Jump to content
 

Sign in to follow this  
Dj_Dark

Espero 1.5 Dohc Bej

Recommended Posts

Mi-au venit piesele, furtune frana fata spate, colier toba finala (ala vechi s-a dezintegrat) filtru benzina si condensator de AC fiindca sigur imi va trebui la una din ele, ambele au pierderi de freon si banuiesc ca pe la el din experienta.

IMG_20200528_153647.thumb.jpg.2d584d99bbd85892234b70a11bc484c3.jpg

Intre timp sunt in process de curatare de rugina la oalele spate si din pacate am mai descoperit si alte puncte prin alte parti care m-au demoralizat. Sunt superficiale si tratabile dar sunt multe, efectiv aproape fiecare punct de sudura de fabrica a inflorit si va trebui sa le curat pe toate.

Rezervorul este la randul lui ruginit, daca reusesc sa desfac toate conductele fara sa le rup cred ca il dau jos sa vad ce e si sub el.

Per total e mai mult de munca decat ma asteptam initial dar se face, necesita timp.

IMG_20200528_150245.thumb.jpg.8dd4136e3959501cb5633cb46f1d1bcb.jpgIMG_20200528_150314.thumb.jpg.4e8da07138e79021fb9583a0230a08a9.jpgIMG_20200528_163119.thumb.jpg.8427ca5f8729434e97e15758f6e51ee5.jpgIMG_20200528_163056.thumb.jpg.d907953ebd11f380d496e24533885564.jpg

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Disc de sirma sau cu ce ai curatat sub pasaje, Dj'u ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_20200512_120645.thumb.jpg.000f2402223060fce82f610f327a7905.jpg

Cu ala mov. Disc 3m, un fel de burete de vase insa mult mai dur.

Curata orice vopsea/rugina si puncte de sudura, insa trebuie avut grija la tabla subtire fiindca o incinge pana o gaureste. Oricum am un flex cu turatie variabila si ajuta mult.

Ah si am uitat, e destul de scump, vre-o 80 ron.

Unde nu a ajuns asta perie de sarma mai mica in bormasina.

Edited by Dj_Dark
  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai vazut pe ici colo bureti din aia da' nu ma gindeam sa fie asa valabili, mai degraba ii vedeam pentru finisaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe dedesupt in general e rugina superficiala. Am bagat eu peria de sarma la Cielo acu vreo 4 ani, s-a curatat instantaneu. Nu e cazul sa te demoralizezi, stiu masini din 2010+ cu rugina in zonele alea. Vezi daca gasesti prin magazine gen Dedeman o perie mai finuta, care sa nu gaureasca tabla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am demontat rezervorul pentru a ajunge la zona critica stiuta la cielo/espero, anume conductele frana, bucata care urca peste rezervor.

Nu am fost dezamagit 🙂 

IMG_20200601_155332.thumb.jpg.d62d0fb401e72c32f45e2df760583192.jpgIMG_20200601_155348.thumb.jpg.7acf4db36134132d62c2cb82a95da234.jpg 

Pe de alta parte cam asa arata masina pe dedesupt

IMG_20200601_155207.thumb.jpg.8b3e7df4d433e74412c5c3d95ae14330.jpgIMG_20200601_155213.thumb.jpg.c78b98f2d1fd61dcf0ce13a04622c03b.jpg

 

Si ca fapt divers, am descoperit si eu ca astia nu pregatesc rezervoarele inainte de montaj pe masina, a fost dat cu antifon dupa montaj, odata cu restul masinii 😄 

IMG_20200601_154854.thumb.jpg.942d00c6f180caaea4cfb9cb95abfc8e.jpgIMG_20200601_154908.thumb.jpg.565a0debedf61455ddab1ae3b2f561c5.jpg

Pompa de benzina e walbro, made in usa (cel mai probabil originala), o sa-i fac un test de debit si daca iese ok o opresc, daca nu, pun bosch-ul ala de pe bej care pana acum s-a comportat exemplar.

Binenteles, o alta problema stiuta, firul de masa de la indicator nivel  si bec benzina s-a sudat acolo drept urmare a trebuit sa tai firul.

IMG_20200601_154836.thumb.jpg.2131c1e2b4751e98976ed71b63778a05.jpgIMG_20200601_154842.thumb.jpg.54193a0957e96c1e2de022f9a61b4a39.jpgIMG_20200601_154813.thumb.jpg.a56ca475de179593401af1ed3b31e070.jpg

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

E in conditii cit se poate de OK pe burta, in schimb filtrul pompei arata usor dubios ce probabil se merita schimbat.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa il curat sa vad cat de permisiv mai e, ala se gaseste greu si defapt e o sita pentru gunoaie mari, filtrul adevarat presupun ca stii unde e si ala se va schimba.

In alta ordine de idei, cam asta s-a mai facut intre timp

 

IMG_20200602_194509.thumb.jpg.666e07bfe0097d1ca097d4b9af78bfe3.jpgIMG_20200602_195955.thumb.jpg.b7d78578bbd017a7646bcee757519e03.jpgIMG_20200603_124032.thumb.jpg.4feb79b2b6385ec6afacddc897b44169.jpgIMG_20200603_124204.thumb.jpg.d75514ba529bc62cd25359d9b5761c7c.jpgIMG_20200603_124257.thumb.jpg.f967330111937d03699b1095459605d2.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna treaba. Hai ca o duc si pe a mea la tencuit daca tot ti-ai intrat in mina. 😉

Altfel, cind vii cu cartonu' ala de bere iti dau o bucata de plasa (sita fina) din cupru, expres pentru filtre. No ...

 

IMG_20200604_092545.jpg

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa revenim, intre timp s-a mai lucrat dar mai putin asa 🙂 

S-a montat rezervorul, puntea si sunt in proces de montat franele. Amortizoarele au fost demontate de la bej fiindca chiar si dupa atatia ani inca sunt in parametri. 

Inca astept arcurile sa vina. Alea de la bej nu mai au pic de vopsea si au ruginit de tot.

IMG_20200623_204837.thumb.jpg.2d1de5ecbaae6eda6be7ff0fb41e95af.jpgIMG_20200623_204827.thumb.jpg.d8e31d51bdff008625736a4e9de57123.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au veit arcuriliiii 😄

IMG_20200624_140504.thumb.jpg.f07741cd713fc9be9338899ab219cc7e.jpg

Restul sunt pentru BMW.

  • Like 3
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avansam

IMG_20200627_205948.thumb.jpg.3ec33cc61cfb103cb0c87c7f7c071247.jpgIMG_20200627_205958.thumb.jpg.28c77900f9d12d46ab2aec834d9f096b.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si e pe roti, momentan pauza fiindca m-a batut frana aia de mana, cine a adaptat cablurile la puntea aia si-a batut joc, eu le facusem mai bine la cealalta. 

E o mizerie ce e acolo, nu am reusit sa o echilibrez neam, sper sa se incadreze in aia 90 %.

Arcurile astea sunt mai inalte decat erau cele de pe bej, probabil se mai lasa in timp.

Poze nu am am zis ca nu are rost sa fac asa cu e doar jumate facuta. Partea buna e ca functioneaza ABS-ul. Din pacate se comporta cam ciudat pedala cand intra ABS in sensul ca se duce foarte jos dupa care la urmatoarea pedala e unde trebuie. Banuiesc aer in modulul de ABS, cand o sa intervin si pe fata o sa facem si o investigatie mai amanuntita, mai ales ca lichidul pare foarte dubios.

Edited by Dj_Dark
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stii ,banuiesc ca 90% este in favoarea noastra?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dada, stiu. Se accepta maxim 90%. Nu de itp imi fac probleme, ma enerveaza pe mine ideea in sine.

O sa revin asupra problemei la final, cel mai probabil o sa iau de pe puntea cealalta ce ma intereseaza, momentan ramane asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...