Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Am la tico deschidere in int a busonului si e riscanta, nu iti trebuie mai mult de o surubelnita pt a forta usita...

Si cu ce te alegi? Sau mai exact cu ce se alege hotu???

 

Tu eventual va trebuii sa iti pui o usita noua (in cel mai rau caz), cat despre hot se va alege probabil cu multi vapori de benzina inhalati, ca de benzina nu paote fi vorba. Am incercat odata sa ajut un prieten de-al meu care ramasese in pana de benzina si am incercat sa scoatem benzina cu un furtun de 1,5m...am tras la vapori pana am ametit, dar nu am reusit sa simtim "gustul de benzina", si aveam mai mult de jumatate de rezervor. Si sunt sigur ca si hotii stiu ca nu ai cum sa scoti benzina din tico prea usor...la tico si banuiesc ca si la logan nu este la fel de usor ca la berline sa scoti benzina din rezervor.

Share this post


Link to post

Eu tot nu inteleg ce se vrea demonstrat in acest topic ?

Pana la urma Loganul e clar o masina de 7000 euro mediu , si , pana la urma aia-s banii pe care-i dai si aia vei primi.

Deasemenea nu stiu daca are rost sa comparam Loganul cu o masina second , pt. ca s-ar putea sa iasa in pierdere sau s-ar putea sa iasa mai sus avand in vedere riscul la un SH .

Deasemenea nu cred ca e cazul sa demonstram ca Loganul e o masina proasta .Pur si simplu e o masina de 7000 de euro si isi merita banii. Ca nu-mi place mie sau ca daca as fi avut banii astia nu stiu ce mi-as fi luat ...conteaza? Va intereseaza ? E alegerea mea !

 

P.S. : De ce toate modelele de masini comercializate in Romania includ ca optiune standard computer de bord ? E vreo legenda cu computerul in viziunea romanilor?

 

Ma uitam ieri la Citroen C2 ( la o emisiune) . Ala in varianta standard si pana-n 10000 euro , de-abia are 4 roti , dar computerul de bord se stie !!

Hyundai nu stiu de care ( dar urat tare ) la fel...Computer de bord !

Fabia de 8000 si ceva n-are bari vopsite dar are computer !

In Germania altfel is ofertele . In nici un caz computerul nu e standard !

Share this post


Link to post
Eu tot nu inteleg ce se vrea demonstrat in acest topic ?

Pana la urma Loganul e clar o masina de 7000 euro mediu , si , pana la urma aia-s banii pe care-i dai si aia vei primi.

Deasemenea nu stiu daca are rost sa comparam Loganul cu o masina second , pt. ca s-ar putea sa iasa in pierdere sau s-ar putea sa iasa mai sus avand in vedere riscul la un SH .

Deasemenea nu cred ca e cazul sa demonstram ca Loganul e o masina proasta .

Eu personal -am mai zis-o si o repet- nu mi-as lua la banii astia... m-as risca cu un SH. Dar asta e o chestie de gusturi si principii. Am intalnit cazuri in care multi spuneau ca ei nu si-ar lua masina la mana a doua... noua tata Proasta, da' noua... DAR ce nu pot sa sufar eu este modul in care se comporta cei cu Logan. Din cati am vazut eu, nu e unul care sa spuna "bai uite asta e nasol la ea" nooooo, toate (exceptiile confirma regula) consuma 5,5% "daca te dai la ea!!", stau impecabil pe sosea si te simti grozav in ele... Eu personal am vazut 3 bucati busite cu airbagurile la locul lor (vazute de la 1 metru!!!! Alex) iar nu mai tarziu de alaltaieri au aratat la stiri unul pocnit frontal cu un BMW , cu airbagurile sarite si cu ambii pasageri morti (poate n-au avut centura...) asa ca...

Share this post


Link to post
Eu tot nu inteleg ce se vrea demonstrat in acest topic ?

Pana la urma Loganul e clar o masina de 7000 euro mediu , si , pana la urma aia-s banii pe care-i dai si aia vei primi.

 

aici nu-s de acord. kalos-urile costa (cip ce-i drept, dar daca esti destept iti deduci tva-ul, iar vama e ~ 500 eur) intre 6200-8550 euro. sa zicem cu 10% mai scump ca loganul.

calitatea n-o poate contesta nimeni (decat poate "OMG, ai vazut ce portbagaj are loganul??").

mai are putin si se fac 2 ani de cand au inceput sa se vanda kalos-uri la noi si singura problema reala care a fost a fost cea cu valva aia care dadea engine check.

 

nu au fost zecile si sutele de probleme cu care ne amuzam pe forumul celalalt.

 

deja am ajuns la pagina 66 ca sa constatam ce?

- posesorii de logan le lauda si le pupa ca "uite domne la ce a ajuns dacia, uite ce portbagaj mare are, uite cum porneste la prima sau a doua cheie, uite ce putin apa intra la ploaie, uite ce putina rugina are, uite se inchid usile".

- posesorii de masini rad si le arata cu fapte concrete ce pocnitori de biciclete si-au luat, si foarte multi fara sa stie ce cumpara, dar de fiecare data si fara exceptie fiecare proprietar de logan sare la gatul oricui ar zice ca minunatia lui de bicicleta e o chestie care nu prea e masina...

 

eu cred ca este ceva similar cum era cu mitul nokia prin 97-99. toata lumea isi cumpara nokia pentru ca "SE STIA" ca tinea bateria o saptamana, la unii chiar 10 zile. cand isi cumpara omu nokia si constata ca il tine bateria 2 zile ii era rusine sa recunoasca si cand il intrebau prietenii: "ei, cat te tine bateria?" el raspundea foarte incantat: "pfua, peste 10 zile!!".

Share this post


Link to post

Salutare !

Acum sa va spun si eu despre Logan ( am mers sambata cu unul cu motor de 1600) .

Fara nici un fel de rautate , dar e cu multe clase sub Kalosul pe care l-am achizitionat acum 2 sapt .

Desi era motorul de 1,6 la demaraj mi s-a parut si sub Cieloul pe care l-am avut , imi dau seama ca acelea cu motor de 1,4 sunt si mai nasoale !

Usita de torpedou se inchidea dupa ce o trozneai bine .

Plasticul e sub cel de la Cielourile mai vechi .Intr-adevar pt cei care au avut berlina inainte, Loganul li se pare super masina , dar pt cei care au avut alte masini impresia e destul de naspa.

Am mers doar vre-o 5-6 km , dar , parerea mea este ca nu merita banii !

Bafta

PS Referitor la un comentariu anterior despre telefoanele Nokia , pe mine chiar ma tine bateria ( dupa3 ani la 6310i)cam 8-9 zile .

:tongue:

Share this post


Link to post
PUBLICITÁTE s.f. Faptul de a face cunoscut un lucru publicului;

ADVERTISING noun: The activity of attracting public attention to a product or business

Surse: DEX si AHD. Sunt aceeasi chestie.

 

Ok, nu ai inteles si nu sunt aceiasi chestie decat in masura in care Logan si Rolls Royce sunt aceiasi chestie. Advertising este ceea ce vezi la tv in pauza "publicitara", in ziare - pe pagini dedicate sau strecurate pe acolo ---- Adv se plateste (pe fata). Publicitate este, de exemplu, articolul in care se compara Logan cu inca 5-6 masini, articolele in care se anunta ca o puzderie de Loganele umbla prin africa si siberia si fac oamenii fericiti... in general, articolele care chipurile anunta o stare de fapt si sunt scrise dezinteresat. Ei bine, acestea ar trebui sa fie neplatite (da, ar trebui) si sunt mult mai importante decat Advertisingul...

Sper ca ai inteles acum dar hai ca o dam in diverse. ;)

Share this post


Link to post

Citeam mai devreme la mircea ca a vazut 3 logane lovite si airbag-ul era la locul lor...pai mai fratilor uiteti-va si voi 5 secunde pe un site in care explica functionarea airbag-ului si veti afla ca nu sare la orice impact frontal decat la cele mai grave. Cum ar fi sa ma lovesc in parcare cand ies la 20km\h si sa imi sara airbag-ul...apropo stiti cat costa sa iti pui un airbag la loc...mult. Asa ca lasati la o parte povestea ca nu a sarit airbag-ul...sa va speriati in monentul in care vezi accident frontal la o viteza de peste 50km\h (cred ca se sifoneaza destul fata) si nu a sarit airbag-ul. Apropo...airgag-ul daca nu ai centura de siguranta pe poate omora...sunt studii pe baza asta!!!

Share this post


Link to post

mama, dar sunteti chiar stresati ca isi cumpara romanu logan. normal ca din astra bertone, altfel se vede viata. no offense. sunt masini si masini si masini si masini. e simplu. pentru toti oamenii, cu toate buzunarele.

este pur si simplu o masina care se adreseaza unui anume segment de piata: celor care au avut berline! e chiar atat de greu?

normal ca la 20 de ani nu mi-as lua logan, dar sa fim seriosi: nu conduceam tico daca aveam bani de corsa. sau yaris.

iar la noi a prins si va prinde in continuare pentru ca suntem totusi o tara fff saraca, iar omu se fereste sa isi ia un sh strain, pentru ca daca e sa bage bani in el...moare. si de ciuda si de foame.

la acei 7000-8000 de euro iti poti lua un vectra b din 99, super masina, chiar daca are 100kkm. dar daca e sa ceara bani, ce faci? loganu are garantie, vectra...

iar cielo...nu sta deloc in fata lui. motor de acum 20 de ani..dotari lipsa...pret mai mare...calitate..la fel.

si mai e o mare buba: nu are concurenta la banii aia. kalos e mai misto, nu contesta nimeni lucrul asta, dar pretul? a zis cineva ca daca esti smeker iti iei tva inapoi. si daca nu ai firma? inseamna ca esti fraier? sa fim seriosi: adevaratii smecheri nu isi cumpara daewoo...

Share this post


Link to post
este pur si simplu o masina care se adreseaza unui anume segment de piata: celor care au avut berline! e chiar atat de greu?

 

nici aici nu sunt de acord... [-X

aparent astazi sunt contra. am avut o nova cumparata noua, la 0km. dupa 80.000km si 4 ani am ajuns la capatul disperarii si am dat-o primului venit. m-am jurat ca n-o sa mai cumpar niciodata, sub nici o forma o chestie pe care e labelul dacia.

 

si mai e o mare buba: nu are concurenta la banii aia. kalos e mai misto, nu contesta nimeni lucrul asta, dar pretul?

 

PRETUL ? pretul cumva intrebi?

conform dacia.ro varful de gama de la logan costa 7100 + TVA.

varful de gama de la kalos 4 usi costa 8400 +TVA.

hai sa fim seriosi, diferenta intre cele doua e mult mai mare decat cei 1300 euro. iar daca mai prinzi si o promotie la kalos (sunt destule) mai scazi intre 5-800 euro.

 

si te rog, nu-mi spune tu mie ca loganul la 8450 euro este adresat romanilor saraci care nu-si permit opel sau chevrolet.

orice persoana fizica/juridica care are cei 8450 euro pentru logan, are si cei 10.000 (finali) pentru kalos sau fiat albea sau kia rio sau restul la banii astia.

iar daca cineva da 8450 euro pe o masina, atunci aia nu e o persoana saraca.

 

e pur si simplu mentalitatea proasta a romanului care isi cumpara dacia pentru ca e ieftina si sunt piesele ieftine... =))

Edited by hawkeye

Share this post


Link to post

Sau necunoscatorii care spun ca motorul de cielo este mai vechi decit cel de logan.

Share this post


Link to post

yup, iar 16V-ul de pe executive trage mult mai greu decat ala de 1.4 de pe logan...

Share this post


Link to post

nu stiu ce sa zic da' sunteti chiar anti-logan. Fiecare isi cumpara ce vrea si cand vrea. Voi spuneti ca loganul este o masina proasta dar o comparati cu vectra, astra, fabia etc. pai in puii mei ma mir ca nu o comparati cu Bentley si sa vedeti atunci ce naspa este loganul. Pun pariu ca daca era facut in alta tara si sub un alt nume editat de satori: ai grija. combate ideile nu persoanele.

Share this post


Link to post

deh ... ce sa'i faci asa'i romanu' , vrei sa'l bagi in casa pe usa si el sare pe geam inapoi . =))

 

... avem o tara , o Dacie , ... si nu le vindem . :tongue:

 

De'a lungul vremii s'au ars atitia cu Dacia (chiar si eu cu NOVA :wallbanger: ca n'am vrut sa conduc berlina ca tata :tongue: ) incit cei care si'au luat Logan pe N.V. cred ca sint de'a dreptu' piromani .

Share this post


Link to post
De'a lungul vremii s'au ars atitia cu Dacia (chiar si eu cu NOVA :wallbanger: ca n'am vrut sa conduc berlina ca tata  :tongue: ) incit cei care si'au luat Logan pe N.V. cred ca sint de'a dreptu' piromani .

 

la nova, ingirenii de la dacia au atins punctul culminant.

au zis ca francezii sint niste idioti si au facut ei masina conceptie proprie.

1. caroseria au facut-o ei si au facut-o de stie toata lumea

2. carburatorul ala nenorocit de la daciile berline functioneaza ok. nu, la nova au zis sa faca ei unu dublu corp, sa dea putere la motorul de 1.6, right? right. merge super in ziua in care l-ai reglat, in urmatoarea zi trebuie sa-l reglezi din nou, ca de-aia e dacie...

 

ah ce amintiri oribile am legate de nova...

 

oricum, din cate povestesc cunoscutii care au supernova, nici alea nu-s departe de nove... iar alea clima sunt super misto, ai aer conditionat dar baga aer rece dupa ce mergi vreo 10km...

 

si nu, nu suntem anti-logan. suntem anti-dacia. rau de tot.

Share this post


Link to post

Nova si SupeRNova sunt strutocamile, nu se pot compara cu masinile moderne. Am vazut SupeRNova la 109000 km parcursi si era terminata. Hai sa discutam de la Solenza in sus.

Share this post


Link to post

Pai de ce sa discutam de la solenta in sus??? aici nu suntem pe topicul de Logan??

Sa discutam despre Logan, dar nu din perspectiva ca e proasta in comparatie cu vectra sau cu mai stiu eu ce masina ci din perspectiva unei masini noi si nu ai de dat mai mult de 8000E pur si simplu nu i-ce faci?? o iei sau nu??

Sau nu o iei doar pt. ca scrie dacia pe ea??

Daca se vindea cu sigla renault era mai buna??

Share this post


Link to post

Okey, sa zicem altfel: e facuta la Pitesti cu aceleasi utilaje ca si Solenza. (plus niste linii dezafectate aduse de Reno de prin Spania. Roboti (de fapt robot) nu aveau decat la montat parbrize.

Share this post


Link to post

@Maniakuleee cea mai "ieftina" Dacie Logan cu sigla Renault pa bot costa 8600E.

Share this post


Link to post

"cine are 8500 are 10.000." fff nefondata afirmatia. pe aceiasi linie logica, cine are 10.000, are 11.500, etc. si de la 8500 poti sa ai bani de bentley.

 

ala care ai zis ca doar necunoscatorii cred ca motoru de pe cielo e invechit: ce motor e? si ce cutie? daca nu e identic ( dar fabricat sub label coreean) e motorul de pe kadett, care are 20 de ani. si cutia la fel! de cand a renuntat opel la modelel alea? crezi ca e mai smecher un cielo facut la craiova? sa fim seriosi! de coreene nu comentez. nu spun ca e cielo e masina proasta, doamne fereste, ca si mie imi place, dar e depasita de logan la dotari si la pret.

 

iar cine a fost neinspirat si isi nova, fratilor...daca voi vedeti ca intr-o parte bagi un deget si in alta nu intra un ac, si totusi o cumparati...v-ati facut-o singuri! eu baremi am vazut loganu, am mers cu el, atatia bani aveam, ala e. sunt constient ca nu am in jurul meu o super masina, dar nu a facut problemele alea de care s vorbeste, are un consum rezonabil, asa ca...

 

 

basic ideea: nu va place, nu va luati. aveti bani de ceva mai bun, go ahead! dar nu aruncati cu noroi aiurea. cum se face ca in propoartie de 80% cei care il critica...conduc masini mai slabe???

Share this post


Link to post

Si ce are motorul de logan? lagare pe rulmenti sau ce ai descoperit tu modern?

Daca motorul de cielo are 20 de ani si cel de logan 15 este pentru faptul ca pe cei de la renault nu ai ducea mintea sa faca asa ceva la vremea aia.Deja faci comparatii de tehnologie intre GM si Renault.

Cat despre cutiile de viteze citeste forumurile si vezi care fac probleme care sant cu intretinere scumpa si care sant fara intretinere.

 

P.S Vezi ca userul meu nu e ''ala''.

Share this post


Link to post

@ovi jer: scuze pt apelativ, dar au fost multe posturi si nu ti-am retinut numele

 

motorul de pe logan nu are 15 ani. cand a renuntat opel la modelul ala de cutie? eu de la vectra a si astra ala vechi nu am mai vazut. think it over!

Edited by danmoise

Share this post


Link to post

Motorul de logan dateaza din 1990 de pe clio.Cutia de viteze de pe cielo D16 respectiv F16 echipeaza toate modelele opel pe motorizarile 1,4 si 1,6 si in ziua de azi.

Share this post


Link to post

Asa sintem noi oameni in general, ne place sa credem ca ceea ce avem noi este cel mai bun si ne chinuim sa il convingem si pe celalalt de adevarul spuselor noastre invocind argumente care de care mai "hazli".Daca ar fi sa studiem istoria motorului termic am vedea ca de fapt a evoluat cel mai putin in raport cu altele. La urma urmei si loganul se bucura tot de un motor de conceptie veche la care s-a facut infuzie de electronica . Daca se compara motorul de Exe. DOHC loganul iese clar invins.In ceea ce priveste cutiile de viteza ambele sint la egalitate iar pt timpurile lor sint foarte bine realizate, acum se vorbeste si se si aplica cutii de viteza semiautomate sau automate gestionate electronic.La capitolul design cielo are intradevar unul mai vechi dar asta nu inseamna ca este mai urit, dimpotriva (posesori de logan au vazut cum arata masina lor privita din spate? sint multumiti de cele vazute?intrebarea asta am pus-o si pe daciaclub si a II a zi nu mai era postul, ce flame ar fi iesit).Daca ar fi sa pastrez tendinta topicului ar trebui sa afirm ca dacia mea este nemaipomenita.Stiu ca nu este asa si chiar imi pot permite sa imi cumpar in rate un logan, dar nu o sa se intimple asta pt. ca in primul rind masina, ca forma este cel putin ciudata(o sa dati cu pietre dar consider ca dacia mea este mai frumoasa ) si este departe rau de conceptul meu de masina, ca aspect.PT. mine degeaba are ABS, Air-Bag daca toate astea sint montate intr-un sifonier( nu vreau sa ofensez pe nimeni este pur si simplu parerea mea ).Recunosc ca am asteptat sa apara X90 si chiar vroiam o asfel de masina inconjurata de mister dar ce pacat, cind a aparut m-am desumflat total. O sa ziceti ca "pisica unde nu ajunge zice ca miroase urit", dar asa cum am mai spus imi pot permite un logan dar prefer in continuare dacia mea care cel putin pe autostrada Buc-Pitesti(acolo se simte in largul ei, prinde viteza maxima ceva mai greu dar pina la Pitesti nu se incetineste asta numai daca vreun logan nu vrea sa-i faca loc si sta pe banda 2 rulind cu 120 maxim) nu a fost depasita niciodata de un logan, de supernove sau solnite s-a intimplat de citeva ori,(simteam nevoia sa imi laud si eu putin masina ca sa fiu in spiritul topicului).Ce pacat ca inca, noi Romani mai de rind, nu putem sa alegem o masina mai de soi si trebuie sa facem mereu compromisuri si sa ne mintim ca avem cel mai bun lucru posibil, bani nostri sint la cei care se lafaie si ne sfideaza din masini super luxoase in marea majoritata in lizing sau cu credite care numai apuca sa fie returnate iar noi ne "ciondanim" aici incercind sa ne convingem ca loganul este mai bun ca cielo sau invers.Se va intimpla vreo data sa nu ne intereseze alte masini decit cele autohtone si sa le dam cu "flit" la cele nemtesti , americane sau japoneze?Din pacate nu cred. ;)

Share this post


Link to post

@NINI Nu te-a depasit nici un Logan pe autostrada?? si te incetinesc aia care merg 120 max cu Loganul pe banda 2???

Share this post


Link to post
yup, iar 16V-ul de pe executive trage mult mai greu decat ala de 1.4 de pe logan...

Eu nu mai spun nimic la afirmatia asta! Daca tu asa crezi mergi si cumpara 5 Logan-uri ca's parfum.

 

@ovi_jer: nu te mai chinui frate ca n-are rost. Lasa-i sa le cumpere. Vad ei dupa 40.000 km ce masina si-au luat. Stai sa iasa un pic din garantie.

 

Salivati dupa franele cu ABS dar va spuneti ca e 7000euro. Ntzzz! Cea de 7000 are niste frane infecte, nici macar ventilate! Cea cu ABS e 8500!

 

Sa nu uit ce mi-a spus un coleg azi la firma. "Am un Logan in familie de 8 luni! Are 4000km si nici o problema. Fenomenala masina! Imi iau si eu Rosu Toreador sa nu se vada rugina pe ea!" =))

Omul are SupeRNova de 3 ani: curge tabla pe ea, joc in directie, zdrangane ca toate alea, si de 120km/h nu trece. (are 40.000 km) Dar e cea mai faina masina! Basca cand a luat-o Cielo Corea era cam 3500us$ ( a dat 5300euro pe SRN)... s-a sfiit ca masina avea 100.000km! Acum recunoaste macar ca Cielo Corea la 140.000 e mai fain ca SRN la 40.000. Dar vrea Logan! Nu i-a ajuns ca s-a fript odata; mai vrea odata! =))

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...