Jump to content
 

Sign in to follow this  
dreq

Vor Scadea Drastic Preturile La Cielo La Anu'?

Recommended Posts

Ce mi se pare mie interesant este că Cielo are un preţ SH uriaş... (eu am dat 5.500 E pe a mea în decembrie 2005) oricum toate SH de la noi au nişte preţuri de ţi se face rău dar Cielo, comparabil cu alte maşini e scump

 

De exemplu o Nubira I - SH costă cât un Cielo. De ce?

Legantza... e tot pe acolo (hai +1000, +1500 euro)

 

Am văzut opel-uri Astra din 1996-1998 la 5.500 şi sunt maşini peste Cielo (cu mult) zic eu...

 

De ce e aşa scump Cielo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca are imagine buna pe piata SH. Piese ieftine, rezista la tavaleala, fara electronice complicate si scumpe ... masina ideala pentru Romania (dupa cum am mai spus, a fost proiectata pentru India, deci se potriveste de minune cu tara noastra).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum nu ca-s rau, dar astra din '96 nu e peste Cielo. Are o fiabilitate de kko, e facuta din zgarcenie la sange. E una din masinile din perioada de trista amintire de la Opel. Am vazut mai multe Nexia din 96-97 care se tineau bine decat Astre din perioada aia. Opel a luat-o in sus abia dupa ce si-a dat directorul afara, prin '97 sau '98.

 

E adevarat ca preturile la Cielo la noi sunt foarte mari, insa Astre din 96-97 am vazut si cu mai putin de 2000€. Si nici nu merita mai mult... Tot cam asa sunt si Nexia afara.

Edited by mr_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi şi Nubira de ce e la acelaţi preţ cu Cielo (SH)?

 

Mie mi se par mult mai solide opelurile alea Astra faţă de Cielo (cel puţin la tablă, caroserie) - nu văd la ce aspecte e Cielo peste un opel din 96 când el e făcut după un opel din 86 (kadett)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiabilitate, preturi piese ... un lucru vechi nu inseamna automat ca e si prost !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este mr Opelurile din accea epoca erau ieftine si proaste, nu stiu daca mai circula zicala ,,Orice poppel are un Opel" (orice mucos are un Opel) pt ca Opelul si-a imbunatatit mult imaginea sifonata , un Cielo este mult peste un Opel din aceea perioada !!! :) >-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice aţi spune daţi-mi voie să nu fiu de acord cu voi.

 

Cred că impresia asta este lăsată de faptul că la noi găseşti Opeluri Astra din anii ăia terminate cu peste 200k km trecute pe la 10 proprietari ş.a.md. Dacă ai compara obiectiv un Astra din 97 cu 100.000km la bord corect întreţinut cu un cielo aflat în aceleaşi condiţii ar ieşi peste cielo.

 

Iată, aşa cum mai zicea cineva de ce nu vor scădea aşa mult preţurile la cielo SH. Pentru că, faţă de maşinile noi pe piaţa SH conteză foarte mult ce alternative ai la banii ăia şi costurile de întreţinere (logic că o maşină SH are nevoie de întreţinere mult mai multă ca una nouă). Şi mai conteză foarte mult ”şansa să găseşti una corect întreţinută”.

 

Aşa că Cielo iese câştigător: nu ai alternative la banii ăia. Graniţă e ”închisă” pentru a putea intra maşini mai bune. Ce a apucat să intre sunt maşini mult mai alergate sau mult mai vechi şi mărci de renume gen BMW, Mercedes doar că astea pierd pe partea de costuri întreţinere. Cielo, fiind o maşină vândută în multe exemplare şansa să o iei de la proprietar (primul sau al II-lea) este mare.

 

Alternative la 5500 euro maşini SH:

1. Cielo 2000+

2. Matiz 2002+

3. Solenţa

4. Supernova

5. Astra 1996-98

6. Golf 1995-1997

7. Ford fiesta (97-98)

8. Ford monedo (93-95)

9. BMW 5 (90-03)

10. ford ca alergat

etc

 

mai găsiţi şi voi dar o să vedeţi că toate pică din motivele enumerate... iar cele care nu pică sunt fie maşini foarte mici fie dacii

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alex

N-a spus nimeni ca Cielo e o supermasina, sau ca pretul nu e exagerat. Doar ca Astra F, sau cum se cheama cea anterioara G-ului nu merita. Din motivul asta sunt si foarte ieftine afara. La noi piata e ciudata rau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am condus Astra 1.6, 94 parca, 75 cai daca imi aduc aminte exact. (masina intretinuta cum scrie cartea)

La design interior, net peste cielo.

Consum peste 11 la oras.

Motor, frane, suspensii sub cielo.

Rugina vizibila deja la 5 ani la aripi.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astrele alea au fost produse prin turcia parca si sunt proaste rau. Ruginesc repede, motoarele de 1,4 si 1,7 td sunt varza ... pe cand un cielo sta bine la toate capitolele ... e o masina fiabila zic eu ... eu am ramas uimit cat de fiabila poate fi masina asta! La preturile la piesele de schimb eu zic ca cielo e masina ideala pentru romania!

Edited by Mad MAX

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Ungaria era facut.

In schimb nu scartaia nimic, si calitatea materialelor interioare excelenta.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu mai vorbim de dotari, in afara de servodirectie si trapa (la unele), Astrele din 94-97 nu prea mai aveau altceva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au si ABS ..AirBag una bucata ...si unele au AC

Deci sunt peste Cielo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca preturile la Cielo vor evolua in urmatorul fel:

1. Cele prost intretinute si fugarite vor fi cel mult 500-800 de euro

2. Cele bine intretinute cu Km putini vor fi 3500 - 4000

ma refer acum la 95 -97 unde mai ai sansa sa gasesti una facuta in Korea , la cele facute dupa 2000 scaderea de pret va fi mai spectaculoasa raportat la vechimea masinii .

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand o fii un cielo 500 euro ... imi iau unu la 2 luni pt distractie si dupa aia il dezmembrez si vand piesele la aia care il cumpara cu 4000. Nici in germania la ora asta nu e un cielo 500. Daca cielo va fi la pretul asta ... atunci daciile din 98 - 2002 la ce pret vor fi? Supernova?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cred ca preturile la Cielo vor evolua in urmatorul fel:

1. Cele prost intretinute si fugarite vor fi cel mult 500-800 de euro

2. Cele bine intretinute cu Km putini vor fi 3500 - 4000

ma refer acum la 95 -97 unde mai ai sansa sa gasesti una facuta in Korea , la cele facute dupa 2000 scaderea de pret va fi mai spectaculoasa raportat la vechimea masinii .

 

Spui asta influentat (ai o masina de vanzare la bursa)

 

Sigur ca preturile vor fi tot ca acum (astia vor baga taxa de poluare care va fi mare si nu se va renta o masina cu euro 2 sau mai jos)

Edited by EXE

Share this post


Link to post
Share on other sites

In .ro cred ca peste 50% din masini sunt noneuro... asa ca nu o sa se poata puna o taxa astronomica dintr-o data. O sa creasca in timp... si aici ma gandesc la perioade de minim 5 ani. Sa gandim logic. In 2000 s-a introdus obligatoriu Euro 2. O masina din 1999 nu se poate considera uzata total dupa 6 ani, cand producatorul spune ca perioada minima de folosire este de 10 ani!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca este chiar asa ...in vest masinile se tin de obicei pina ies din garantie sau maxim 5 ani dupa care se arunca la gunoi in estul Europei ...asa ca pina vom invata si noi ca o masina dupa 5 ani valoreaza 1/2 valoarea de nou o sa mai treaca vreo 10 ani .

Un cielo de 5 ani se vinde cu 30% mai jos decit unul nou ...ceea ce este un NONSENS .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan

In vest nu schimba guvernul taxele sau categoriile in care se incadreaza o masina dupa cum ii tuna. Este stabilita o grupa de taxare (cai fiscali, cum le spun francezii de ex) si masina isi pastreaza grupa de taxare toata viata. Un citroen 2CV din '65 e cea mai putin taxata grupa si in 2006 ca si in '65. Un Reno 5 non-euro si un clio3 euro4 platesc aceleasi TAXE, CARE SUNT STABILITE CAND A FOST OMOLOGAT MODELUL, si nu se schimba taxele sau grupele de taxare dupa cum ii tuna unui smecher care pe de o parte da legi si pe de alta face afaceri cu masini.

Magarii de genul iei azi o masina si maine te trezesti ca inventam o noua taxa (eventual care se aplica incepand de ieri) se fac doar in Romania, pentru ca merge. Lumea se enerveaza, injura, dar nimeni nu face nimic.

 

Circula si in vest destule rable. Dupa 5 ani masinile care nu ajung la casat, le cumpara cate un student sarac caruia nu-i ia mamica-sa masina noua drept multumita ca a intrat la particulara :) ) Sper ca n-am insultat pe nimeni. Unele masini trec prin mai multe generatii de studenti, se "lasa mostenire" ca si frigiderele prin rezidentele universitare :) Mai vezi pe strada clio 1 sau chiar R5, peugeot 205, vw polo, cate un fiesta sau escort din '90, cu motoare 1.2-1.4, pentru ca fac parte din grupele cu taxe scazute (pe langa consumul redus). Paradoxal, genul asta de rable au supravietuit si au piata mai mult decat mertanele sau audi vechi tocmai datorita taxelor scazute. Pe alea le cumpara esticii ca sa rupa gura targului :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

mr: In vest nu schimba guvernul taxele sau categoriile in care se incadreaza o masina dupa cum ii tuna.

 

Esenta discutiei este aceeasi de la camare video pe dn1, nici unul din guvernele astea ce duhnesc de hoti si incompententi,

nu reuseste sa aduca bani in mod natural la buget, nu reuseste sa curete strazile de gropi, borfasi sau rable, si recurg la mijloace SF.

(nah, ca ne-am apropiat si de filme).

Exceptie face campania 30 meleoane pentru o rabla. (si cuponiadele =)) )

In rest numai taxe si taxe la taxe.

 

mr: le cumpara cate un student sarac caruia nu-i ia mamica-sa masina noua drept multumita ca a intrat la particulara :) ) Sper ca n-am insultat pe nimeni.

Nu cred ca ai insultat, dar cred ca ai atins =))

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

LAsa ca in materie de bugete, nici astia din vest nu-s mai rasariti. Una ca ii descurajeaza cu fiscalitatea pe aia care muncesc, si a doua ca baga banii in pomana mascata sau pe fata, agricultura, birocratie, tot felul regii care desi au monopol merg vesnic in pierdere, si alte lucruri folositoare.

Da' macar astia sunt consecventi, adica de sute de ani fac acelasi prostii, nu ca la noi, unde se inventeaza unele noi in fiecare zi :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...