capota de la motor, verificat lichide, si ma uit sa vad si de benzina (motorul oprit). Nu's ce mi-a venit si am miscat un pic de injectoare. Pe langa unul nu picura benzina, CURGEA. Garnitura ciupita.

 

Hal de mecanici...

Share this post


Link to post

Salut. Am si eu o problema : azi am descoperit o balta sub masina si am presuspus ca ar fi de ulei. Cand ajung acasa dau sa ma uit sub masina si vad cum picura benzina in nesimtire.

Ma apuc de dat roata jos si toate celelalte pentru a ajunge la furtun care se afla pe partea stanga a masinii exact deasupra cutiei de viteze. Am vazut pe schema de alimentare ca ar fi vorba de conducta de aerisire a rezervorului care vine pana intr-o canistra aflata in fata rotii din fata mai exact in spatele scutului de la roata. Furtunul de care zic este cel care iese din fundul canistrei si era fixat cu 2 cleme metalice de muchia tablei aflata deasupra cutiei de viteze. Am pus si poze pentru a vedea mai exact despre ce este vorba. Intrebarea este daca acel furtun este de aerisire nu ar trebuie sa fie fara dop ??? Si sa fie situat putin mai sus deasupra canistrei respective ?? De asemeanea benzina curgea si cu motorul oprit dar si pornit. Ma poate ajuta cineva care a avut acceasi problema?

post-13547-1240073713_thumb.jpg

post-13547-1240073720_thumb.jpg

post-13547-1240073727_thumb.jpg

post-13547-1240073736_thumb.jpg

post-13547-1240073752_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Salut. Cu geamul deschis, in mers miroase puternic a benzina. In rest, pe loc sau cu geamurile inchise...deloc. Unde sa caut?

Share this post


Link to post

Incepi cu capacul de rezervor si continui pe traseu pe sub masina pana la motor.

Share this post


Link to post

[..] azi am descoperit o balta sub masina si am presuspus ca ar fi de ulei. Cand ajung acasa dau sa ma uit sub masina si vad cum picura benzina in nesimtire.

 

Aceeasi problema o am si eu! Nu este permanent, doar cand o apuca face o pata destul de mare.

Cand am fost la service mi s-a spus sa nu mai fac plinul ochi ca de aici sunt problemele... si uite asa am venit vaca si am plecat bou! Replica inginerului de acolo a fost ceva de genul: "Daca aveti bani de aruncat noi schimbam totul pe acolo, dar nu va garantam ca n-o sa mai apara problema!!!"

 

Nu mai devreme de acum 2 zile, iar pata sub masina in partea din fata stanga, exact ca la tine!

De data aceasta nu am avut plinul facut, acul statea undeva la penultima linie, asa ca chestia cu plinul cam pica...

Inca o mentiune, masina avea mai mult de 12 ore de stationare, inclusiv peste noapte, eu plecand undeva in jur de 12:00.

 

Ce-am observat eu, daca masina este la umbra si vine soarele pe ea, in 50% din cazuri incepe si picura benzina...

 

Naiba s-o ia de treaba, habar n-am ce are si cum se poate remedia!

Share this post


Link to post

Vedeti ca tevile de la rezervor vin pina in fata unde pina in rampa se continuacu niste furtune.

Se poate sa curga pe la imbnare.

La mine nu facea "balta" dar mecanicul zicea ca sint umezite.

Cum cu benzina nu e de joaca, ceasu' rau..., am schimbat furtunele. ~100RON.

Atentie ca sint 2 modele de imbinare cu tevile respectiv cu mufele de pe rampa.

Dacanu aveti tevile sparte mai mult ca sigur ca de la furtune se trage problema voastra.

Share this post


Link to post

Salut,

 

Am un cielo '97 160k km + si o mica mare problema la el: miroase groaznic a benzina in masina, in mers; mai exact, cand schimb intr-a patra, m-am uitat si cam pana in 2000 de turatii se instaleaza mirosul.

De ce intreb, as putea sa merg in service, dar inainte de astea, mentionez ca la rezervor, capacul nu este original, cel de cielo, adica cand il strangi, se duce in gol cu cateva rotatii (senzatia de nepotrivire de la capacele de borcane :D )

Inca o chestie, iarna nu se simte, in principiu, doar cand e cald afara... Mi s-a zis sa schimb capacul ala.. dar chiar si-asa in halul asta? e ca si cum as tine o galeata de benzina pe bancheta din spate...

Apreciez orice sfat, multumesc!

Share this post


Link to post

SImti cand e cald pentru ca deschizi geamul, si mirosul e 'tras' de sub bancheta si evaporarea e mai mare. Ridic-o(pe bancheta) si verifica etanseitatea pompei cu rezervorul.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Ti-ai dat singur raspunsul. Acel capac este de vina ! (verifica si ce a zis colegul argon).

Share this post


Link to post

am rezervorul mancat rau de rugina intr-o zona cam cat un pachet de tigari

singura solutie e sa incerc cu poxilina intrucat masina e de la munca iar sefii nu investesc nici macar banii de poxilina

am citit pe prospect ca ar fi rezistenta la solventi...oare asa sa fie?va tine?

Share this post


Link to post

salut ...zilele trecute incepuse sa miroasa a benzina in masina , dupa o mica inspectie in fata blocului :mrgreen: am observat ca furtunul care pleaca din pompa de benzina este fisurat , problema e ca nu stiu cum poate fi schimbat , m-am apucat in seara asta sa dau rezervorul jos dar presimt ca o sa muncesc degeaba , Intrebare : daca desfac traseul de benzina de la filtru pana in spatele rezervorului , coducta va iesi cu totul ?

Share this post


Link to post

Intrebare: este vreo problema daca nu am deloc busonu la rezervor?(cielo '96, 1.5, GLE, full). Multumesc mult!

Share this post


Link to post

Pe caldura asta se cam evapora benzina.

Share this post


Link to post

In afara de acest fapt(evaporare), ar mai putea cauza si alte simtome?spre exemplu presiune insuficienta in rapa de injectoare? Multumesc!

Share this post


Link to post

Inafara de caldura si hoti alte probleme nu ai.Numai sa nu umbli cu tigara prin spatele masini :mrgreen: .

Cumpara si tu ub buson universal cu 4-5 lei din orice hipermarket, ceva de genul asta: post-10203-0-69620500-1314419158_thumb.jpg

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Ms mult! Ma ingrijora faptul ca(am citit undeva pe aici pe forum) e posibil ca pompa sa lucrezi sub presiune,sau ceva de genul, si sar face un fel de vid in rezervor, iar eu (trebuie sa recunos ca(,) cunostintele mele despre mecanica sunt cam minime) imi faceam probleme sa nu afecteze la ceva. Multumesc inca o data!

Share this post


Link to post

Busonul are o supapa care lasa sa intre aer in rezervor sa nu faca vid cand se consuma benzina.Problema e cand e defecta supapa aia si nu mai intra in rezervor aer care sa inlocuiasca volumul de benzina consumat.Cand nu ai buson intra aer fara probleme.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

După câteva zile de ger de -20 de grade am pornit şi eu azi maşina la -12 grade. De pornit a pornit din prima dar după câteva clipe a început să miroase a benzină. M-am uitat sub ea picura benzină la greu pe la apăratoarea de noroi din dreapta faţă de la roată.

 

Am deschis capota şi am văzut pe unde picura.

 

Am mai strans colierele alea şi nu mai dă deocamdată benzină.

 

Voi la cielo aveţi aşa ceva?. Spre exemplu vecinul meu nu are supapa din asta de sens.Mă gândesc că s-a făcut presiune şi a dat pe la colierul de strangere..

 

Orice răspuns, soluţie e binevenită. Ms. Mai jos aveţi poze.

post-14272-0-77764900-1328195394_thumb.jpg

post-14272-0-09304700-1328195398_thumb.jpg

post-14272-0-34598600-1328195401_thumb.jpg

post-14272-0-17182300-1328195405_thumb.jpg

post-14272-0-78509100-1328195408_thumb.jpg

post-14272-0-11842800-1328195412_thumb.jpg

post-14272-0-86843600-1328195414_thumb.jpg

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

Si eu am la espero aceasta supapa sau cum se numeste. De asemenea de cateva zile cu temperaturile negative foarte mari imi picura si mie pe la unul din coliere niste benzina.

Share this post


Link to post

"Canistra" respectiva e pe tur la intrarea in rampa. Ca ideie, nu are nimic la interior, e goala si din cite inteled e pentru supra sarcina. Tind sa cred ca e o protectie pentru sistem si are legatura cu supapa de surapresiune din capul rampei. S-ar putea ca supapa sa fie amortita.

Share this post


Link to post

Eu am strâns cu şurubelniţa la maxim colierele alea de la ea dar azi când am pornito tot îmi dadea benzină. Curios că după ce se încălzea motorul nu mai dadea aşa mult.

 

Am luat o cheie fixă de 6-7 şi am strâns cu cheia capetele de la colier. S-au strâns ceva mai mult, semn că doar cu şurubeliţa nu se strâng cât trebuie. Au capăt pt cheie fixă colierele alea. Acum să văd mâine la pornire dacă mai dă pe acolo benzină după ce le-am strâns la maxim cu cheia fixa de6-7 colierele.

Share this post


Link to post

"Fixed !" Nu mai dă benzină ! strângerea colierelor cu cheiuţa fixă la maxim a rezolvat problema.

Share this post


Link to post

Salut am un cielo din 96 GLE echipat si cu instalatie GPL si am o nelamurire, daca m-ati putea ajuta, miroase a benzina in cabina si in portbagaj, in portbagaj ceva mai tare si nu stiu din ce cauza, am verificat daca sunt scurgeri pe la pompa si nu am vazut nimic, inca o chestie, se face prea mare presiune in rezervor, v-as fi recunoscator daca mi-ati putea da niste sfaturi sau niste pareri.

Share this post


Link to post

Pune alt buson de rezervor,posibil sa nu ai scurgeri de benzina,doar sa se degaje ceva vapori.

Share this post


Link to post

Ms pt sfat am sa incerc.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...