Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Oare de ce vinde toata lumea Loganul?

 

m-ai facut curios si am dat un search dupa logan la autovit: 29 results.

 

aspecte interesante la vanzarile logan de pe autovit, numarul de km parcursi:

10 km (record absolut, trebuie s-o fi luat de la dealer si s-a indreptat direct spre autovit!!)

30 km (probabil dealer -> acasa -> autovit)

100 km

334 km

800 km

1500 km

 

cea mai mare avea 20.000km, cateva (2-3) cu > 10.000km, restul intre 2000-6000km si un taximetrist la 16.000km.

 

totusi, exceptand primele 2 cu 10 si 30km, de ce sa vinzi loganul dupa 100, 334 si 800 km ??

Share this post


Link to post

Sunt multi mai multi cei care vind, nu este reprezentativ procentul.

Eu daca as avea una, nu as vinde-o. Pierzi prea mult la revanzare.

Share this post


Link to post
de ce sa vinzi loganul dupa 100, 334 si 800 km ??

pai... au facut brusc rost de bani sa-si ia mertan :rolleyes:

 

@satori: crezi ca acum pierzi? stai sa vezi peste 2 ani ce-o sa pierzi.

Edited by ticolino

Share this post


Link to post

Parerea mea este ca multi oameni care dispuneau anul trecut de bani (credite, leasing etc) pt. o masina de aprox. 10 mii de euro au optat pt. Logan din mai multe considerente (salveaza bani, salveaza indistria romaneasca...etc), sperand ca isi cumpara o maisina la standarde europene, ca se la zic asa.

 

Eu am vecin care, ca si alx, are LGN si si-a mai luat o masina acum (Hyundai Tucson), fiindca nu l-a multumit Loganul (consum cam mare, nu s-a pretat la drum de tara).

 

Asa unii cred ca s-au cam pacalit, dar asta e ! Nu vreau sa jignesc pe nimeni...

Share this post


Link to post

Pe cei care si-au luat Logan in rate/leasing ii inteleg. Acolo sunt niste calcule stricte si stii exact cat te intinzi. Dar sa iei Logan cu banul jos, si inca varianta cea mai scumpa (8300eur sau cat o fi), aia nu o inteleg... Dai avans si iei Clio Symbol Fidji, Megane 2 Sedan, multe altele!

Share this post


Link to post

pai ceva da cu virgula in situatia asta.

adica aceeasi oameni care aveau 8000 euro sa dea pe logan si nu mai aveau nici o posibilitate sa mai puna 2000 pana la o masina adevarata din senin acum au bani de _INCA_ o masina ?!

Share this post


Link to post

Eu nu simt deloc ca m-am pacalit. Avantajul meu este ca nu eu platesc ratele ; si asta inseamna ca daca vreau , la anul cel mai devreme (ca nu-i frumos s-o dau asa repede) , sa o dau ca avans pentru altceva si sa platesc in rate diferenta. Nu stiu insa ce ar fi mai avantajos , sa o dau unei persoane fizice si sa pun apoi avansul pentru C4 Coupe ; sau sa o dau direct la Renault ca avans pentru Modus ..si poate asa primesc si alte avantaje de la ei -> Mai face Renault buy-back?

Share this post


Link to post

Eu nu i-am inteles pe cei care si-au luat Logan fara macar sa-l vada, sa puna mana pe el... d-apai sa faca un drive-test cu el. :scarpin: Si au fost gramada!

Share this post


Link to post
pai ceva da cu virgula in situatia asta.

adica aceeasi oameni care aveau 8000 euro sa dea pe logan si nu mai aveau nici o posibilitate sa mai puna 2000 pana la o masina adevarata din senin acum au bani de _INCA_ o masina ?!

eu am zis asa :

 

dispuneau anul trecut de bani (credite, leasing etc) pt. o masina de aprox. 10 mii de euro au optat pt. Logan din mai multe considerente (salveaza bani, salveaza indistria romaneasca...etc), sperand ca isi cumpara o maisina la standarde europene, ca se la zic asa.

Share this post


Link to post
pai ceva da cu virgula in situatia asta.

adica aceeasi oameni care aveau 8000 euro sa dea pe logan si nu mai aveau nici o posibilitate sa mai puna 2000 pana la o masina adevarata din senin acum au bani de _INCA_ o masina ?!

He, he! Afacerile infloresc in Romania...

Share this post


Link to post

Pai sa vedem mai departe rationamentul meu: ai 8000eur. Avans la leasing e maxim 50% din suma. Un Clio Fidji 1.5 dCi de 80CP e 11.000 aproximativ (si mi se pare mai plin decat Loganul la accesorii). Deci din start mult peste (si si-a dovedit fiabilitatea, indiferent ca ne place asta sau nu...). Restul de 2500 ramasi din plata avansului ii bagi in banca (sau te joci la Bursa daca ai sange...). sa faca pui. Faci leasing pe 1 singur an. Cred ca in final iesi mai bine. Nu ca bani, ca dai mai multi, ci ca masina si plati.

Share this post


Link to post

eu cred ca threadul asta a cam ajuns la sfarsit cu o concluzie evidenta.

cei doi (singurii de altfel) sustinatori infocati ai dacia, alx si and se orienteaza catre altceva.

alx deja si-a luat renault, and vrea citroen sau renault.

Share this post


Link to post

...si AND o sa isi ia Logan Diesel. Sau Break. De acord.

Share this post


Link to post
pai ceva da cu virgula in situatia asta.

adica aceeasi oameni care aveau 8000 euro sa dea pe logan si nu mai aveau nici o posibilitate sa mai puna 2000 pana la o masina adevarata din senin acum au bani de _INCA_ o masina ?!

 

 

Nu da cu virgula pt ca nu mint. Intre timp au aparut ceva schimbari majore in buget si d-aia s-a reusit pasul asta. Puteau sa nu apara si nu se schimba nimic in rationamentul initial.

 

@vaipar: uiti 2 chestiuni in comparatia cu clio: 1. e MULT mai mic la interior (uita de modus, vorbim de symbol) decat loganul - DEZAVANTAJ si 2. consuma MUUUULT mai putin (5.6 oras si 4.1 in afara) - AVANTAJ. A 3-a chestie de care uiti este ca superoferta asta la clio (fidji) nu exista cand am comandat eu loganul.

Share this post


Link to post

Eu am mers cu un Symbol 1 pana la Timisoara si inapoi si am stat in spatele nashului meu care e lat cat tine si cam cu 2 capete mai inalt. Si am stat acceptabil. Am mers si in fata, in dreapta, nu mi s-a parut mai mic ca Loganul. Poate este, nu neg asta.

Share this post


Link to post

Cred ca asa cum e si normal, masinuta asta (ZKR) isi gaseste incet-incet locul pe piata (public cumparator); dupa exaltarea initiala, s-a cam lamurit toata lumea ce si cit face. Daca in urmatorii 3-5 ani toate rapandulele care intoxica acum orasele si drumurile Romaniei vor fi substituite cu respectivul dulapas pe roti, eu ma declar foarte-foarte fericit; pentru cine vrea si poate mai mult, exista si alte masini.

Share this post


Link to post

@VIPER: Si eu am mers cu Symbol 1 si 2 , iar in spate stateam cu genunchii la piept gen DSN/SLZ :-W .

 

@Everybody: Am dat pe Logan cat am dat si pana acum nu-mi pare rau. Ce ati vrea sa-i reprosez? Singurele lucruri care-mi vin in minte sa-i reprosez sunt treptele I si II exagerat de lente , iar cand merg prin trafic cu A/C cuplat .. e destul de iritant. Si cum se merge la noi bara la bara in conditii de trafic aglomerat, pe langa basculante si betoniere care iti baga la fum pe geam de tusesti juma' de ora , prefer sa merg cu geamurile inchise si cu aerul pornit.

Multa lume nu intelege ca problema nu este la motor , la lipsa cailor , ci la etajarea cutiei de viteze. Daca am nevoie sa plec mai repede cu a/c cuplat de la semafor , trebuie s-o turez la 3000+rpm , insa daca urc panta , am 70 la ora intr-a 5-a , a/c cuplat si am nevoie sa depasesc pe cineva ...urca rapid la 100 si fara absolut nici o problema! Situatie pe care am intalnit-o chiar azi.

Share this post


Link to post
Si cum se merge la noi bara la bara in conditii de trafic aglomerat, pe langa basculante si betoniere care iti baga la fum pe geam de tusesti juma' de ora , prefer sa merg cu geamurile inchise si cu aerul pornit.

 

Adica in loc sa iti intre natural mirosul, il bagi tu in masina, fortat. Damn! That is smart!

Btw, daca crezi ca se filtreaza ceva, cumva, citeste mai atent, mai sus.

Share this post


Link to post

Stiu ca intra oricum , dar nu la fel de mult car ar intra cu geamurile deschise de tot.

Share this post


Link to post

Depinde pe ce treapta tii ventilatorul.

Share this post


Link to post

Poate omu' vrea sa spuna ca tine si pe "reciclare"...

Share this post


Link to post

Exact , reciclare . Si treapta este 1.

Share this post


Link to post

Pai hotaraste-te:

ori

Stiu ca intra oricum , dar nu la fel de mult car ar intra cu geamurile deschise de tot.
,

ori

Exact , reciclare . Si treapta este 1.

 

La masini, daca bagi "reciclare" nu mai intra nika de afara! Nu stiu la Logan daca mai intra ceva...

Share this post


Link to post

Depinde cat tragi de maneta :-?

Share this post


Link to post

Pe reciclare nu pun decat atunci cand sunt langa basculante , camioane etc care ma polueaza. In rest cand nu le aveam in jur , trageam inapoi maneta (pt ca am auzit ca nu-i bine sa tii prea mult pe reciclare). Ventilatorul oricum il tineam pe pozitia 1. Doar cand ma sui il dau pe 2 ca sa raceasca mai repede.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...