Jump to content

raresnica

Membru
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

About raresnica

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/06/1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    rrares

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo EXE
  • An
    2003
  1. Cielo Executiv din 2003 16v euro2 In acest moment ma intereseaza o diagnoza pentru ca nu vreau sa schimb senzori/piese dupa ureche! Probabil/banuiesc ca eroarea nu se stocheaza atata timp cat dupa repornirea motorului se stinge check engine-ul si relantiul isi revine. La IAC nu s-a umblat niciodata, dar am piesa noua si vreau sa o schimb, dar nu inainte de o diagnoza.
  2. Salutare. Sunt din Bucuresti si as dori o recomandare pentru o diagnoza la Cielo executiv. Exclus Rădăcini! Am ceva probleme, se aprinde check engine și îmi rămâne turata la relantii la 1500 de ture. Daca opresc și repornesc motorul își revine. În cazul în care este mai răcoare afara face mai des! De exemplu, pe canicula care a fost nu a făcut deloc. Mulțumesc
  3. S-a identificat problema pe care o avem! Destul de banal! Joi dimineata am vorbit cu un electrician sa duc masina la el si inainte sa plec am zis sa printez din manualul de service partea de electrica a masinii. In sinea mea ma gandeam ca l-ar ajuta pe electrician. In timp ce se printa mi-am aruncat un ochi pe hartii si m-am uitat ce rol are siguranta F13, adica tablou bord si brigheta. M-am dus glont la masina sa demontez brigheta cu totul si s-a anulez o legatura facuta de mine acum vreo 6 ani pentru alimentarea unui detector. S-a dovedit a fi brigheta problema scurtului, fiindca lamelele de plus si minus se atingeau intre ele din cauza piulitei care mai avea putin si cadea de acolo. Am lasat mufa libera, am schimbat siguranta si totul a revenit la normal. Multumesc mult de sfaturi.
  4. Momentan masina sta in parcare pentru ca nu gasesc un service / electrician care sa se bage la asa ceva... din simplul motiv ca e mult de munca!!! Am sunat in peste 10 locuri si toti foarte amabili, dar cand auzeau despre ce e vorba, ba ca e electricianul in concediu, ba ca e mult de munca si nu se justifica banii, ba ca ma programeaza unde la sfarsitul lunii ca acuma este full, etc... Asta e, in acest moment chiar nu stiu ce sa mai fac...
  5. Masina a ajuns la service. Ce-a facut electricianul: - a scos mufa de plastic din spatele contactului sa verifice starea papucilor si a gasit un papuc care era copt, cel de pe firul gros si rosu; - a schimbat papucul, cositorit, izolat, testat cu strap daca e ok si bagat la loc; - a pus cheia pe contact fara sa porneasca, se aprind toti martorii din bord, se aude si acel piuit si la 2-3 secunde se arde siguranta F13 de 20A; - da la cheie, porneste masina, dar la fel ca inainte, cu martorul baterie aprins, cu turometrul oprit, cel de apa la fel; - schimba siguranta, dar face la fel; - s-a dus la manual, vine inapoi si verifica urmatoarele: suport brigheta, cablu senzor marsarier si are o presupunere sa nu fie si de la geamuri...; - mai surubareste ceva pe sub bord, scoate cablul din senzorul marsarierului, pune alta siguranta, porneste motorul si totul pare a fi ok; - a mai oprit/pornit motorul, am iesit cu masina la o plimbarica de test si totul parea sa fie ok; - sant sfatuit sa merg o zi-doua cu mufa scoasa de la marsarier, ca sa vedem daca se mai repeta nebunia asta; - platesc o suma modica, iau masina si plec... - fac vreo 45 de km cu treaba si cand mai aveam vreo 500 de metri pana acasa se aude cum se arde o siguranta, presupun ca ar fi F13 (urmeaza sa verific!), au cazut turometrul, indicatorul de temperatura si se aprinde martorul baterie... As fi curios daca pe un alt Cielo Executiv ar fi scoasa siguranta F13 are avea aceleasi simptome!?
  6. Intre timp lucrurile au evoluat nefavorabil, respectiv: - plecat din garaj de la munca cu aceleasi simptomele pe care le-am descris mai sus; - imediat dupa pornire indicatorul de temperatura s-a ridicat catva milimetrii, dar nu foarte mult si asa a ramas; - martorul franei de mana deabea se aprindea; - pe drum din cand in cand martorul baterie aprins avea intermitente, dar fara a se stinge, timp in care in buzzer se auzea un carait usor; - tot pe drum am avut vreo 2 rateuri si imi pornea instalatia de gaz, desi era oprita din buton ca nu aveam gaz in butelie; - cu 1,5 km inainte sa ajung acasa a mai dat un rateu, s-a oprit motorul si gata! In acest moment masina nu mai face nimic cand invart cheia in contact, nu se mai aprinde niciun martor, geamurile nu functioneaza, aeroterma nu functioneaza, etc... Celelalte comenzi care merg si fara cheie sunt functionale...
  7. Salutare! Un sfat, va rog frumos, pentru un Cielo Executive 2003 Aseara ma sui in mare graba in masina, pornesc, plec repede sa nu intarzii prea mult la gradinita sa o iau pe fi'mea si dupa 20-30 de secunde se aprinde in bord semnul cu bateria! Acest lucru ma face mai atent cele din bord si stupoare, turometrul nu functiona, indicatorul de temperatura mort... Raman uimit ca bateria are 1,5 ani, alternatorul reparat tot acum 1,5 ani, schimbat puntea redresoare si carbuni... In fine! Dau bataie la gradinita, pe drum sting farurile pentru orice eventualitate si ajung acasa! De aici incep investigatiile si iata ce se intampla concret: - verificat toate singurantele si sunt ok; - cand pun contactul nu se mai aprinde nimic in bord, se aude doar pompa de benzina, care dupa cateva secunde se opreste; - dau la cheie, motorul porneste corespunzator, martorul de la frana de mana nu este aprins, desi frana de mana este trasa; - in continuare turometrul si indicatorul de temperatura nu functioneaza; - dupa 20-30 de secunde se aprinde becul de baterie; - pun aparatul de masurat pe bornele bateriei si imi arata 14,51 volti M-am gandit sa nu fie din contactul de pornire, drept urmare m-am dus si am cumparat unul si l-am montat! Masina in continuare prezinta simptomele de mai sus si nu stiu ce are... Oricum planuies ca luni sa ma duc la service, dar ma gandesc ca o fi ceva mai banal si poate fi rezolvat de mine. Multumesc.
  8. Multumesc de raspuns! Preturile la flanse, capete de bara si discuri de franta sunt per bucata? Celelalte sunt seturile?
  9. Salut. Sunt disperat! Am venit acuma de la un service unde am cerut niste preturi (initial pe email) pentru lista de mai jos! Fiindca n-au raspuns la email m-am dus acolo si cand mi-au zis totalul piese+manopera am zis ca-mi cade cerul in cap... Ideea este ca lista de jos este in urma constatarilor facute de mine si nu de vreun specialist, asa ca masina mai poate avea probleme pe ici-colo... de exemplu am ceva pete de ulei sau ce-o fi pe sub pedalier si citind mai sus ar fi cumva de la servo, dar aici chiar nu ma pricep sa diagnostichez! Cererea a fost urmatoarea: Va rog sa-mi spuneti care este costul pieselor si al manoperei (separat) pentru urmatoarele: - schimbat flanse amortizor fata - schimbat capete de bara stanga-dreapta - schimbat discuri frana fata - schimbat placute frana fata - schimbat saboti frana spate Autoturismul este Daewoo Cielo Executiv din anul 2003 - 63kw Cu multumiri anticipate.
  10. Chestia asta o am si eu cu pornitul greu dimineata, defapt nu tot timpul!!! Sa explic fenomenul, pe fiecare zi pornirile erau din ce in ce mai greoaie, ajungand ca la prima cheie sa rateze pornirea, iar la a doua cheie sa porneasca brici... Bineinteles ca am dat fuga la service gpl, povestesc simptomul si mi se spune clar: mai improspatati benzina in rezervor!!! Eu fac ochii mari si pun urmatoarea intrebare inginerului: dar masinile care stau un an nepornite si pornesc la prima cheie, cum e? Raspuns: pompa de benzina functioneaza tot timpul si benzina isi pierde din proprietati! In fine, plec de la service, cam sceptic la explicatiile primite, in weekend programez o deplasare, consum toata benzina pana se aprinde becul, mai merg 50 de km cu becul prins si bag benzina "proaspata". Dimineata sunt surprins: motorul porneste la prima cheie!!! Uauu, inginerul a avut dreptate... Acuma, de cateva zile pornirea greoaie si-a facut prezenta dinnou, ceea ce ma determina sa cred ca problema este din alta parta, vreun senzor ceva, habar n-am! Trebuie sa ajung la un service sa puna testerul pe masina! Cei de la service gpl n-au mufa pentru euro 2 si nu m-au putut ajuta.
  11. Caut si eu de ceva vreme panoul de comenzi geamuri dintre scaune... piesa rara...
  12. Pentru Cielo 2003 1.5 16v Euro2 se potriveste ceva din ce ai? Multumesc.
  13. Fenomenul, zic eu, este de la bun inceput (instalatia a fost montata pe 04.03.2012), dar atunci mi s-a demonstrat vizual cum fugeau arcurile electrice pe fisele de bujii si am stabilit ca le schimb si ca problema este rezolvata! S-a rezolvat doar partial, fiindca dupa schimbarea celor mentionate de mine in postul #3095 doar relantiul este rotund, dar asta pe benzina indiferent de temperatura motorului si pe gaz dupa ce face toate nebuniile descrise in postul #3095 La gaz am mai facut un test astazi de dimineata: pornit motor, oprit instalatia ca sa nu se mai cupleze automat, mers cu masina pana aproape s-a incalzit, estimez un 55-65 de grade, pornit instalatia de gaz in mers, dupa vreo 5 secunde smuceste, dar nu rau si asta fiind in a treia la vreo 40-45 km/h, schimb a patra, merg constant cu 55-60km pret de 1 km si sunt nevoit sa fac la stanga cu cedare de prioritate asta insemnand ca a trebuit sa opresc, surpriza - motorul s-a oprit! Dau la cheie, trece automat pe benzina la pornire, dupa 2 secunde se cupleaza gazul si totul a functionat normal... nu stiu ce sa mai testez ca sa pot fi cat mai explicit la service!!!
  14. Instalatie GPL Tomasetto STAG-200 pe un Cielo executiv. Problema este dimineata sau dupa aproximativ 5 ore de stationare, dupa ce ajunge la 35-40 de grade si trece pe gaz motorul se balbie pana se opreste, o data sau de doua ori. Acesta balbaiala dureaza intre 30 de secunde si un minut, dupa care totul functioneaza normal pe gaz. Acelasi fenomen se intampla (tot dimineata) daca tin masina pe benzina pana cand se incalzeste bine apa, cand fac trecerea balbaie motorul, dar nu asa de rau ca mai sus, dar ca perioada de balbaire a motorului este tot intre 30 de secunde si un minut. Am fost la ce care au montat-o, le-am explicat, au facut ceva reglaje pe la ea, a schimba duzele (cred ca asa se numesc), dar problema a ramas; dealfel greu de identificat pentru ca acolo motorul mergea foarte bine cand se trecea de pe gaz pe benzina si invers. Cum pot identifica problema, fiindca e chiar enervanta acea balbaiala a motorului? Ceva sfaturi? Pana sa ajung inapoi la service cu problema de mai sus am schimbat urmatoarele: - fise bujii + bujiile - schimbat filtru aer - reverificare antigel si completat ca a fost cazul - schimbat garnitura de la capacul de culbutori, intra ulei in gaurile unde sunt bujiile - schimbat filtru benzina - uleiul nu a fost necesar sa fie schimbat, mai am vreo 4000 de km de mers cu el
  15. In centrul Londrei trebuie sa fi nebun sa mergi cu masina la ce transport in comun au! Reteaua de metrou din Bucuresti nici nu cred ca ajunge la 10% din ce au londonezii, ca sa nu mai spun ca inca sunt ditamai cartierele bucurestene care n-or sa aiba metrou nici in 10 ani!
 

×
×
  • Create New...