Jump to content
 

Sign in to follow this  
sarbocul

Captiva - Impresii, Probleme

Recommended Posts

Îmi cer scuze că intervin dar mie mi se pare că toată lumea se cramponează de consum de-abia după ce cumpără un 4x4 ...toată lumea sau aproape toți se așteaptă să meargă pe degeaba ...vrei consum redus mașină pe gpl cel mai mic consum...

Referitor la filtru de particule nu cred că are legătură cu orașul său cu exteriorul și va spun și de ce o mașină de teren nu poate merge pe teren accidentat cu viteza de drum exterior ...o mașină de teren nu a fost construită de producător să meargă doar in afara orașului ...

DPF este o măsură antipoluare iar regenerarea se face la anumite nivele de îmbâcsire a filtrului de particule pe care le citesc diferiți senzori deci se face și în oraș și în exterior de obicei nici nu știe șoferul când se regenerează...becul de regenerare filtru particule  sau arcul de bujii se va aprinde când fara sa ne dam seama am oprit involuntar mai multe Inceputuri De Regenerare.

In cazul in care vi se aprind acele becuri atunci trebuie obligatoriu să circulați cu mașina până ele se sting și mai exact până va termina un ciclu Complet de Regenerare altfel riscați să va înfundați filtru de particule și atunci costurile vor fi supstantiale.

Singurul lucru adevărat este că în oraș se fac regenerări mai dese fata de exterior .

Un filtru de particule are un ciclu de viață între 2000 și 3000 de regenerări deci este un consumabil și trebuie înlocuit din când în când având în vedere că o regenerare se face in medie cam la 700- 1000 km deci orice mașină cu filtru original după 200 sau 250000 va suferi aceast schimb .

De aceea străinii le vând cand necesita înlocuire filtru particule ,distribuție și alte consumabile ...

Eu am o captiva 2.0 filtru activ am 277000 km in creștere circula zilnic din care doar 67000 in Romania dar mă aștept pe viitor la o problema cu filtru și atunci în voi fi nevoit să îl înlocuiesc.

Daca s-ar face și la noi ITP pe bune cum e TUV in Germania ar dispărea jumătate din mașinile din țară că nu ar trece ITP dar până atunci o spaguta și ceva anulari urmate de transformare mașinii în afumătoare 😂😂 și gata...

Apropo nu am citit nici într-o carte de întreținere de la nici o marcă că nu e indicat sa circuli cu mașina cu filtru de particule prin Oraș ...astea sânt pure speculații ...

Că și mitul cu vw cu cod  motor alh  care daca te iei după cei care le vindeau care puteau să jure că merge pe degeaba așa de econom era 😂😂

Sper că nu am supărat pe nimeni dar daca nu vreți consum mare nu va mai cumpărați mașini mari și cel mai bine treceți pe motoare cu gpl că alea merg și până la 400000 km daca nu credeți întrebați taximetriștii ...😂😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Îmi cer scuze că intervin dar mie mi se pare că toată lumea se cramponează de consum de-abia după ce cumpără un 4x4 ...toată lumea sau aproape toți se așteaptă să meargă pe degeaba ...vrei consum redus mașină pe gpl cel mai mic consum...

Referitor la filtru de particule nu cred că are legătură cu orașul său cu exteriorul și va spun și de ce o mașină de teren nu poate merge pe teren accidentat cu viteza de drum exterior ...o mașină de teren nu a fost construită de producător să meargă doar in afara orașului ...

DPF este o măsură antipoluare iar regenerarea se face la anumite nivele de îmbâcsire a filtrului de particule pe care le citesc diferiți senzori deci se face și în oraș și în exterior de obicei nici nu știe șoferul când se regenerează...becul de regenerare filtru particule  sau arcul de bujii se va aprinde când fara sa ne dam seama am oprit involuntar mai multe Inceputuri De Regenerare.

In cazul in care vi se aprind acele becuri atunci trebuie obligatoriu să circulați cu mașina până ele se sting și mai exact până va termina un ciclu Complet de Regenerare altfel riscați să va înfundați filtru de particule și atunci costurile vor fi supstantiale.

Singurul lucru adevărat este că în oraș se fac regenerări mai dese fata de exterior .

Un filtru de particule are un ciclu de viață între 2000 și 3000 de regenerări deci este un consumabil și trebuie înlocuit din când în când având în vedere că o regenerare se face in medie cam la 700- 1000 km deci orice mașină cu filtru original după 200 sau 250000 va suferi aceast schimb .

De aceea străinii le vând cand necesita înlocuire filtru particule ,distribuție și alte consumabile ...

Eu am o captiva 2.0 filtru activ am 277000 km in creștere circula zilnic din care doar 67000 in Romania dar mă aștept pe viitor la o problema cu filtru și atunci în voi fi nevoit să îl înlocuiesc.

Daca s-ar face și la noi ITP pe bune cum e TUV in Germania ar dispărea jumătate din mașinile din țară că nu ar trece ITP dar până atunci o spaguta și ceva anulari urmate de transformare mașinii în afumătoare 😂😂 și gata...

Apropo nu am citit nici într-o carte de întreținere de la nici o marcă că nu e indicat sa circuli cu mașina cu filtru de particule prin Oraș ...astea sânt pure speculații ...

Că și mitul cu vw cu cod  motor alh  care daca te iei după cei care le vindeau care puteau să jure că merge pe degeaba așa de econom era 😂😂

Sper că nu am supărat pe nimeni dar daca nu vreți consum mare nu va mai cumpărați mașini mari și cel mai bine treceți pe motoare cu gpl că alea merg și până la 400000 km daca nu credeți întrebați taximetriștii ...😂😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

In posturile mai vechi existau anumite nemultumiri despre consum, si da, trebuie raportat consumul la gabarit / putere, e cumva evident ca o astfel de masina nu are cum sa consume 5l la suta, eventual si in oras. Mereu ma minunez cand vad discutii de genul pe forumurile auto:  "am scos consum de X litri /  ba eu de X-1". 

Referitor la mersul in oras, evident ca masina poate fi folosita in orice conditii, dar cred ca putem fi toti de acord ca folosita 90% in oras va avea o durata de viata (eventual fara probleme) redusa fata de una ce merge constant la drumuri intinse; plus ca in oras sunt toate sansele ca regenerarea sa nu se finalizeze cu succes din pricina utilizatorului.

Ca o mentiune amuzanta, am patit de vreo doua ori sa vin de la drumuri lungi de pe autostrada, si sa o apuce regenerarea in parcare tocmai cand eram pe cale sa o opresc 🤪.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap, eu am precizat consumul ca sa stie omul un consum real al motorului 2.2. 2.0 banuiesc ca este un pic mai economic daca mergi potolit, altfel greutatea masinii si forma isi spun cuvantul la viteze mari. Ca o comparatie, un prieten are un Tiguan 2018 cu motor 2.0 diesel, 4x2 care consuma aproximativ 6.5 l/100km pe autostrada (viteza 130+). Unul cu 4x4 consuma probabil cu aprox 7.5% pe autostrada.

Consumuri similare probabil are si un Nissan Qashqai/ Renault Kadjar. Tucsonul nou sau Kia Sportage sunt masini f faine, dar cu un consum ceva mai mare decat cel amintit de mine mai sus.

In 2018 si eu am fost pus in fata aceleiasi dileme ca si colegul RedC00L. Personal am ales Captiva pentru spatiul interior mai mare, materiale interioare mai bune, pretului mult mai mic si bineinteles datorita experientei f bune cu Chevroletul Epica. Nu regret alegerea facuta, chiar daca s-a dovedit ca Captiva este inferioara dpdv a fiabilitatii fata de Epica.

Edited by ches

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vazut vorbiindu-se si de distributie. Dar fiind pe lant, cum se face schimbul? Eu stiam ca nu prea o schimbi, in situatia asta.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

si imi mai pare ceva ciudat. E plin de Captiva de 6-8 ani, in Germania cu sub 100.000 km-125.000 km. Imi pare ciudat, necredibil. Plus preturile foarte bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...