Jump to content
Sign in to follow this  
marckcos

Curea De Distributie

Recommended Posts

GM Daewoo sunt de fapt Gates, scrie si pe ele.

Share this post


Link to post

Problema: Fum la pornire si cand se incalzeste motorul suficient cat sa modifice vascozitatea uleiului (nu excesiv). Consum estimat ulei 1,5 -2 L la schimb (10 000 km)

Rezolvare (cel putin la mine): schimbat semeringuri supape

 

Si daca tot era desfacut pe acolo rectificat (numai putin) scaunele la supape cu pasta, schimbat garnitura chiulasa, curea distributie+pompa de apa, ulei si alte consumabile. Un fel de revizie de 60k km. De atunci ma rama sa mai umblu ca imi place, dar nu mai am la ce :D .

Share this post


Link to post

Am gasit la un magazin curea Gates la 50 lei,iar la alt magazin curea GM(dupa spusele vanzatorului) la 100 lei.Cea de-a 2-a avea intr-adevar o eticheta cu GM pe ea.

Edited by NEXIA06

Share this post


Link to post

Aceeasi Marie cu alta palarie.Pe curea mai scrie si altceva?Pretul curelei Gates este corect.De obicei producatorii de curele isi pastreaza numele pe langa sigla marcii pentru care produce piesele ca fiind piese de origine,dar de fapt este acelasi produs cu alt pret.Sansa sa fie piratat este produsul cu pret mai mare.Nu a falsificat nimeni bancnota de 1$. :)

Edited by sergiu2010

Share this post


Link to post

Mi-am adus aminte un mic amanunt care s-ar putea sa faca diferenta. Odata cu cureaua, de obicei, se schimba si pompa de apa care ajuta la intinderea curelei prin constructie, adica profilul corpului este excentric, tocmai din aceasta cauza, rasucind de ea se intinde sau relaxeaza cureaua. Daca ai schimbat-o tu verifica pozitia pompei de apa, daca nu mergi la mecanic si explica-i. Daca e slabita exista riscul sa sara un dinte si atunci sa vezi distractie. Personal am schimat cateva zeci si de fiecare data, i-am facut semn sa o pot pozitiona la loc. Daewoo pe original au avut Contitech care au tinut destul de bine. Am vazut un motor a carui curea a cedat la 125 000 de km, Cielo dohc. Bineinteles ca a fost stapanul cu capul (de la tara) si daca masina a mers.... dar cureaua a tinut mai mult decat dublu.

Share this post


Link to post

Cureaua "GM" avea eticheta ca cea din prima poza .Cealalta -Gates-avea o eticheta mica pe ea,aproximativ ca in a 2-a poza.

post-39439-0-97025900-1360002497_thumb.jpg

post-39439-0-20773200-1360002502_thumb.jpg

Edited by NEXIA06

Share this post


Link to post

Eu ziceam de scrisul de pe curea nu de pe etichete.Pozele sunt prea mici si nu se vede mare lucru.E posibil sa fie aceeasi curea si sub eticheta GM.Si chiar daca nu e nu merita diferenta de pret.Sa nu uiti sa schimbi si rola daca si-a facut norma de Km.

Share this post


Link to post

ok.Multumesc ptr.sfaturi.In concluzie,o voi lua pe cea de 5o lei,(Gates).

Share this post


Link to post

Intr-un final se pare ca am rezolvat marile probleme pe care le aveam.

S-a rezolvat cu o chiulasa second, dusa la un specialist pusa la punct corespunzator, o segmentare si inlocuirea rotorului de la electromotor.

Segmentii erau cam praf, erau segmentii de pe stoc, costau 60-70 de Ron si de banii astia m-au tinut. Tura asta m-am invatat minte si am consultat pe cineva inainte de a cumpara.

Pe langa cele de mai sus am mai schimbat iar cureaua de distributie, garnitura de chiuloasa, ulei, filtru, antigel, fise si bujii.

De la operatiunea asta am facut aproape 2.000 km si pot spune ca sunt multumit. Masina merge rotund, nu mai scoate gram de fum, trage foarte bine si porneste si la cald.

 

Va multumesc pentru sfaturi.



Am luat iar ulei si filtru si vreau sa fac iar schimbul de ulei luni. 2000 km cred ca sunt destui pentru rodaj si cred ca ar fi ok sa schimb uleiul.

Share this post


Link to post

Salutare baieti am si eu un cielo 2006 exe euro 3 are 7 ani si 30.000 de km as vrea sa stiu si eu daca trebuie schimbata distributia daca da ma gandeam la cureaua asta originala gm http://www.pieseautoradacini.ro/distributie/7104-curea-distributie-cielo.html sau asta gates http://www.pieseautoradacini.ro/distributie/1188-curea-distributie-cielo.html (dar as tinde catre cea originala gm deoarece diferenta de pret cea ce zic eu reprezinta calitatea si in acest caz aspectul asta conteaza foarte mult) si un intinzator INA am inteles ca ar fi bune... acum va las pe voi sa decideti se pune problema schimbari si a pompei de apa la cei 30 de mi de km?

 

Edited by bin laden

Share this post


Link to post

Pompa de apa in niciun caz, eu am 76k km cu a mea si e ok. Cureaua: Gates, Dayco, Conti sau chiar Dongil (am asa ceva pe Cielo de la socri si e ok dupa 1,5 ani, nu s-a lasat). Intinzator de la INA e ok. Schimba cureaua imediat, la a mea era cea originala la 55k km (tot din 2006) si avea deja mici crapaturi( am schimbat-o anul trecut, imediat dupa ce am luat masina de la fostul proprietar). Daca te lasa , te costa dupa aceea cu mult mai mult, stii de ce. Baga si un antigel G12 (roz sau rosu), spala bine dupa cel albastru (daca ai asa ceva).

Edited by alexinno

Share this post


Link to post

Daca te lasa , te costa dupa aceea cu mult mai mult, stii de ce.

Nu stiu sigur daca motorul lui bin laden pateste ceva daca se rupe cureaua de distributie, stiu ca sunt niste motoare pe Cielo care nu patesc absolut nimic daca se rupe cureaua, iar altele la care pistoanele lovesc putin supapale.

NU incurajez sa mearga cu cureaua asta, doar am spus, si recomand sa o schimbe.

 

Eu as merge cu Gates si INA. Pompa de apa daca nu are joc si nu curge, nu are nici rost sa o schimbi. Oricum, vezi ce si cum cand desfaci.

Share this post


Link to post

Nu e valabil la euro 3

Share this post


Link to post

Am inteles, merci!

Share this post


Link to post

va multumesc pentru sfaturi am sa incerc sa o schimb (la un service ceva) luna aceasta toata distributia ca am auzit pe cineva ca nu trebuiesc schimbate pe rand ca daca schimb cureaua si intinzatorul si imi cade pompa peste un an si dasfacand iar as reduce considerabil durata de viata a curelei pt ca se detensioneaza apoi se strange iar... nu stiu nu ma prea pricep! si da asa am auzit si eu cica la euro 3 se duc supapele ca sunt mai lungi nu am inteles eu prea bine dar nu vreau sa risc

 

Share this post


Link to post

Salutare baieti am si eu un cielo 2006 exe euro 3 are 7 ani si 30.000 de km as vrea sa stiu si eu daca trebuie schimbata distributia .... acum va las pe voi sa decideti se pune problema schimbari si a pompei de apa la cei 30 de mi de km?

 

Pompa de apa originala merge si 400 000 km asa ca la 30 000 nu are rost sa o inlocuiesti decat daca la demontare se constata joc in rulmenti sau urme de antigel sau unsoare la gaura de siguranta(scurgere),dar sigur nu va fi cazul.Daca paritatea km pe an se va pastra eu ti-as recomanda sa inlocuiesti doar cureaua de distributie deoarece rola care de fapt e un rulment nu imbatraneste si este garantata 60 000km si mai mult.Recomand asta deoarece 75%din pretul kitului de distributie este dat de rola intinzatoare.Asta in functie de bugetul fiecaruia.

Share this post


Link to post

Hai sa nu dam sfaturi dupa ureche. Cartea recomanda schimbarea rolelor si a pompei la fiecare 2 schimburi de distributie.

Acum, fiecare se gandeste cat este dispus sa isi riste motorul. La rulmentul ala se poate duce vaselina si se poate gripa, pompa de apa la fel. Depinde si de piesele folosite la ultimul schimb de distributie.

 

Eu personal sunt cu pompa de apa (originala gm sau hepu, nu mai stiu ce am pus) la a treia distributie si rolele (ina) la a doua curea (ultimele 2 distributii au fost schimbate la 80.000) si inca merg bine, insa nu e o regula generala si nu recomand. Prima pompa s-a stricat la cateva mii de km dupa schimb de exemplu si a trebuit sa redesfac tot in mijlocul iernii.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Dupa ce te-ai contrazis in cele doua paragrafe zi si mie care e sfatul "dupa ureche".Daca citeai postul celui in cauza aflai ca masina e la prima distributie .Si in concluzie, ce l-ai sfatuit pe om,ca nu am inteles nimic?

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Acelasi sfat pe care ti-l dau si tie. Cititi manualul de service nu va mai uitati in gura tuturor (inclusiv a mea).

Daca tu tii pompa de apa 400.000 km e problema ta, la fel si a mea cu distributia de 80.000 km si tot ce am insirat mai sus, insa eu cum NU recomand acest lucru te invit si pe tine sa faci la fel te rog.

Manualul este foarte clar, puneti mana, cititi si limitati-va parerile la masinile proprii.

 

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Si in care manual zice sa schimbi pompa de apa cand schimbi distributia la 30 000 km?

Si te rog sa citesti cu atentie ce i-am scris si nu mai rastalmaci cuvintele cum sa-ti comvina tie.Eu cred ca am fost destul de succint si de clar spre deosebire de tine.

Edited by sergiu2010

Share this post


Link to post

Cartea recomanda schimbarea rolelor si a pompei la fiecare 2 schimburi de distributie.

Asta apropo de rastalmacit. Nu am crezut ca trebuie sa fii mare geniu sa-ti dai seama ca la primul schimb nu e obligatoriu.

Cam atat am avut de spus pe subiect, nu vreau sa mai poluez topicul cu discutii contradictorii si raspunsuri inutile la intrebari inutile.

Fiecare face ce vrea la masina lui.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Tu m-ai atacat pe mine asa ca nu te mai da victima.Chiar daca nu este geniu omul stia raspunsul din carte(daca era dupa carte trebuia sa fie la a 3-a distributie schimbata ,asa ca las-o mai usor cu cartea)si nu dorea decat o alta parere.

Share this post


Link to post

As vrea un sfat. Ultima data am schimbat distributia la 52000km in 06.2009 si acum am 64000km.

Masina sta iarna in garaj si vara circula foarte putin, cand mergem cu bunica si pisica si trebuie doua masini.

De vandut nu pot sa o vand ... din cauza de pret si de taxa.

Astept sa mai creasca baiatul cel mare sa o foloseasca dupa ce ia carnet.

 

La schimb am pus toate piesele originale GM (curea,intinzator,rola,curea accesorii)

 

Intrebarile sunt:

1) Ar trebui sa schimb distributia sau avand in vedere cele spuse nu exista un risc ridicat sa se rupa cureaua?

Daca da...

2) La service cureaua GM e 180 lei iar cea Continental e 40 de lei, se merita sa pun to GM ?

3) Trebuie sa schimb si intinzatorul si rola sau ar fi doar bani aruncati (cele GM sunt apropriate ca pret de cele after market)?

 

PS

Daca cumperi o masina care a stat la dealer 2 ani si dupa ce o cumperi schimbi distributia la 4 ani sau 60000km inseamna ca e relativ sigur sa ai 6 ani sau 60000km ?

Initial distributia se schimba la 90000km ...

 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...