Jump to content

Sign in to follow this  
john_w

Evacuare Sport Din Inox

Recommended Posts

vreau sa schimb esapamentul la espero al meu si ma intreb daca unul din inox, de la galerie pana la capat ar fi bun.

cam cum trebuie facuta treaba asta astfel incat sa nu afecteze negativ emisiile si sunetul, dar sa imbunatateasca performantele?

ma gandeam sa fac o evacuare mai mare in diametru si pe doua cai, eventual cu doua tobe finale. bineinteles ca voi schimba si filtrul de aer.

ce ziceti? :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ok sa iti pui de inox

vezi ca au la Borla...nu stiu daca si de espero

eu am cielo si mi-am pus evacuarea completa de inox de 50mm si in plus am schimbat si galeria tot din inox.

Rezultatele sunt multumitoare...trage mult mai bine dar si costa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am interesat si au si de Espero la www.pilot.ro.

Deci o sa mi le schimb si eu când se va mai îndulci vremea.

Desigur preţul e pe măsură 250-300 Euro. :dizzy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
M-am interesat si au si de Espero la www.pilot.ro.

Deci o sa mi le schimb si eu când se va mai îndulci vremea.

Desigur preţul e pe măsură 250-300 Euro. :dizzy:

ce site e ala ca nu intra... :-?

eu am vorbit cu cineva sa mi le faca manual. si asa nu am euro deci nu e mare smecherie...parerea mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooops! Greseala mea. Adresa este www.pilotauto.ro .

Tobele sunt Borla. Poate ca nu face dar m-am saturat sa le schimb dupa 1an - 1an jumate.

Cica sunt de tip sport --> iti da un spor de caluti :-? , eu cred dar din considerentul de mai sus o sa o fac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Borla face evacuari destul de bune.Mie imi pare rau ca nu mi-am pus Borla.Eu mi-am facut la un mecanic si nu a iesit chiar ce am vrut eu.Noi colaboram cu cei de la Borla si chiar recomand sa va faceti evacuarile sport la ei.Chiar se simte diferenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa stii ca tobele facute de borla chiar isi merita banii si montajul la fel, nu pot sa ma pronunt asupra celor custom-made dar nu cred ca sunt chiar la fel... astea borla au gaurelele date in spirala si teava perforata este invelita in vata de aluminiu si toba umpluta cu vata de sticla... + ca tobele borla sunt omologate rar

 

p.s. bine ai venit pe forum mihnea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Montat astazi, 21.02.2005 sistem de evacuare inox BORLA.

Mecanicii de la Pilot Auto Service au lucrat repede, curat si bine.

Impresii dupa primii 60 Km : - In afara de sound-ul inconfundabil, am constat o imbunatatire a performantelor dinamice ale autoturismului in sensul ca s-a imbunatatit demarajul atat la plecarea de pe loc cat si in plaja superioara 100km/h - ...

Sper ca nu este efectul Placebo.

Urmeaza sa-i pun si un filtru de aer profesional.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyranus tu erai???? nu pot sa cred...nu aveai sticker cu Daewooclub...eu am venit exact cand iti desfaceau toba...si le-am cerut sa imi puna un scut ca eu mi-am schimbat si saxofonul tot cu unul de inox si am modificat traseul.

 

Sa o stapanesti sanatos. Nu e mai bine?

Eu chiar am ramas uimit dupa ce mi-am pus evacuarea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am reusit sa ma dotez cu un autocolant, probabil si pt ca sunt cam comod.

Pot spune ca sunt supermultumit dar nu am vrut sa debordez de fericire inca. Astept sa vad cum stau si cu consumul.

La vara o sa pun tot traseul din inox, adica si sax-ul.

Filtru de aer dupa ce le vad oferta, numai nu stiu la care sa ma opresc: la cel tronconic sau la cel asemanator cu cel actual :scarpin:

Despre chip tunning ... ma mai gandesc. :-?

Apropo, despre ce scut e vorba? Ceva asemanator cu cel de la vechile Dacii?

Sa nu-ti impieteze la racire.

PS.

Dintre cei doi eu eram ala mai mare :D

Edited by tyranus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu toba asta esti si mai mare. Cat a costat toba ta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai de cand am schimbat sax. nu a mai avut loc si tabla aia cu insemnul HOT pe ea, pt. ca e mai mare saxofonul asta din inox...si acum toata caldura care oricum inoxul o degaja (cred ca fonta mai retinea ceva) se duce in sus Si mie ca la vara o sa se cam incinga cam tare pe acolo. Asa ca vreau sa imi ia tabla aia dinainte si sa o taie ca sa o faca sa intre acolo. Baietii ai vazut ca lucreaza super frumos si cred ca o sa faca o treaba buna. Am auzit ca ar fi niste mansoane speciale care retin caldura si care se pun pe tevile de la saxofon...da de unde le iau habar nu am!

 

Eu iti recomand un chip (cu filtru nu schimbi prea multe decat poate la regimuri mari) si oricum ia-ti plat la fel cum il ai pe asta de acu de la K&N, pt. ca filtru conic nu prea are loc si daca nu poti sa faci in asa fel incat sa traga aer rece el o sa ia aer cald de la motor si nu faci nimic decat ca iti creste consumul.eu am conic si acu vreau ssa imi iau plat (+ plus ca mai e un senzor de temp. acolo in incinta unde sta filtrul si ala ramane pe afara). si eu am fost impresionat de evacuare, mai putin de saxofon :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu muti sensorul MAT pe galeria de admisie ?

De ce vrei sa renunti la filtrul conic (mai eficace) si nu aduci aer rece la el printr-un tub flexibil din Al ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai am incercat ceva de genul sa ii dau aer printr-un furtun flexibil..problema e ca e cam greu. Nu prea am loc si m-am gandit sa folosesc cel original...teava aia lunga de plastic dar e imposibil. Nu gasesc nimic sa pot face sa le potrivesc.. Altfel nu am loc sa scot pt. ca am si aer si e si ala pe acolo si nu am loc plus ca saxofonul ala a crescut considerabil si nu mai e loc! Unde sa mut senzorul pe galeria de admisie? :scarpin:

senzorul asta poate sa influenteze consumul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Categoric da. Apoi, mai este si o problema de principiu: daca presiunea se ia din galerie, atunci temperatura de ce nu se masoara tot acolo ? Oare gazele arse intoarse in galerie prin valva EGR si vaporii adusi de valva PCV nu modifica temperatura gazelor din galeria de admisie ?

Daca voi va plangeti de spatiu la motor ce sa mai zica matizistii ?

Tubul flexibil nu trebuie sa se potriveasca la filtrul conic, trebuie doar sa aduca un jet de aer in dreptul lui. De restul se ocupa admisia. Apoi, tubul nu trebuie sa repete vechiul traseu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci de aia a crescut asa ingrijorator consumul :banana:

 

da ok ...inteleg ca nu trebuie sa urmeze vechiul traseu dar nu am pe unde! nu mai am loc... crede-ma ca am studiat problema din toate unghiurile+baietii de la tunning care s-au uitat ce s-au uitata si au dat verdictul: exista o solutie: Gaura in capota! ceea ce nu voi face niciodata! #-o Si Satori ma pandeste sa-mi gaureasca capota..de fiecare data cand ma vede se uita cu o privire ucigasa la capota mea.

 

Tolin banuiesc ca si aerul cald pe care il trage filtrul imi influenteaza consumul nu? [-O<

 

sa zicem ca reusesc o smecherie si imi pun tubul. Da unde pun senzorul? ce fac gauresct tubvul si il bag acolo? :scarpin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cu toba asta esti si mai mare. Cat a costat toba ta ?

 

Am pus preturile aici :

http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...=80entry50150

 

 

@Vlad : Ma refeream la scutul de sub masina. Acum am inteles despre ce scut este vorba. Si ca tot veni vorba, cam la cat te-a dus schimbarea sax-ului?

Edited by tyranus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am un filtru Simota conic cu iesirea de 70 si fi max de aprox 150. Sta foarte bine in locul cutiei de plastic de la filtru original. Sonda am mutat-o aproape de galeria de admisie si am sigilat gaura si sonda cu silicon. Dupa ce scoti cutia de la filtrul vechi o sa vezi ca iti ramine o gaura care vine de jos de la aripa, pe unde poti trage aer rece. De acolo depinde de imaginatie si de zonele pe unde te plimbi. Daca nu circuli pe ploaie prea mult poti sa tragi aer chiar de la grila fata de linga farurile de ceata. In felul asta scapi de "rauvoitorii" care vor sa-ti gaureasca capota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyranus ini jur de 200 de euro

 

 

problema mare e cu aburul de pe capota...trebuie neaparat scutul ala ca ma seaca :wallbanger:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In concluzie as vrea si eu un site cu niste oameni destul de amabili sa-mi raspunda cat m-ar costa daca mi-as schimba tot traseul de evacuare cu unul Borla.Am dat de un site tot pe Tunning insa nu mi-au raspuns nimic,

Eu n-as vrea sa-i scot catalizatorul pt. ca nu vreau sa-mi modific masina mai mult decat au proiectat-o in fabrica . Insa m-am uitat pe sub ea si am vazut ca tobele sunt cam ruginite ( pe afara ) , inca nu perforate . Asa ca de cat sa dau bani pe tobe originale ( ceea ce cred ca m-ar rupe ) mai bine ma uit dupa ceva competent ca Borla de ex.

Apropos eu am tobe GM sport , cu teava care iese afara mai groasa ( proiectata asa din fabrica si nu cumparata din Vitan :D ) si peste 2500 de ture incepe un zgomot gros super adevarat .

E misto cand ai drum afara din oras si iti trebuie demaraje de pana in 4500 in depasiri , insa am mers la drum intins si de la 130 , invatat cu silentiozitatea de la Espero , am avut un soc. La 160 intins deja tre' sa umbli serios la volumul Cd-ului.deasemenea iti mai vibreaza putin sesizabil si talpa piciorului :dizzy: E super senzatia .

Share this post


Link to post
Share on other sites

cei de la Borla ( www.pilotauto.ro )au 3 puncte de lucru in tara:

Bucuresti: Soseaua Pantelimon nr. 264

E-mail: bucuresti@pilotauto.ro

tel/fax: 021-255.66.53

Mobil: 0724-515.912

Brasov: Calea Bucuresti km 165

tel: 0248-270.109

fax: 0248-270.142

Mobil: 0724-515.922

E-mail:brasov@pilotauto.ro

 

Spor la inlocuit, si sa ne spui si noua pareri, preturi... :redface:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oameni buni nu ma intelegeti gresit dar se scrie tuning nu tuNNing ! Daca ne ocupam cu acest fenomen macar sa stim cum se scrie corect.

 

Pt o evacuare cat mai rapida este nevoie de urmatoarele:

1) galerie de evacuare sport facuta foarte bine;

2) pusa o teava dreapta din inox, lustruita pe interior care sa uneasca galerie de evacuare cu o toba finala sport. Deci traseu perfect drept.

 

pai de cand am schimbat sax. nu a mai avut loc si tabla aia cu insemnul HOT pe ea, pt. ca e mai mare saxofonul asta din inox...si acum toata caldura care oricum inoxul o degaja (cred ca fonta mai retinea ceva) se duce in sus Si mie ca la vara o sa se cam incinga cam tare pe acolo. Asa ca vreau sa imi ia tabla aia dinainte si sa o taie ca sa o faca sa intre acolo. Baietii ai vazut ca lucreaza super frumos si cred ca o sa faca o treaba buna. Am auzit ca ar fi niste mansoane speciale care retin caldura si care se pun pe tevile de la saxofon...da de unde le iau habar nu am!

 

Acele mansoane de care zici tu sunt de fapt niste benzi de azbest care rezista la temperaturi extrem de mari. Daca nu ti-au pus asa ceva inseamna ca sunt niste afoni sau ca au uitat (cam ciudat)! Poate nu ti-au pus special pt ca banda aia de azbest costa ceva bani. La Augsburg costa ceva de genul minim 70E o rola. Din punctul meu de vedere nu sunt de incredere acei tipi. Nu este normal sa nu-ti puna. :spumelagura:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oamenii aia de la Borla au capatat experienta si fac cam ce le zice clientul, pt ca si clientii care vin acolo de obicei cam stiu ce se intampla pe la motor pe acolo si se mai pricep si ei. Daca ti-ar face kit pentru fiecare masina si ar lucra cu tot ce trebuie teoretic probabil ca un traseu complet cu toate componentele ar ajunge pe la 600euro si astfel nu ar mai avea multi acces la evacuari sport. Eu mai nou iau teava direct de la o firma ITALINO X( mai ieftina decat o vand astia la Borla), teoretic acelasi otelinox dar nu stiu ce sa zic ca una e ce spun si pot sa-ti vanda altceva si unii si altii. Ceea ce mi-a placut mai mult la ITALINOX este ca teava este slefuita mult mai bine. Arata ca balustradele din cladirile moderne(si pe interior si pe exterior).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa spui te rog si niste preturi la teava aia? Tipii aia pot prelucra acea teava in diferite forme, marimi etc ? :-?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auzi da' eu daca am 3 tobe ( si nu doua ) cum imi mai pune teava din aia dreapta?nu strica evacuarea ? daca asa a fost proiectata din fabrica au avut ceva in vedere , nu?

 

de tobe Sebring a auzit cineva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×