Jump to content
 

Recommended Posts

Multam smv...am citit si am inteles cam cum se face calibrarea.Problema este ca la cielo se stie unde e maximul cursei motorasului adica in dreptul micii sigle daewoo insa unde o fi la nubira maximul?Ma gandesc sa il rotesc eu pana la un anumit punct unde s-ar opri(!?),daca s-ar opri.Mi-e sa nu il dau peste cap de tot.

Share this post


Link to post

Nu am avut acces niciodata la un cluster de Nubira 1 deci nu te pot sfatui decat sa incerci cu finete si rabdare. Bafta !

Share this post


Link to post

Ok,vad eu.Pana la urma o sa merg cu benzina asta pana mi se aprinde becul in bord si apoi ii pozitionez acul.

Acum o intrebare in special pentru posesorii de nubira1,cati or mai fi....Sunt si eu curios cum aveti voi farurile la masina asta ca pe mine m-au disperat.Nu sunt matuite,am luat niste becuri mai bune si tot sunt vai de mama lor,noaptea sunt kamikaze.Eu am dat pe setul de becuri vreo 80 de lei iar opelul astra g al unui prieten are becuri de 10 lei bucata si se vad perfect pe langa farurile mele.In disperarea mea vroiam sa pun un kit xenon dar e mai bine cu talonul in buzunar.Ma gandeam sa iau niste lupe pentru xenon si sa le adaptez in far.

Share this post


Link to post

Am verificat azi bujiile si am avut o mare surpriza... Primele 2 din stanga erau pline de ulei, dar atat de mult ca picura de pe ele...

Share this post


Link to post

@bobote

Farurile presupun că sunt cele originale ( de când a fost făcută mașina ), caz în care trebuie să te gândești și la starea oglinzii fiecăruia! ...

„Bătrânețea”, (mai ales orele de funcționare) își spune cuvântul ! - chiar dacă ele apar ... ca fiind OK !

 

 

Share this post


Link to post

Am verificat azi bujiile si am avut o mare surpriza... Primele 2 din stanga erau pline de ulei, dar atat de mult ca picura de pe ele...

 

Testul de compresie pe care l-am invocat ...

 

Share this post


Link to post

Salut Bobote, am aceeasi problema cu farurile pe care o au toti sunt varza ele din fabricatie si inafara de lupa cu bixenon... nu prea mai sunt optiuni.Zilele astea a aparut un audi din 96 in parcarea nostra si am constatat cu stupoare ca farul are aceeasi forma si dimensiuni cu cel de nubira :scarpin: :evilfork: doar ca are lupa.

 

Share this post


Link to post

Buna seara, ce se poate strica la dezaburirea de la luneta avand in vedere ca cele doua sigurante de la motor sunt ok si circuitul de pe luneta la fel ? Chestia cea mai ciudata e ca am 12 volti indicati de aparatul de masura ( verificat cu 2 aparate ) dar odata pus un bec in circuit cei 12 volti dispar si nici becul nu da nici un semn :scarpin:

Share this post


Link to post

Unde ai 12 V si unde ai legat, exact, acel bec?

Share this post


Link to post

Scuze de intarziere , becul direct la papucii de la luneta

 

Share this post


Link to post

Cupleaza acel bec la papucul cu + si celalt fir al becului la caroserie - un surub ceva (nu pe papucul de masa al lunetei). Daca becul se aprinde > masa (firul de - ce se leaga la caroserie) lunetei e deficitara.

Share this post


Link to post

Am incercat deja si nu a mers.din consola de comanda din bord ,ledul de la temporizator ramane aprins (adica functioneaza dar in rest...nimic)

Share this post


Link to post

Nu stiu, nu am schema la N1. Verifica releul temporizator, siguranta de alimentare si mufele cablajului ce duc la circuitul de dezaburire.

Share this post


Link to post

Salutare baieti.Stie cineva cati litri de benzina mai ai in rezervor cand se aprinde becul in bord?

Share this post


Link to post

Daca nu stie nimeni cat mai este cand se aprinde becul,stie cineva cati litri mai sunt in rezervor pe linia rosie?

 

post-29528-0-57456300-1420470103_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Nu am Nubira dar, in general, cam la toate autoturismele comune, martorul de avertizare nivel combustibil se activeaza atunci cand mai sunt aproximativ 8 L.

Share this post


Link to post

Azi mi-am luat si eu masina din service: injectoare si fise schimbate - 650 piese+manopera.

Mentionez ca setul de injectoare a fost 400 de lei (de pe alibaba) cu tot cu transport (TNT) si ar fi fost cu 100 de lei mai ieftin daca luam cu livrare gratuita(dar care dura mai mult de o luna)...

 

http://www.aliexpress.com/item/J1062411B1-MOTORS-17109450-Injector-LADA1200-1600197001/955186755.html

(Sunt aceleasi injectoare care se pot cumpara de la Radacini cu 273 sau de la King cu 285 / BUCATA - codul: 17109450 )

Share this post


Link to post

consumul a scazut de la18-20l/100km urban, la 12l/100... (metoda plin - plin)

Edited by catapkz

Share this post


Link to post

Si revin cu raspunsul la problema mea si anume luneta la care nu functiona dezaburirea desi becul de la panou de comanda se aprinde.Sub panoul de sigurante de la motor, la firul care ducea la releu (punctul 87) mai era ceva ...carbune ca fir nu se putea numi.

post-35193-0-42669300-1421177024_thumb.png

Edited by tester5

Share this post


Link to post

Doua intrebari:

1. aveti idee cat e taxa de prima inmatriculare la Nubiricile noastre deja inmatriculate?

2. se poate defecta un injector daca sunt motate gresit fisele si se merge asa cu masina?

Share this post


Link to post

2. Nu cred ca poti merge cu masina daca sunt motate fisele gresit. In cel mai bun caz o sa consume enorm si o sa traga foarte slab.

Share this post


Link to post

2 si 3 au fost puse gresit de mecanic... Consumul 12 urban, mers frumos pana ieri cand mi.au murit 2 injectoare noi noute, puse pe masina de o saptamana

Share this post


Link to post

Daca fisa 2 era inversata cu fisa 3 pistoanele corespunzatoare fiselor nu produceau lucru mecanic. Chiar daca ai sau nu injectoare bune pe respectivele pistoane nu o sa simti diferenta de functionare. Pate doar la cantitatea de fum si consum.

Share this post


Link to post

Am luat masina din service si a mers perfect cu noile fise si injectoare 4 zile. Ieri in drum spre munca a mers f bine dar la intoarcere a inceput sa tremure si sa scoata fum. Am tras intr-o parcare si am verificat bujiile si fisele. Bujia a 4-a era uda. Am inlocuit toate bujiile si tot nu s-a remediat. Abia porneste dupa minute bune de dat la automat. Azi mi-a zis mecanicul ca injectoarele 2 si 4 s-au stricat si a observat ca pusese gresit fisele 2 si 3 (inversate)

Share this post


Link to post

De necrezut ! Parca ar fi bete de chibrituri (adica de unica folosinta; probabil ca de aceea sunt mai ieftine !).

Nici un motor nu poate sa functioneze "pefect" cu fisele puse brambura. Oricum, nu aceasta este cauza defectarii injectoarelor (daca asa o fi !?).

Cred ca este momentul sa reevaluezi alegerea mecanicului.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...