Jump to content
 

Recommended Posts

Domnilor,am revenit!am curatat acolo la clapeta,vreau sa va spun ca ce am gasit a fost ceva de nedescris :o mizerie incat ma mir cum s-am mai miscat acea clapeta,yac-ul nu era blocat,am schimbat bujiile cu unele care pe care vanzatorul mi le-a recomandat,nu prea am avut ce sa cumpar,pentru ca aici la tara unde sunt acum nu sunt decat 3 magazine de piese auto.Pe bujii scrie ca sunt recomandate si pentru Logan,doar ca acestea noi au un singur element,iar celelalte de pe masina erau cu doi elementi,sau electrozi,cred ca va dati seama despre ceea ce vreau sa va spun.In final am pornit-o,a pornit cam greu prima data,a inceput din nou sa tremure motorul,apoi si-a revenit.Am oprit-o,i-am dat din nou o cheie,a pornit la sfert,numai ca atunci cand o accelerez se aude un fluierat.Vreau sa ies acum sa fac o proba la drum si revin imediat ce ma intorc sa va spun ce s-a intamplat.Fisele inca nu le-am schimbat,pentru ca nu am gasit,dar maine le voi schimba si pe acelea,cand ajung in Craiova.Am uitat sa va precizez ca vechile bujii erau in stare aproape perfecta si se vedeau ca au lucrat foarte bine.Pe fise am dat cu spray de contacte,desi nu era nevoie,dar am zis s-o fac si pe asta.Fug sa dau o tura si ma intorc la voi!

Edited by DORIN1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune-i bujiile corespunzatoare (numar de electrozi, clasa de temperatura) altfel vei continua sa te plingi de motor (consum, mers in colturi, etc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut din nou!Vreau sa va spun ca fara sa vreau am ajuns direct la Craiova,de cand am postat ultima data azi dimineata:i-am luat bujii ca lumea si i le-am montat,i-am schimbat si fisele,iar dupa ce i-am pus noile fise,a mers perfect vreo 35 km.Am crezut ca am rezolvat problema,dar nici pe departe,si pe ceata asta si cu un mers numai in suturi,m-am intors la un electrician care a ajuns la urmatoarea concluzie:dupa ce a scos fiecare fisa in parte,cele de la pistonul 1 si 4 din nou nu au dat niciun semn.Bobina am vazut ca este impartita,sa zic asa in doua,iar partea in care intra fisele 1 si 4 se inginge mai tare decat cealalta.La ralanti,e chinul de pe lume,abia reusesc si sa pornesc de pe loc,apoi la turatie isi da drumul si tasneste dintr-o data ca din pusca.Acel electrician mi-a spus ca este posibil sa fie ars nu stiu ce modul in bobina,dar la turatie mare sa isi dea drumul.Va rog sa ma credeti ca de aici de unde sunt eu acum si pana in Craiova,sunt 70 km,iar masina mi-a consumat pe distanta asta un sfert de rezervor de benzina.Voi ce parere aveti?Pana vineri cand fac rost de bani,o voi lasa la dracu in garaj,apoi vreau sa-i schimb si bobina.Vreau sa incerc o bobina de la dezmembrari,pt ca imi e teama sa iau una noua si sa am surpriza s-o cumpar degeaba asa cum am cumparat si fisele si doua seturi de bujii.Aveti idee cat ar costa o bobina si ce ma sfatuiti,ca imi vine sa-i dau foc la paguba asta?Si inca ceva:cand am schimbat in Craiova bujiile cumparate azi dimineata cu cele care trebuie,am vazut ca cele de la pistonul 1 si 4 erau afumate,deci nu au lucrat.Va multumesc!Salex!!!!!Si tu si Dj Dark,ati avut dreptate:acum motorul chiar merge in doi cilindri!

Edited by DORIN1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper sa scapi cu bobina si sa nu aiba Salex dreptate cu ECM-ul. Am mai auzit si la nubira de problema asta.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deja incep sa ma ingrozesc!Dupa ce ii voi schimba si bobina,mai trebuie sa resetez ceva?Cand am curatat YAC-ul,trebuia sa scot borna de la baterie cumva?Vreau sa va spun ca am scos absolut toate mufele pe care le-am vazut si le-am dat cu spray de contacte.Am facut vreo traznaie?Va rog sa nu radeti de mine!

Edited by DORIN1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

"DORIN1977" aici gasesti procedura completa si corecta ptr. a face reset IDLE LEARN, iar ptr. restul da o aici pe forum ca o sa gasesti manualul complet de reparatii si intretinere ptr. Leaganza. Iar referitor la partea de aprindere, schimba bobina deoarece nu are voie sa se incalzeasca( la mine in 4 ani de cand am masina nu am vazut ca bobina sa se incalzeasca)

reset.pdf

Edited by valisoft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos,pentru sfat!Maine o sa fac o proba cu una second,pt ca nu prea vreau sa dau banii pe una noua,mai ales ca nici nu stiu sigur daca acolo e buba si cat costa.Acum masina abia trage si nu isi mai da drumul nici la turatie mare,cum facea la inceput.Imi e groaza,dar trebuie sa merg cu ea pana la Craiova si sunt vreo 70 km.Acum,ce s-o alege si Dumnezeu cu mila!Sper totusi sa fie bobina,pentru ca nu lucreaza deloc bujiile 1 si 4.Am schimbat doua randuri de bujii,am schimbat si fisele,si face la fel.Bobina este incinsa,mai ales in partea cu fisele 1 si 4 si ma gandesc totusi ca asta sa fie cauza.S-o fi dus in pizda ma-sii de la condens sau de batrana,cine stie?

Edited by DORIN1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

... nu isi mai da drumul nici la turatie mare,cum facea la inceput.

Nimic spectaculos, s-a agravat conditia.

 

Imi e groaza,dar trebuie sa merg cu ea pana la Craiova si sunt vreo 70 km.Acum,ce s-o alege si Dumnezeu cu mila!

Esit curajos ! Si chiar ai nevoie de sustinerea celui mentionat !

 

Sper totusi sa fie bobina,pentru ca nu lucreaza deloc bujiile 1 si 4.Am schimbat doua randuri de bujii,am schimbat si fisele,si face la fel. Bobina este incinsa...

Sanse mari ca ea sa fie de vina

 

S-o fi dus in pizda ma-sii de la condens sau de batrana,cine stie?

Nu cred ca a ajuns chiar in Corea :) ). Pentru conformitate, este capsulata, nu prea poate fi afectata de condens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi ce spuneti,sa risc totusi si sa pornesc la drum cu ea in halul asta?Aici nu am niciun service,deci sunt fortat de imprejurari sa merg cu masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul ala merge in colturi in acest moment. Oricind te poate lasa in drum si poate atrage defectiuni mult mai costisitoare. Doar daca vei fi nevoit sa tractezi masina 30-40km (sau platforma) tot o sa fie mai nasol decit un drum cu trenul/autobuzul. Si, oricum, va hali benzina in draci, daca vrei sa ne raportam doar la costurile de exploatare. Parerea mea ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de aceeasi parere cu Salex !! nu te risca ptr. o bobina care costa cativa lei la sh sa mergi cu masina!!

Edited by valisoft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnilor,va salut din nou si vreau sa va multumesc din tot sufletul,pentru ca numai cu ajutorul vostru,am luat totul prin eliminare si am gasit buba:BOBINA!!!!!!O sa spun toata povestea si va rog sa ma iertati daca va plictisesc:Ieri la ora 04.00 dimineata,am plecat din Bechet spre Craiova bineinteles cu masina,pentru ca nu v-am spus dar sunt militar,lucrez in Craiova si sunt detasat pentru o scurta perioada in Slatina.Deci masina imi tine loc si de maini si de picioare.Dupa circa 30 km in care abia tragea,mirosea a ulei incins de nu puteai sta in masina,sa ajung la viteza de 70 km/h trebuia sa parcurg cativa km,mi-a dat cateva rateuri incat toba finala este inflorita,pur si simplu parca ar fi spintecat-o cineva.Vreau sa va spun ca am alimentat la plecare de 120 lei,iar pana la Craiova in 67 km,s-a dus dracu toata benzina.Cu chiu cu vai si numai in doua pistoane am ajuns,iar la ora 06.30 l-am trezit pe un nene care dezmembreaza Daewoo(ce injuraturi mi-oi fi luat eu,cred ca numai mama stie).Mi-a dat bobina,am montat-o pe loc si cu inima stransa i-am dat cheie:motorul torcea ca si inainte,am facut o tura de cativa km sa nu am vreo surpriza,apoi m-am intors si am cumparat si toba finala tot de acolo.Am pornit catre Slatina,morti pe paine ce si-a luat masina pana acolo numai ea stie,am montat si toba,acum merge perfect si la ora la care va scriu voua,vreau sa va spun ca am ajuns si eu acasa.Nici nu m-am schimbat de haine,pentru ca am vrut ca primul lucru pe care il fac,sa fie acela de a va multumi voua,celor care m-ati ajutat cu sfaturi.Acum sper sa nu-mi mai faca vreo surpriza si sa ma lase macar sa trec de perioada sarbatorilor,pentru ca imi cam sufla vantul prin buzunare,din cauza cui...cred ca va dati seama.Va multumesc frumos inca o data si va doresc tot binele din lume!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DORIN1977 - las-o mai usor...e de inteles...dar la fel mult e de inteles ca e o masina veche..ca noi toti, esti posesorul unei masini (imi pare rau sa spun asta) batrane. Si eu am patimit multe cu ea, e cea mai patimasa masina din toate pe care le-am avut, mai patimasa ca prima mea masina lada 1500 (russian stufs) :spumelagura:

 

In 10 ani ca si conducator auto (nu sofer - e o diferenta) am fost obisnuit sa bag doar benzina (din care 6 numai daewoo), acum trebuie sa mai si investim in ele...ca de ...suntem romani.

 

Succes si sarbatori fericite (ca ne bat la usa)!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DORIN1977 - las-o mai usor...e de inteles...dar la fel mult e de inteles ca e o masina veche..ca noi toti, esti posesorul unei masini (imi pare rau sa spun asta) batrane. Si eu am patimit multe cu ea, e cea mai patimasa masina din toate pe care le-am avut, mai patimasa ca prima mea masina lada 1500 (russian stufs) :spumelagura:

 

In 10 ani ca si conducator auto (nu sofer - e o diferenta) am fost obisnuit sa bag doar benzina (din care 6 numai daewoo), acum trebuie sa mai si investim in ele...ca de ...suntem romani.

 

Succes si sarbatori fericite (ca ne bat la usa)!!!!

Sarbatori fericite iti urez si eu tie,multa sanatate si sa ne dea Dumnezeu un nou an mai bun,poate ca asa reusim si noi sa ne mai innoim masinile si sa nu ne mai imbolnavim de nervi!Asta e,un coleg de serviciu are o vorba:"Ai masina,ai necaz,n-ai masina,ti-e necaz!"

Edited by DORIN1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca tot a venit iarna...cat va consuma vapoarele?

 

 

L.E-1: la mine oscileaza undeva intre 15 si 16 si cred ca va urca cu inca un litru!

 

L.E2: Are cineva o capota de culoare verde de vanzare (verde ficus)? Am avut un nefericit eveniment si trebuie sa o schimb!

Edited by stfingt

Share this post


Link to post
Share on other sites

La stilul meu de condus, la ultimul plin (facut Simbata), mi-a iesit 14,58% . Dat fiind faptul ca EGRul este scos si termostatul nu-mi asigura temperatura de regim optima (temperatura reala a lichidului este de cca. 78-80*C fata de un 87*C) cred ca e decent :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce are pretul benzinei cu consumul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

... mi-a iesit 14,58% ...

 

Vezi ca o sa vina acum cineva si te intreaba cum ai calculat ultima zecimala, ca nu corect. O intrebare : e normal sa sune mai tare motorul acum in sezonul rece ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca o sa vina acum cineva si te intreaba cum ai calculat ultima zecimala, ca nu corect. O intrebare : e normal sa sune mai tare motorul acum in sezonul rece ?

 

Daca te referi la acel zgomot infundat (ca un diesel) da...mai ales ca ai consumatori mai multi + frigul de afara ca se incalzeste mai greu motorul, da si la mine face la fel.

 

Regula de trei simpla in privinta consumului, cea mai buna metoda !!!

 

Numai decent nu este!

 

Vezi Seat Leon 40000 km 2.0 diesel consum de 13% pe vremurile astea, oare unde-i diferenta.

Edited by stfingt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stfingt : mie mi-a ridicat cineva mingea la fileu si mi-a zis ca pana si sensibilitatea pompei la primul click difera chiar si la aceeasi pompa, de aceea este controversata veridicitatea celei de a doua cifre de la zecimale... in fine asta este cel mai putin important. Zgomotul mai mare il simt la turatii mari, cu motorul incalzit dar nu incins, dupa, nu sunt probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suntem off-topic,dar ce doamne iarta-ma e van?

A mea consuma 7,5 la suta si are aproape 160 000,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...