Jump to content
 

Sign in to follow this  
Geo_ZGA

Cielo 2006 Std + Ac

Recommended Posts

Usile sunt luate sh... una a fost 100 lei, a 2a 80 lei parca. O singura aripa fata am luat dar m-am ars cu ea, e coapta.

Merge greu treaba... dar merge. Pe langa ce se vede in poze, a terosonat si podeaua interioara.

post-5454-0-84130700-1442596724_thumb.jpg

post-5454-0-09068300-1442596726_thumb.jpg

post-5454-0-06373500-1442596727_thumb.jpg

post-5454-0-04524600-1442596728_thumb.jpg

post-5454-0-01058400-1442596729_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

bun pretul ;) si eu in vara trebuie sa ii fac transplant de aripi si usi :) )))

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes , vad ca te-ai apucat serios de treaba.

Stateam sa ma gandesc cred ca toata investitia te ajunge la 1500-2000 EURO nu ?

Hmm mai merita ? Cat vrei sa mai folosesti masina ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

TBird, cam 1200 euro cu totul, doar partea de tablaraie. In urmatorii ani nu prevad sa schimb masina, plus ca mie imi place Cielo. Arata bine, e usor si ieftin de intretinut, fiabil, merge destul de bine si deja am multi bani investiti in el. Normal, mai am de facut destule, dar sunt reparatii relativ simple si ieftine... dupa ce iese de la vopsit o sa schimb pivotii, ii am acasa, si o sa ma ocup de interior putin. Curatenie mai mult, nimic iesit din comun. La anul franele, suspensia pe fata si alte nimicuri...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta denota pasiune si devoatamet, bravo! :aplauze:

Imi place ce a iesit pana acum; plus ca mi se pare ceva deosebit sub capota, la aspect ma refer - nu stiu ce mi se pare diferit, restul, tu stii :D

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praful si mizeria :) ) Mai deosebite sunt evacuare, filtrul, kitul de impamantare/masa si bara dintre amortizoare... in rest, mai nimic. La partea de putere o sa mai lucrez la anul, ca din asta nu mai e mult.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greu cu meseriasii astia... sper ca in vreo saptamana sa se apropie de final. Aripile, capota si usile au fost aliniate si masina matuita, indreptata, chituita... mai are de munca la ea totusi.

post-5454-0-30012400-1445095091_thumb.jpg

post-5454-0-55348500-1445095097_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fain! Ar trebui sa te tina cativa ani fara "cancer".

Pe aripa sunt 3 crestaturi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam asa ceva... o gura de aer proaspat pt filtrul de aer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bine le faceai invers si 4-5 sa fie ca operculii rechinului. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt tare curios de rezultat, dar mai ales de rezistenta lucrarii. A mea, dupa reparatia ruginii sub usi, in nici o luna se inrosea. Cred ca varianta ta, cu inlocuirea reperelor, e mai buna. Sa iasa cum iti doresti.

Edited by Corneda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cam asta e problema, ca daca nu tai pana la tabla "sanatoasa" iese imediat rugina la loc, cu orice i-ai da. Daca e mancata... se taie.

Si eu sunt curios cat de bine o sa reziste. Totusi ceea ce o sa fac, inainte sa o iau de acolo, e sa ii bag vaselina (amestecata cu putin ulei) peste tot.

Multumesc, sa fie :) Dupa 9 ani merita si ea sa arate bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bine ca mai ai o "baza" care poate fi salvata. :) Eu daca ma apuc sa tai, raman doar cu jumatate de masina la final :D .

Edited by Dj_Dark
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum 2 saptamani :) ) Sau 3... sau azi... depinde, in functie de zile, am primit mai multe termene limita.

Vineri a zis ca saptamana viitoare... sa vedem.

Ca meserias, e bun, stie sa lucreze cu tabla... ca timp, o lalaie mult. Pe 2 septembrie am dus-o, se fac 2 luni in curand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa am patit si eu, mi-a facut-o prost, greu si scump, sa speram ca la tine e doar greu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De lucrat, lucreaza bine... ce a fost mancat de rugina a fost taiat si inlocuit. Azi era la stadiul de "drept", adica indreptase tot ce era de indreptat, chituit, finisat chitul... maine cica o baga pe rampa sa se apuce de indreptat pragurile, intarit buza, curatat si terosonat pe dedesupt.

Evident ca nu o termina acum 2 zile (cum zicea miercurea trecuta), dar macar saptamana asta sa o termine. Dupa aia vine montajul si "vaselinarea".

Eh, am scos iar mobra pe strazi, macar sa am cu ce sa ma deplasez... si sa ma intorc acasa inghetat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cateva poze de azi... usile, portbagajul si aripile au fost date cu fuller.

Am montat suportii de bara fata noi, am dat jos grila de la parbriz si chederul si cu ocazia asta am peticit si stergatorul de pe dreapta, avea joc mare.

Am dat jos si bandourile de pe bari, le-am curatat si smirgeluit bine. Asa o sa ramana, fara bandouri.

post-5454-0-11168100-1446921265_thumb.jpg

post-5454-0-24510600-1446921276_thumb.jpg

post-5454-0-14059000-1446921286_thumb.jpg

post-5454-0-81698500-1446921300_thumb.jpg

post-5454-0-93534800-1446921309_thumb.jpg

post-5454-0-74642500-1446921320_thumb.jpg

post-5454-0-44630200-1446921335_thumb.jpg

post-5454-0-88145100-1446921342_thumb.jpg

post-5454-0-91688300-1446921358_thumb.jpg

post-5454-0-85735300-1446921366_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai lucrat si azi ceva... tras pragul stang cat de cat (probabil o sa fie drept cand l-oi schimba de tot, in viitor), indreptat buza la cel drept, curatat prin contra aripa, dat cu feruginol si cu vopsea cauciucata la final. Curatata si aripa dreapta pe interior si data cu vopsea cauciucata... si, intr-o pauza, curatate pana la metal bratele stergatoarelor, care vor fi vopsite negre.

S-a apucat si de capota, sper sa iasa bine.

post-5454-0-84819500-1448137873_thumb.jpg

post-5454-0-38465900-1448137885_thumb.jpg

post-5454-0-29044400-1448137897_thumb.jpg

post-5454-0-47146200-1448137905_thumb.jpg

post-5454-0-98993800-1448137922_thumb.jpg

post-5454-0-01405300-1448137932_thumb.jpg

post-5454-0-84220900-1448137938_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai c-o faci fata mare! De ce nu demontezi grila fata sau, macar, protejata cu o folie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grila si farurile sunt puse doar ca reper pt prelungirea capotei. Si oricum grila o sa fie revopsita, ii demontez rama exterioara dupa ce face capota :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa o ud... cu vaselina :) )

Duminica m-am ocupat de capacele centrale de la jantele de vara. Erau oxidate, lacul sarit, metalul cu gaurele... asta in timp ce jantele sunt la roluit, sablat si revopsit electrostatic. Capacele vor fi lacuite, ca sa reziste in timp polishul.

post-5454-0-38513000-1448392830_thumb.jpg

post-5454-0-11485500-1448392841_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...