Jump to content
 

Sign in to follow this  
Florinpredica

Probleme la rece

Recommended Posts

Sunt din Bucuresti, eu pentru diagnoza am fost cu masina la Radacini Vitan si la https://www.revizieautoservice.ro/ . La Radicini am fost in urma cu mai multi ani (5-6), la Revizieautoservice am fost in urma cu 1 an. Ambele serviceuri mi s-au parut ok, m-au lasat sa stau cu cei de la diagnoza si sa le spun ce vreau. Pretul diagnozei a fost undeva la 150 lei la ambele serviceuri, probabil la Radacini este un pic mai scump.

Dar pana sa ajungi la service cred ca cel mai bine ar fi sa vezi daca curatarea clapetei de acceleratie face ceva. Altfel vei plati si pentru curatarea clapetei si pentru diagnoza. Daca o faci singur ai sanse sa scapi de ambele 🙂

Share this post


Link to post

Dragul meu, nu ai decat sa mergi la cineva care stie parametrii functionarii la rece.

Share this post


Link to post

Va salut!

A  schimbat cineva senzorul presiune galerie admisie și a persistat problema????

Share this post


Link to post

Am înlocuit senzorii temperatura lichid racire și temperatura aer și problema persista.

Share this post


Link to post

Fara o diagnoza serioasa facuta de cineva care se pricepe si are chef de munca nu vei rezolva problema. Poti sa mergi la revizie auto service cum ti-am spus mai sus, dar oriunde te duci sa stai langa masina ca sa explici mecanicului cand face problema. Iar cand cineva iti zice sa schimbi o piesa, il pui sa iti arate cum a ajuns la concluzia ca este defecta...

Daca dai un search pe google sau pe youtube dupa opel idle issue vei gasi multe rezultate cu foate multe probleme care pot cauza chestia asta. Ai incercat sa calci acceleratia de 2-3 ori pe loc pana aproape de capatul de cursa ca sa vezi daca mai face dupa aia? De regula este un potentiometru sau un encoder in corpul electronic care comanda clapeta de acceleratie si daca potentiometrul are contactele murdare o comanda maxim sus, maxim jos ar trebui sa il curete putin. Cum motorul este rece nu te arunca sa faci chestia asta de prea multe ori, de 2-3 ori este de ajuns ca sa iti dai seama daca problema este de unde zic eu.

O problema asemanatoare era pe opelurile Astra si Vectra vechi, imi place sa cred ca lucrurile s-au mai schimbat de atunci pana la Cruze. 

Dupa cum vezi eu iti dau sfaturi care sunt gratis, nu te arunca sa schimbi piese dupa sfaturi pe forum fara acoperire decat in cazul in care sunt probleme super cunoscute. Problema ta nu a mai fost descrisa de nimeni pana acum...

Share this post


Link to post

eu am spus de la inceput ca e problema de amestec. cine stie sa citeasca valorile TRIM isi da seama repede despre ce e vorba.

Share this post


Link to post
On 2/28/2022 at 12:48 PM, rich1974 said:

eu am spus de la inceput ca e problema de amestec. cine stie sa citeasca valorile TRIM isi da seama repede despre ce e vorba.

Va salut!

Am si eu aceasta problema, a rezolvat cineva ?

In Slatina am fost in mai multe locuri si toata lumea este depasita...am schimbat bobina inductie,bujii ...

Valori TRIM?

 

Share this post


Link to post

E problema de formare a amestecului, de aia face asa masina.  Valorile trim sunt relevante, ca ele arata ce amestec ai. cine stie sa le citeasca, vede imediat.

Cel mai probabil e senzorul map si clapeta de acceleratie.

Share this post


Link to post
On 6/7/2022 at 7:40 PM, rich1974 said:

E problema de formare a amestecului, de aia face asa masina.  Valorile trim sunt relevante, ca ele arata ce amestec ai. cine stie sa le citeasca, vede imediat.

Cel mai probabil e senzorul map si clapeta de acceleratie.

Multumesc,verific si revin cu concluzii!

Share this post


Link to post

cu placere, ar fi util sa ne tineti la curent cu rezolvarea.

Share this post


Link to post
On 6/9/2022 at 9:33 AM, rich1974 said:

cu placere, ar fi util sa ne tineti la curent cu rezolvarea.

On 6/7/2022 at 5:01 PM, marin898 said:

Va salut!

Am si eu aceasta problema, a rezolvat cineva ?

In Slatina am fost in mai multe locuri si toata lumea este depasita...am schimbat bobina inductie,bujii ...

Valori TRIM?

 

 

Share this post


Link to post

Lucrurile stau in felul urmator, ce am reusit sa fac pentru moment:

Verificat clapeta de acceleratie,curata, ca noua;

Schimbat , in urma verificarii codurilor de eroare , supapa comanda pozitie arbore cu came, partea de admisie;

Nicio schimbare.

Daca stie cineva:

In urma schimbarii supapei care comanda pozitia arborelui cu came trebuie anulata eroarea din soft pentru ca supapa sa lucreze corect sau pur si simplu ea isi face treaba si softul anuleaza singur eroarea?

Va multumesc!

Urmeaza sa schimb sonda lambda ,va tin la curent!

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...