Jump to content
 

Sign in to follow this  
hawkeye

Becuri si Beculete

Recommended Posts

Prea mare temperatura de culoare... incearca 4300k sau maxim 5000k :thumbl: ... xenon bineinteles!

Edited by MCojo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

 

Detin un Chevrolet lacetti model 2008 si am o problema cu becul de pozitie de pe stanga fata, desii le cumpar de la dealer se ard extrem de repde(sau cel putin asa mi se pare mie) dupa maxim 5-6 luni.idea e ca am incercats a schimb dar nu am reusit sa bag mana sa scot becul mai mult de ata nu pot si nu as vrea sa merg la dealer sa dau o groaza de bani sa schimb becul, ma poate indruma cineva cum sa schimb becul singur sau sa-mi recomande un service bun si mai ieftin?. Din pacate nu am cartea tehnica nu stiu ce fel de bec am H1 sau H7 ma poate ajuta ajuta cineva?e vre-o diferenta intre ele?

 

 

Multumesc, o zi buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Becul H1 este exclusiv pentru faza lunga, H7 pentru faza scurta si H4 este pentru masinile care au ambele faze pe un singur bec.

Tu vorbesti despre luminile de pozitie unde cel mai probabil ai bec W5W.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da... greseala mea de fapt era vorba de faza scurta stanga fata, dar oricum aceeasi poveste nu pot sa bag mana , insa idea e ca am atat faza scurta cat si pozitia in acealsi "loc" sa spuneam. ele sunt unul deasupra celuilat si daia se schimba practic prin acelasi orificiu. Acum stiu, am nevoie de un H7. multumesc si scuzati intrebarile stupide si exprimarile "dintr-o bucata" dar nu prea sunt pasionat de masini, dar incerc sa invat sa ma descurc:0

 

o zi faina :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo aceste becuri le pot lua si din Carefour? sau din orice alt magazin , sau e musia s ala iau de la un imporatator de piese chevroelt?din ce am vazut eu nu exista diferenta la prinderea lor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blidoc, ti-am raspuns eu la inlocuire bec far lacetti cum se schimba becul. Pune niste becuri de calitate sa nu mai ai probleme cu ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu intreb, eu raspund. Nu merge C10W, am luat eu si e prea mare. Se potriveste C5W, chiar daca in carte si pe plafoniera scrie 10W 12V. Am cumparat si 2 Philips Vision Plus H4 pe care o sa le montez joi in service. Asta dupa ce am remarcat ca becurile de pe masina sunt "Da Xing". Orbitoare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu unul nu vad legatura intre W si potrivire. Daca 5W merge, 10W da ce nu?

Cred ca am inteles, ii cu 5W mai lung.

 

 

 

LE. Sa dau si eu un raspuns mai culturat, asa.

Volt (simbol V) = unitatea de masura a tensiunii.

Watt (sinbol W) = unitatea de masura pentru putere.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era bine daca erai asa interesat inainte sa arunc banii. C10W este mai lung decat C5W cu 8mm (cel putin in cazul becurilor Philips)!

 

28669ff758.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa-ti demonstrez nimic, doar vreau sa intelegi ca exista becuri cu aceleasi dimessiuni dar cu puteri diferite. Da clik aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun, daca stie cineva de unde pot cumpara un bec de 10W de 35mm tip soffit sa-mi spuna si mie. Masina mea nu are lampa consultare harta si cu becul de 5W nu vad nici sa bag cheia in contact! Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa aproximativ 6 luni si 12.000km condusi a decedat un phillips vision plus pe faza scurta. Becul a functionat cat a mers si motorul. A fost inlocuit cu un phillips premium, 12ron.

revin: cum se schimba becul de pozitie de pe partea dreapta?

Edited by ciolanus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa aproximativ 6 luni si 12.000km condusi a decedat un phillips vision plus pe faza scurta. Becul a functionat cat a mers si motorul. A fost inlocuit cu un phillips premium, 12ron.

revin: cum se schimba becul de pozitie de pe partea dreapta?

 

Pai inseamna ca eu sunt norocos dupa aproape un an si 25000 de km, ziua am mers fara faza scurta cu riscul amenzii, m-a lasar si pe mine Philips-ul Xtreme Power pe dreapta, am fost multumit de ele nu am ce zice, in ultimul timp insa incepusem sa fiu cam chior noaptea pe faza de intalnire!

Acum incerc Osram NB varful de lance al lor sa vedem cum vor fi si astea! A incercat careva Osram NB? Sorry dar nu am avut rabdarea de a citi tot topicul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri seara am ramas fara faza scurta dreapta. Am avut montate o pereche de Philips Night Guide, foarte multumit de ele, m-au tinut aproape 2 ani. Azi le-am schimbat cu o pereche de Osram Cool Blue,( astea le-am avut acasa) My link

 

Ramane de vazut cum se comporta noaptea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te-au tinut aproape 2 ani, inseamna ca nu prea ai mers cu ele aprinse. :mrgreen:

Eu am avut Philips Blue Vision si mai mult de 8 luni nu m-au tinut, maxim. Cel mai putin m-au tinut 5 luni.

Dar circul destul de mult in afara orasului, ce-i drept.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erau varianta Double Life Time, aduse din germania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua! Dupa 5 ani si 6 luni, s-a ars si primul bec de semnalizare fata la masinuta... Nu sunt sigur de ce am gasit in acest topic, mai devreme se spunea ca este vorba de un bec P21W. Imi puteti confirma tipul, ca sa stiu ce sa comand? Iar PY21W am vazut ca sunt pentru semnal spate.

Altfel, cum se schimba becul semnal fata-dreapta? Este complicat de ajuns la el, comparativ cu becul de far dreapta (pe langa filtrul de aer)?

Multumesc!

Edited by lsniculescu

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna ziua.la kalosul meu cind aprind pozitiile se aprinde si lampa de semnalizare stinga.(lampa se afla sub far).am fost la electrician si am constatat ca lampa din stinga are becuri cu 2 filamente iar cea de pe dreapta cu un singur filament.este normal sa se aprinda numai lampa din stinga?,sau fostul proprietar a avut probleme pe partea dreapta

si nu a mai pus lampa cu becuri cu 2 filamente? modelul kalosului este sx 2004.va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda...am citit toate cele 17 pagini din topic, inca din 2005 si nu am gasit nimic despre becurile din bordul Spark-ului. Alea pentru faruri le-am schimbat ieri pentru ca mi s-a ars faza scurta dreapta si am luat de la Aspad (parca asa ii zice) o pereche de Philips VisionPlus 50% si sunt ok, cred ca trebuie sa mai cobor putin farurile din buton daca ma injura vreunul in trafic.

 

Dar sa revin la beculetele din bord. Acum ca ziua e mai scurta si mai merg si eu pe intuneric am observat ca portiunea dintre nivelul carburantului si vitezometru este mai putin luminata decat restul. Nu e intuneric, poti sa vezi lejer gradatiile dar eu simt ca e o diferenta fata de restul bordului si parca mi-a ramas pe creier.

 

Si acum urmeaza intrebarea: a schimbat cineva vreun bec din bordul Spark-ului? Ma duc mai bine la service? Nu am gasit nici in manual vreo instructiune de acces la acele becuri, sunt tentat sa spun ca se poate ajunge la ele prin torpedou...avand in vedere ca bordul e pe mijloc.

 

Orice sfat e bine venit!!

 

Multumesc.

 

Salut!

In caz ca mai esti pe forum... ai schimbat pana la urma becul ala? Daca da, imi poti spune ce tip de bec e, si eventual cum ai ajuns la el? (banuiesc ca se scoate partea centrala a bordului)

Edited by claud20012

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am schimbat intre timp. Sunt becuri normale w5w, acoperite cu un cauciuc verde pt culoare. Pentru a ajunge la ele trebuie scoasa consola centrala, se desfac suruburile de la cutia cu instrumente de bord, iar pe spatele ei sunt 4 socluri cu becuri

Edited by claud20012

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revenind, becul de pozitie pe partea dreapta mi l-a schimbat un nene care s-a chinuit cu 2 surubelnite vreo 10 minute. Fara sa demonteze alte piese.

Observ ca orice bec as pune la far nu tine mai mult de un an, in cazul fericit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri seara am ramas fara faza scurta dreapta. Am avut montate o pereche de Philips Night Guide, foarte multumit de ele, m-au tinut aproape 2 ani. Azi le-am schimbat cu o pereche de Osram Cool Blue,( astea le-am avut acasa) My link

 

Ramane de vazut cum se comporta noaptea.

 

In weekedul trecut am avut "placerea" de a testa becurile Osram Cool Blue la drum lung. Am avut un drum la Budapesta, pe autostrada am prins ploaie, la intoarcere la fel... Pe ploaie Osramurile acestea sunt VARZA... zero, nimic. bezna! Nu mi-a venit sa cred cat de proaste pot fi. Am mers pe "pipaite" !!! Nu recomand aceste becuri nici dusmanilor mei... feriti-va de ele!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...