Jump to content
 

Recommended Posts

@ eugen_pustiu (si altii): cititi aici si va lamuriti.

Share this post


Link to post

La Nubira 1 si 2 (banuiesc) cu ABS nu exista supape de proportionare... Pentru imbunatatire franare pe spete la cele cu saboti (SX), are dreptate @dcornel107, se pot pune discurile de la CDX, dar e destuld e mult de modificat, asta daca nu se iau deja puntea si conductele de CDX de la dezmembrari...

Edited by nino

Share this post


Link to post

Exista si la cele cu ABS, nu ai citit cu atentie.

Share this post


Link to post

Am citit... si m-am uitat si la masina mea... n-am asa ceva, dupa cum de altfel zice si manualul de service:

 

Share this post


Link to post

@ eugen_pustiu (si altii): cititi aici si va lamuriti.

 

Multumesc pentru link.Am citit si m-am lamurit.Multi spun sa pun supape de nubira 2.0 sau Wagoon.Eu deja am wagoon deci...o sa dau supapele alea jos sa vad ce au inauntru si o sa le maresc putin gaurile la cele de pe spate.Tata e mecanic si mi a spus ca s-ar putea sa tina mai intai spatele dupaia ,ceea ce ar fi nasol.Incerc un spiral cu 1 marime mai mare decat gaura.Ce o iesi va comunic.Numai bine!

Share this post


Link to post

Salutare Nubiristi!Am si eu o problema legata de VOLANUL masinii.Am volan cu airbag pe care vreau sa il scot si nu pot.I am scos cu un imbus alea din spatele volanului, am scos airbagul, i am scot piulita aia din mijlocul volanului, am tras de volan...si supriza :D nu iese.Pe presa n am cum sa l pun...se poate rezolva clasic autohton cu ciocan si dalta?daca da, in ce sa dau? :) )

Share this post


Link to post

Te asezi la volan. Pui piulita la locul ei, infiletata doar 3-4 spire. Dai volanul la maxim jos daca ai reglaj. Bagi ambii genunchi sub volan si impingi cat poti de tare, iar concomitent aplici lovituri scurte si puternice in partea de sus cu podul palmei (socuri). Nu strica ca in prealabil sa dai cu niste degripant pe ax inainte de a pune piulita. Daca nici asa nu merge, in loc sa lovesti cu podul palmei in volan cauti un dorn de bronz (nu alt metal!) cu care bati in axul volanului in timp ce impingi de el cu genunchii. Lovituri scurte, cu un ciocan mediu, neaparat dornul sa incapa prin piulita, nu lovesti in piulita, nu lovesti si nu incerci sa scoti volanul fara a avea piulita pusa cateva spire!

Share this post


Link to post

Multumesc frumos am reusit!m am enervat l am bagat pe unu in masina sa traga ba cu dreapta ba cu stanga i am tras 3 ciocane in filetul ala si a iesit...astfel ajung la concluzia ca "un ciocan dat unde trebuie face cat o mie de cuvinte" :) ) glumesc si inca o data multumesc!

Share this post


Link to post

Salutare!La nubira mea am o problema la oglinda de la sofer:nu se dezabureste cum trebuie.Cea de pe dreapta functioneaza foarte bine.De la ce poate fi si daca se poate schimba doar sticla de la oglinda.Multumesc

Share this post


Link to post

Dai frumos sticla jos (cu grija, sa nu se sparga) si vezi ce gasesti acolo. Daca ai noroc, au iesit conectorii sau sint oxidati. Daca nu, s-o fi stricat (intrerupt) traseul dezaburitorului. Evident, se poate schimba doar "sticla"

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Buna ziua, am o Nubira 1 Break si sambata am patit o mare belea. Am mers cu ea fara probleme, am ajuns la destinatie si cand am vrut sa plec din nou, nu a mai pornit. Am verificat acumulatorul, este ok, am verificat sigurantele, sunt ok, se pare ca elctromotorul nu primeste comanda deloc. Cand pun contactul becurile din bord se aprind normal si se aude un releu din compartimentul motor, dar numai atat. Am crezut ca este o problema la electromotor si am incercat sa o pornesc impinsa, dar nici asa nu porneste. Daca aprind farurile si pun contactul, becurile lumineaza normal, intensitatea nu scade . Puteti sa-mi dati un sfat ce as putea verifica? Sau daca nu, macar un telefon de la un electrician bun :osanale: . Va multumesc anticipat,

Share this post


Link to post

Daca electromotorul nu se invarte deloc... poate fi din contact, sigurante/relee compartiment motor... sau intr-adevar electromotor (contacte, cabluri, chiar electromotorul in sine...) Nu se recomanda pornirea cu ea impinsa, distributia poate sari de la "locul ei"... Pompa de benzina se aude?

Share this post


Link to post

Pompa se aude, si de incercat impinsa am incercat o singura data si daca nu a pornit nu am mai insistat. Oricum daca era o problema de la electromotor ar fi pornit, ca de obicei o ia la " sfert ".

Share this post


Link to post

Salutare, am o mica problema cu Nubira mea , nubira 1 din 99, cdx. In momentul in care rulez...in orice conditii fara nici un fel de semn imi pica vitezometrul la 0 si implicit se blocheaza si kilometrajul, pentru a remedia de cele mai multe ori raspunde la reprize bruste, puternice de acceleratie, cand incep sa accelerez puternic isi revine insa daca merg mai mult de 100 -130 de km distanta problema se acutizeaza si se intampla din ce in ce mai des fara a-si mai reveni in momentul in care accelerez brusc.

Intrebarea mea este...avand in vedere simptomele este probabil sa fie de la cutia de viteza?

Share this post


Link to post

Este defect senzorul VSS de pe cutie. Se poate schimba usor si problema dispare.

 

Buna ziua, am o Nubira 1 Break si sambata am patit o mare belea. Am mers cu ea fara probleme, am ajuns la destinatie si cand am vrut sa plec din nou, nu a mai pornit. Am verificat acumulatorul, este ok, am verificat sigurantele, sunt ok, se pare ca elctromotorul nu primeste comanda deloc. Cand pun contactul becurile din bord se aprind normal si se aude un releu din compartimentul motor, dar numai atat. Am crezut ca este o problema la electromotor si am incercat sa o pornesc impinsa, dar nici asa nu porneste. Daca aprind farurile si pun contactul, becurile lumineaza normal, intensitatea nu scade . Puteti sa-mi dati un sfat ce as putea verifica? Sau daca nu, macar un telefon de la un electrician bun :osanale: . Va multumesc anticipat,

 

 

 

 

Probleme contact electric sau ceva pe partea electrica.

 

LE: Da carcasa de la volan jos si verifica mufarea ce intra in contact.

Edited by nt98adu

Share this post


Link to post

Multumesc mult, am rezolvat. Am gasit un mecanic bun pentru Daewoo si a gasit masa de la electromotor slabita #-o . Oricum avand in vedere ca o am de trei luni, nu am avut suficient timp sa o bag in RK... dar vine ea primavara 15000000.gif .

Share this post


Link to post

Buna, si eu sunt din Iasi si am o nubira 1, vezi ca a mea a facut asa dupa ce i-am curat IAC ul, daca e infundat iti face probleme de genul pentru ca nu are miscarea normala, si vezi ca mai este posibil sa iti fie fisurat un furtunas de la EGR sau de la senzorul care este pus exact la mijloc in spatele clapetei de acceleratie de la motor. Eu am mers la cei de la SERMECOM de la Valea Lupui langa Mercedes, ei sunt cam singurii care au tester si mufa pentru masinile noastre. Mergi la ei si se rezolva. Anunta-ma daca ai facut ceva. andu_86ro@yahoo.com.

 

Fratilor...cine imi poate spune cum dumnezeu imi poate consuma nubira 1; 1,6; 16 V in oras cam 14-15. Cu 10 litri fac cam 60 de km, maxim. am facut si plin pe plin si mi-a iesit cam 14 insa am avut si ceva drumuri la exterior unde imi ia cam 8 - 8,5. Am mers la un tester si mi-a gasit un senzor ce da amestecul de aer cu benzina si l-a setat la o valoare de 138 (din cate am inteles o valoare normala a acestui senzor este intre 115-138). Chiar dupa ce am setat acest senzor am acelasi consum. Cine mai are Nubira 1, CDX, 1,6 16 V...imi poate spune cam ce consum au? Fara "poezii"...cine si-a facut un consum serios de la plin pe plin sau macar la 100 km si plin ca sa stiu si eu cam cat imi mananca in plus si sa vad de unde naiba e problema. Multumesc !

Share this post


Link to post

Buna, si eu sunt din Iasi si am o nubira 1, vezi ca a mea a facut asa dupa ce i-am curat IAC ul, daca e infundat iti face probleme de genul pentru ca nu are miscarea normala, si vezi ca mai este posibil sa iti fie fisurat un furtunas de la EGR sau de la senzorul care este pus exact la mijloc in spatele clapetei de acceleratie de la motor. Eu am mers la cei de la SERMECOM de la Valea Lupui langa Mercedes, ei sunt cam singurii care au tester si mufa pentru masinile noastre. Mergi la ei si se rezolva. Anunta-ma daca ai facut ceva. andu_86ro@yahoo.com.

 

Fratilor...cine imi poate spune cum dumnezeu imi poate consuma nubira 1; 1,6; 16 V in oras cam 14-15. Cu 10 litri fac cam 60 de km, maxim. am facut si plin pe plin si mi-a iesit cam 14 insa am avut si ceva drumuri la exterior unde imi ia cam 8 - 8,5. Am mers la un tester si mi-a gasit un senzor ce da amestecul de aer cu benzina si l-a setat la o valoare de 138 (din cate am inteles o valoare normala a acestui senzor este intre 115-138). Chiar dupa ce am setat acest senzor am acelasi consum. Cine mai are Nubira 1, CDX, 1,6 16 V...imi poate spune cam ce consum au? Fara "poezii"...cine si-a facut un consum serios de la plin pe plin sau macar la 100 km si plin ca sa stiu si eu cam cat imi mananca in plus si sa vad de unde naiba e problema. Multumesc !

 

uite pe mobile.de scrie si consumul masinilor si o nubirica ca asa: Hubraum: 1598 cm³ Anzahl Sitzplätze: 5 Kraftstoffverbr. kombiniert: ca. 8,8 l/100km Kraftstoffverbr. innerorts: ca. 12,2 l/100km Kraftstoffverbr. außerorts: ca. 7l/100km CO2-Emissionen kombiniert: ca. 208 g/km Anzahl der Türen: 4/5 Türen Schadstoffklasse info.gif Die Schadstoffklasse bestimmt die Steuerklasse eines Fahrzeugs. Sie finden sie unter Ziffer 14 (in der Zulassungsbescheinigung Teil 1).Euro2

cu uzura + 1 litru ajungi la consumul tau :)

Share this post


Link to post

Salut ! Am un daewoo lanos 1,6 77kw 1998.Motorul mergea intrerupt la turatie constanta si am fost la un mecanic care mi-a scos furtunasul ala de la EGR(recirculare gaze este situat in partea dreapta este rotund si arata ca un calxon) si acum merge normal motorul ,fara intreruperi, iar daca il conectez iar incepe sa meaga aiurea decat relantiul e ok. Ce este de facut? Mecanicul mi-a zis sa il las asa scos dar eu nu sunt convins ca pe termen lung e o solutie buna . Multumesc

Share this post


Link to post

Furtunasul de vacuum este cuplat la alt stut in galeria de admisie decit cel care trebuie sau arcul membranei egr-ului este rupt sau decalibrat si egr-ul aduce prea multe gaze din evacuare in admisie.Egr-ul poate fi lasat asa fara sa functioneze insa furtunasul de vacuum care vine din galeria de admisie trebuie etansat pentru a nu trage aer fals.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Salut! imi poti spune cum sa verific daca EGR ul merge in parametrii?L am desfacut si am tras aer pe furtunasul acela.Se deschide o supapa din interior,deci membrana e buna.Am suflat pe partea care intra in motor(cea murdara) si acolo trece aerul dar nu foarte usor(e putin deschisa).Acum intrebarea:trebuie sa fie inchisa etans acolo??In sarcina cand bag piciorul mai tare in acceleratie se aude un zbarnait,exact ca avansul la dacie cand tacane.Sa fie EGR?Am mai postat pe alt topic cu EGR si nu m am lamurit si vazand cine e taticul lor pe aici te as ruga daca poate sa ma lamuresti.Multumesc

Edited by Salex

Share this post


Link to post

La nubira vacuum-ul egr-ului este cuplat la o electrovalva care deschide numai in anumite conditii in mers.La acceleratie in sarcina egr-ul nu mai functioneaza,probabil ai alte probleme.

Share this post


Link to post

Prieteni...cine ma poate ajuta si pe mine? Intampin ceva probleme la franare, mai exact...nu imi mai franeaza spatele...DELOC ! totul era ok pana acum 2 zile cand am schimbat rulmentii pe spate (stanga + dreapta)...cand am plecat din service am observat ca la frana de mana cursa manetei era mult mai scurta si ca tinea mult mai bine...ceea ce bineinteles m-a bucurat...insa dupa ce am ajuns la primul semafor am observat ca eram cu pedala de frana aproape de maxim si masina incetinea de parca abia atingeam pedala. Am incercat sa revin la mecanicul respectiv insa inchideau service ul.

A mai intalnit cineva probleme la franare pe spate? ce ar putea fi...mentionez ca masina a devenit instabila pe franare avand in vedere faptul ca pedala incepe sa actioneze abia cand o calc de iese prin podea...si atunci franeaza doar fata, masina incepe sa tremure si vine in nas ! este vorba de nubira 1 . ma poate ajuta cineva cu un sfat? trebuie scos aerul din instalatie? schimbati sabotii ??

Share this post


Link to post

In primul rand verificat cum au montat aia pe acolo sabotii la loc. Apoi, daca totul e ok acolo, aerisit instalatia. Insa pariez pe montaj aiurea...

Share this post


Link to post

Da si eu sunt de acord cu Mircea, iti dai seama ca daca a fost ok pana atunci si dupa aia gata e clar ca e de vina cel care ti a schimbat piesele.Sabotii aia pica in timp nu este ceva gen...mergi 2 ani cu ei apoi deodata in 5 minute se tocesc :) ) du-te inapoi la aia sa-ti rezolve problema.

Edited by dcornel107

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...