Jump to content
 

Sign in to follow this  
expero 16V

Probleme ambreiaj sau cutie de viteze

Recommended Posts

 

Buna ziua!

Surprinzator ca mai exista postari la modelele DAEWOO! 🙂

Am si eu doua probleme (a doua nu are legatura cu prezentul topic dar nu o mai postez la locul potrivit) care ma necajesc la masina : CIELO 1,5 16V 2004, 160000 km

 - de vreo doi ani (si deci de pe la 140000) are perioade in care intra f greu in treapta a doua (in mers) , cateodata reusesc bruscand schimbatorul sau nu intra deloc orice as face (situatie in care renunt sa mai incerc si trec in treapta intai sau a treia). Fenomenul, cum spuneam, se manifesta cand si cand, nu tot timpul!      ?!?!?!?!

- de doua luni am montat instalatie GPL Tomaseto pe masina dar nu prea tinea turatia constanta la relanti, ba chiar ma trezeam ca se opreste motorul daca in mers o puneam pe liber sau eram nevoit sa reduc viteza ptr treapta intai sau a doua; asta se intampla doar cand mororul functiona pe gaz, pe benzina fenomenul nu se manifesta; am dus m,asina la cei care mi-au pus instalatia mi-au facut ceva reglaje iar acum fenomenul se manifesta doar pe benzina si cand motorul este rece!     ?!?!?!?!

Astept pareri... 🙂

Edited by adrian_neagu65

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt partea cu schimbatul vitezelor, as verifica jocul timoneriei... pt gpl, nu stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana ajung la faruri am gasit o problema la ambreiaj(circuit hidraulic)

 

Cu motorul rece pedala de ambreiaj e normala,dar cand se Incalzeste motorul,circulat 30 min.Pedala se intareste,se poate apasa dar mai greu.De intrat in viteza intra si la rece si la cald.Fara zgomote/agatat.Kitul de ambreiaj,furca,levier,ulei si timonerie schimbate de 15k km.

 

Eu cred ca e pompa de ambreiaj,am schimbat lichidul de frana si in 5 km s-a inchis la culoare (negru).

 

Oare se dilata axul din pompa,sau se desprind bucati de cauciuc din furtun?

Furtunul si cilindru receptor sunt schimbate in urma cu 5 ani/30k km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Intrebare: rulmentul de de presiune are arc de revenire? Va intreb asta pentru ca la mine rulmentul sta in permanenta lipit de placa de presiune. Din ce m-am uitat eu prin manualul de reparatii nu pare sa aiba asa ceva. In cazul asta cum pot remedia problema,din tija de reglaj de la pedala? Masina e un Espero 1.5 din '95.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revenirea o face placa de presiune. Adica lamelele elastice ale "soarelui" cum i se mai spune. Da, reglajul se face din tija pompei, la pedala de ambreiaj.

Dar, inainte de a umbla la piulita de reglaj, verifica daca pistonul cilindrului de ambreiaj are cursa. Lichidul de ambreiaj a fost schimbat vreodata? Care e problema, de fapt?

Edited by cris06

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e ca rulmentul de presiune stand permanent in contact cu placa de presiune se invarte non stop. E ca si cum ai merge tot timpul cu piciorul pe ambreiaj, in cateva luni e praf.

Pana la urma i.am pus un arc pe parghie,prins in gaura unde actioneaza cilindrul receptor. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altele tin si 12+ ani, doar al tau tine cateva luni? :)) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nu se asemana cele doua situatii, rezematu' piciorului in pedala ambreiaj si priza rulmentului de presiune cu soarele . 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...