Jump to content
 

Sign in to follow this  
iuzar

Probleme La Pornire Si Imediat Dupa Pornire

Recommended Posts

Porneste inecata pentru ca inchid bine injectoarele.

sa inteleg ca e normal sa fie asa? Pot sa apara aceste simptome sin din cauza supapei de vacuum PCV (cum poate fi verificata aceasta "pe masina"). Multumesc celor interesati!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovi a vrut sa spuna ca nu inchid bine injectoarele atunci cand porneste inecata, dar din viteza probabil a mancat pe "nu". :thumbl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da asa este cum spune Wolfman :D .Datorita faptului ca nu inchid bine curge benzina in clindru cand motorul este oprit si motorul porneste inecat si deaia miroare a benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da asa este  cum spune Wolfman :D .Datorita faptului ca nu inchid bine curge benzina in clindru cand motorul este oprit si motorul porneste inecat si deaia miroare a benzina.

Multumesc! Sunteti f. prompti! In concluzie, acele simptome de oprire la ralanti si mers usor neregulat pot fi determinate de injector? Am avut Diesel inainte de a face aceasta achizitie asa ca bajbai la acest subiect ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mike1 , ce se mai aude cu pornirea?. A rezolvat ceva resetarea IAC din scaner, pentru ca sunt si eu interesat de aceasta problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da Relu, din fericire a rezolvat problema, desi tot nu mai merge ea ca atunci cand era noua (ce vremuri... :( )

Oricum cred ca acest topic poate fi continuat si de alti posesori de cielo care experimenteaza probleme similare, dar sa speram ca acestia nu se vor inghesui :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

totusi ... asa de curiozitate ... cat te-a costat scanarea motorului si resetarea iac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai scanarea motorului si resetarea IAC le-am facut intr-un service cu al carui director ma cunosc :D si cand baietii de acolo au avut putin timp liber, hop si eu cu masinuta pe capu' lor!

 

Dar revenind la intrebarea ta (pt ca erai curios sa stii cu cat te pregatesti :( ) o scanare cu tot cu resetare costa undeva intre 30 si 50 lei la majoritatea serviceurilor Daewoo.

 

PS aici mai pot scrie si alti membrii ce cunosc preturile operatiunii susmentionate si chiar cei care au probleme similare cu ale mele (sper sa nu mai scrie nimeni #-o )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

La mine se intampla Cieloul meu porneste usor dimineata, urca turatia pe la 1300/1400 rotatii apoi scade un pic cate 1000, daca accelerez apoi creste si ramane pe la 1300/1400 rotatii.

Astept 5-10 secunde dupa care vreau sa plec de pe loc.

La plecarea de pe loc daca accelerez normal are tendinta sa moara motorul, sau tremura energic. S-a intamplat de mi-a si murit. Daca nu moare motorul, pe primii 150-200m trage destul de prost, tot tremurat. Apoi merge acceptabil...

Daca fac exact aceeasi figura, pornesc cu motorul rece de pe loc, dar accelerez foarte finutz parca merge ceva mai bine motorul si nu mai are tendinta asa de pronuntata sa tremure/sa moara. Da tot nu imi place cum merge.

 

Vedeti o posibila cauza pe care ar trebui sa o elimin?

Oare trebuie sa ii mai dau un reset la ECM? ... sau s-o fi stricat IAC-ul.

Mentionez ca daca am motorul cald masina trage de rupe si la plecarea de pe loc si in turatie.

 

In vara asta am inlocuit urmatoarele: bujii NGK, +fise noi, +bobina delcou+modul aprindere -la service.

Filtrul de aer are cca 7 mii km.

Am resetat ECM/IAC cca acum 3500km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amestec sarac.Verifica eventuale pierderi de vacuum la galeria de admisie sau mergi la service pentru reglarea potentiometrului CO2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, si eu am o problema asemanatoare(nu asa de grava)..

Cand pornesc motorul o ia mai greu adica dureaza sa zic 3,4,5 sec mai ales cand merg pe benzina si cu motorul relativ rece+ k nu se tureaza cat ar trebu motorul trebuie sai dau o acceleratie scurta(revin:de obicei se intampla dim,cand e temp scazuta afara dar mi sa intamplat si in vara asta de cateva ori)...in schimb daca merg pe gaz(ceea ce o fac foarte rar ca nu ma impaca pe mine mersul pe gaz ) o ia la sfert de cheie cu toate ca pornirea o face pe benzina(parca).....mia zis cineva ceva de bobina de inductie sar putea ...PLEASe HELP

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal1scuze dar sunt nou aici!am un executive din 2003 imi face probleme la pornire imi porneshte din a 3-a cheie shi atunci imi merge in shuturi!daca o trec pe gaz ishi revine merge normal ce sa fie?de la injectoare?imi oscileaza shi turatia cand stau la semafor dar nu mereu ashtept raspuns mersii!! :lavolan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cateva zile si la mine aceeasi problema, porneste la sfert dupa care se opreste. Daca o tin din pedala e ok, merge.

Mers la service, curatat IAC, pus scanner si mecanicul a slabit putin un surub (acoperit cu un capac galben la mine) de sub filtrul de aer, cred ca regleaza debitul la benzina. Mi-a spus ca daca totusi mai face figuri sa-i schimb sonda de temperatura a apei - undeva sub delcou.

 

Acum totul e ok.

Edited by cpop

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu aveam aceeasi problema...cand era frig pornea si se oprea...curatat iac si altele..pana nu am curatat injectoarele nu s-a rezolvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

cele mai frecvente posibilitati:

-Filtru aer infundat;

-Injectoare infundate;

-electrovana mers in gol blocata.

-traductor turatie delco murdar. :-?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine problema cu relantiul ma termina psihic in fiecare zi, de aprox. o saptamana :wallbanger: Dimineata porneste f bine la prima cheie, dar scade turatia si se opreste motorul...la a doua cheie e OK, porneste, sta turata la 1000-1200 rpm pana se incalzeste motorul, apoi apar problemele: cand scade relantiul la 800, cand ramane la 1000 rpm...cum vrea el . Daca rulez mai mult timp, motorul fiind deci CALD, sta relantiul la 800, avand insa momente TOT MAI DESE cand turatia la relanti creste singura, pana la 1000 rpm...uneori chiar la 1200 Faza mai suspecta : se accelereaza f bine (atat cat poate fi "bine" la un Cielo SOHC ), insa dupa ce o accelerez scade greu turatia pana la 800...deci o accelerez pana la 2000 rpm, iau piciorul de pe acceleratie si coboara turatia relativ repede pana la 1200, apoi de la 1200 la 800 dureaza mult sa revina (mai mult decat de la 2000 la 1200)...

In fine...am pus masina pe tester...NICI O EROARE!!! totul e ok, toti parametrii sunt in regula...mecanicii au ajuns la concluzia ca trebuie schimbat IAC-ul...intrebari:

1. este cineva care a avut aceeasi problema, a schimbat IAC-ul si apoi totul a fost in regula? nu as vrea sa dau 1.200.000 - 1.400.000 pe IAC si apoi sa vad ca am aceeasi problema cu relantiul

2. aveti si alte posibile explicatii in afara de IAC?

3. ce inseamna "electrovana mers in gol" , "traductor turatie delco " si unde se gasesc acestea?

4. este cineva pe forum din Iasi care sa stie un mecanic/electrician f bun, in care sa aiba incredere si pe care sa mi-l recomande? pur si simplu problema cu relantiul a ajuns sa ma macine, ma roade incet-incet si, mai rau...efectele negative incep sa se vada si in relatia cu viitoarea sotie :D

Va multumesc pt rabdare. =D>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm...chiar nici o idee? Macar un mic indiciu... :osanale: sunt stresat realmente. Desi la relanti, dupa curatirea IAC (fara reset ECM) s-a mai atenuat problema, in sensul ca sta la 800 rpm 90% din timp, ramane problema cu pornirea : la prima cheie porneste la sfert, urca turatia pana la 1600-1800 rpm apoi moare...la a 2-a cheie porneste tot la sfert si , desi are o mica tendinta de a scadea relantiul sub 500 rpm, in cateva secunde se stabileste la 1000 rpm, iar dupa ce se incalzeste motorul sta la 800 rpm, cu inevitabilele mici oscilatii...

Astept sugestii pertinente, daca aveti bunavointa ... multumesc anticipat

 

P.S. anterior am avut Dacie...abia am trecut la Cielo...poate de asta fiecare mica disfunctionalitate in functionarea "bestiei" ma face sa-mi rod unghiile de nervi...si sa va bat la cap cu problemele mele :">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm...chiar nici o idee? Macar un mic indiciu... :osanale: sunt stresat realmente. Desi la relanti, dupa curatirea IAC (fara reset ECM) s-a mai atenuat problema, in sensul ca sta la 800 rpm 90% din timp, ramane problema cu pornirea : la prima cheie porneste la sfert, urca turatia pana la 1600-1800 rpm apoi moare...

Salut!

Ideea e daca la pornire urmaresti:

1- sa cuplezi contactul si sa astepti ca pompa sa ajunga in presiune. Asta se urmaresteastfel: cuplezi centura sa nu mai bipaie, pui contactul si dupa 3-6 secunde se aude un"clac", cum decupleaza releul de la pompa. Asta inseamna ca pompa de benzina a pornit, a bagat presiune in galeria injectoarelor la nominal, si s-a decuplat, stand in asteptare. Calci ambreiajul si abia acum dai "la cheie", fara sa calci acceleratia,doar cheie sa porneasca! In conditiile astea, normal nu ar trebui sa ai probleme. Daca persista problema, poate fi circuitul de alimentare cu benzina, de la rezervor la cilindri,

sau, tot asa fisele de la bujii, eventual bobina traductorului din delco.

 

Parerea mea...

 

Cu stima,

Costel

 

P.S.- simptomul cu pornire imediata si turatie peste 1500rpm dupa parerea mea denota un amestec excesiv de sarac, sau avans static exagerat. Daca ai fost la service, respecta pentru inceput procedura descrisa de pornire. NU E CA LA Dacie in nici un caz! (presupunand ca la service au verificat sondele MALP si de temperatura, avansul static, IAC si timpii de injectie.)

Edited by pavcostel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare si multumesc pt raspuns...de pornit o pornesc "ca la carte" : frana de mana trasa, scoasa pe liber, centura pusa ca sa anulez bipaitul acela ENERVANT, ambreiaj calcat, pun contactul, astept sa amorseze pompa, se face liniste, mai stau vreo 2 secunde (timp in care ma ma gandesc daca nu am uitat nimic in casa :P )... apoi dau cheie...porneste, se duce turatia in 1600-1800, sta 2 secunde si apoi scade vertiginos pana moare...

La service mi-a umblat un destept, mi-a curatat IAC-ul fara sa reseteze apoi ECM-ul, mi-a reglat avansul "din ochi" si apoi, cand a vazut ca tot face fitze la relanti...a venit cu testerul acela mic si plapand...prima impresie a fost ca totul e OK, apoi a zis ca sonda lambda nu lucreaza...cand i-am zis ca nu am sonda lambda, nici catalizator...a zis ca e IAC-ul totusi vinovat :-W ...si ca trebuie schimbat, desi testerul nu arata eroarea ("e posibil sa fie defect, sa sara niste pasi, dar testerul sa nu inregistreze eroarea asta" - explicatia lui)...de pe tester "a citit" ca accelereaza bine(m-a pus sa o tin turata la 2000rpm, apoi la 3000 rpm si a zis ca e ok), ca avansul e bine reglat, ca nu sunt erori (asta am vazut si eu, cand i-a afisat ca nu e nici o eroare)....si multi alti parametri care cica sunt buni...

P.S. : am programare in alt service, Daewoo de aceasta data ...spune-mi te rog ce parametri sa ii pun pe aia sa verifice...si la ce anume sa fiu atent...VOI STA LIPIT DE ALA CU SCANERUL/TESTERUL SI VOI NOTA PE CARNETEL TOATE VALORILE CITITE...ASTA IN CAZUL IN CARE NU POATE SCOATE O FOAIE IMPRIMATA CU REZULTATELE BEFORE/AFTER SCANARE :">

P.S. 2 ...recunosc faptul ca sunt total afon in ceea ce priveste avans static, injectoare, IAC, ECM, valva PCV, etc etc...dar imi dau silinta sa acumulez cat mai multe informatii, pt ca e total aiurea sa te joace mecanicii pe degete dupa cum le esti simpatic sau nu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok. Pai in principiu, desi costurile sunt diferite, cel mai bine e sa mergi la un service agreat de DAEWOO. De multe ori sunt efectiv nimicuri care te omoara cu zile, iar la ei e chestie de rutina...

Daca faci o scanare, sunt mai multi parametri care se pot citi. In general, tipul cu scanerul stie care sunt cei cheie. Daca i-i mai si stimulezi un pic orgoliul, ca "am fost dom'le la carpacii aia si uite..." s-ar putea sa fii placut surprins...

Critic, din cate stiu e: - Functionarea sondelor de pe masina,(motor).

- Avansul static, care se pune "ca la carte", nu OCHIOMETRIC! Daca apar diferente, trebuie gasita si explicatia pentru care acestea apar.

- Potentiometrul de CO, combinat si cu un analizor de gaze.

- timpii de injectie.

- cum lucreaza IAC-ul

Totul poate culmina glorios cu un reset la ECM facut dupa regulile artei.

Plus "Urechea" meseriasului experimentat, care face cat un scaner... Conditia necesara este sa existe acest om priceput acolo. Fiind Daewoo, sunt sanse ceva mai mari ca la alte service...

 

Bafta mare!

 

Apropo, cand a fost schimbat filtrul de benzina? Sau curatate injectoarele? Curatat IAC, nu resetat?

 

Cu stima,

Costel

 

P.S. - Pai ce mai astepti? Manual de Cielo, si la lectura! Cel putin vei avea o idee generala asupra functionarii acestui motor. Acolo sunt date si descrierile si pozitionarea cam la toate elementele si senzorii.

Edited by pavcostel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina am cumparat-o acum 4 saptamani...am cu ea 1500 km...filtrul de aer e nou, IAC-ul l-a curatat "mesterul" , ...despre injectoare nu stiu nimic...posibil sa fie usor obosite (masina are 134.000 km reali, nu stiu daca s-a umblat la ele).... am sunat la service-ul autorizat/agreat Daewoo (Sermecom parca se numeste, cel din zona Metro Iasi) si am programare sambata, 8 octombrie, ora 11.00 =D>

Sunt curios sa vad cat ma costa "diagnosticul" si care sunt efectele eventualelor interventii [-O<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos! Si cu folos...

 

O simpla sugestie: cred ca multe lucruri interesante vei afla si de la grupul din Iasi, daca te uiti in josul paginii principale vei vedea ca sunt intalniri ale Daewoo club.

Cunosti oricum orasul mai bine ca mine... > :)

Cred ca vei putea gasi sugestii, sprijin si chiar termeni de comparatie.

 

Intre timp, poate apare si "tata-lor", ovi_jer. Sunt convins ca va avea sfaturi mult mai utile ca cele de pana acum! (ale mele)

 

Multa bafta :lavolan:

 

Cu stima,

Costel

 

P.S. - la topicul despre Piese vei gasi cred si ceva preturi la scanner si eventual constatari, subansamble. Daca nu mai ai rabdare pana joi, sau nu te vei putea intalni cu baietii. Un dialog "live" nu se poate compara cu o insiruire de mesaje pe forum...

P.P.S. - filtrul de benzina? diagnostic la pompa de benzina? parerea mea, daca aceasta conteaza, e ca de aici vine problema... :wallbanger:

Edited by pavcostel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovi_jer spunea ca am amestec sarac. Pot intelege asta ca fiind eventual injectoarele infundate putin. In rest cred ca am setarile de fabrica la masina - nu a modificat nimeni dupa stiinta mea ceva reglaje mecanice la ea. -Numai ECM-ul l-am resetat, eu.

Din prostie, am schimbat benzina. Am bagat de la Agip Super98 - la 3,89 lei/l in loc de premium cu plumb la 3.5 lei/l . Curios, da acum nu mi-a mai murit motoru la plecare de pe loc cu motorul rece. Pot sa spun ca masina cu benzina asta noua se comporta ca o alta masina! Nu o mai recunosc mai ales in depasiri zboara nu altceva.

Totusi ca sa determin cat de cat exact ca benzina e problema, am revenit la premium cu plumb. Am exact aceleasi figuri ca si inainte. Ba mai mult cateodata refuza sa porneasca la prima cheie (scurta) cu motorul rece. Doar de la a doua pleaca. Mie unul imi e clar. Ar trebui sa bag numai benzina de 98. Cred ca s-o fi invatat ECMul cu traiul bun si nu ii mai place cu benzine d-astea nasoale cu plumb :mrgreen:

Edited by sorin77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...