Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

Poate sunt nebun, dar totusi: comparati Aveo cu Cruze.

 

Crede-ne, pe toti, si noi am vrea Cruze in loc de Aveo.

Dar asa cum am scris si mai sus, fiecare mie de euro diferenta de pret, face diferenta si intre cele doua masini. Si oricum, Cruze e alta clasa, are numai de la motor de 1.6 in sus, nu incape comparatie.

 

Intre Aveo si Clio e exact diferenta dintre Insignia si Cruze.

Cred ca aceasta comparatie ti-a lamurit misterul.

 

Oricum, la cat mai putine probleme cu masina sa avem!

Share this post


Link to post

Adrian C:

 

Insignia e urmasul lui Vectra;

Cruze e urmasul lui Lacetti ( clasa Astra).

 

Cruze se poate plasa undeva intre Astra si Insignia. In clasa cu Insignia este Epica, doar ca aici e diferenta mare intre cele 2 masini, desi sunt aceeasi clasa, Insignia castiga.

Share this post


Link to post

Si uite asa s-a terminat si concediul. Singura multumire pe linga odihna este drumul cu Aveo 1.4 16V pina la Mare. Il asteptam de o luna, de cind am luat masina.

Asa cum s-a spus si mai sus am avut de ales intre Logan, Clio si Accent. Cred ca ma felicit pentru alegerea facuta.

Desi am condus doar Clio si Logan la drum lung, confortul si tinuta la volanul Aveo le depaseste, la cum m-a primit scaunul nu mi-a mai venit sa ma dau jos decit in Constanta, cind am facut din nou plinul, si uimire 700 km cu 40L, condus noaptea cu o viteza medie de 70 km/h dupa cum indica computerul de bord.

Bine inteles ca au fost si citeva obiectii care s-au mai spus pe aici, cum ar fi lumina prea puternica a martorului de la faza lunga, pozitia geniunchiului drept care este un pic incomodat dar asta daca nu iti reglezi corect scaunul, asta pentru a nu fi totul perfect.

 

Unele concluzii rapide: este o masina careia ii place sa fuga, mersul prin oras sigur o omoara, vorba aceea "ii ride inima cind ajunge in 3000 si ai doar 110 km/h" in aceste momente inca mai cere (si nu benzina)

Share this post


Link to post

Mda...frumos consum!De vis chiar!

Sigur nu e doar pe" hartia electronica"?

Share this post


Link to post

Mda...frumos consum!De vis chiar!

Sigur nu e doar pe" hartia electronica"?

 

Este cel real, mie mi se pare destul de corect ca extra urban.

Acum sa-l vedem pe cel mixt.

Share this post


Link to post

700km cu 40L ?! Incredibil...desi, cu 70kmh in treapta a 5a turatia ar fi mult sub 2000. Poate, poate, insa la mine e minune cand iese 6,5 la drum intins.

Share this post


Link to post
... 700 km cu 40L, condus noaptea cu o viteza medie de 70 km/h dupa cum indica computerul de bord ...

 

 

...desi, cu 70kmh in treapta a 5a turatia ar fi mult sub 2000 ...

Cautati voi diferenta.

 

Apropo, cat indica turometrul tau cand rulezi intr-a V-a la 70 km/h ?

Share this post


Link to post

E destul de mic consumul la Chevrolet Aveo . L-am condus pe al prietenei mele pana la Slanic dus intors cu 5 persoane si-a consumat vreo 12 L la 250 km parcursi. Este un consum destul de bun tinand cont de traseu, de viteza medie de 100 km/h si varfuri de 140-150 km/h unde se putea. Intradevar e problema cu genunchiul drept (pentru mine ca am vreo 1.85 minaltime) care sta rezemat de curbura consolei centrale si pedalele alte pozitionate care par un pic cam incomode la inceput precum si stalpii din fata care incurca cat de cat la vizibilitate. Masina era destul de fasneata, chiar daca era incarcata cu 5 persoane. Imi placea cum accelera cand ii dadeam inferioara din tr. V -> tr.4 la 100 kmh pentru depasire in sensul ca ma puteam baza pe masina pentru a face o depasire, a nu se intelege depasire la limita. Este multumitor motorul de 1,4 16 V al masinii atat din punct de vedere al consumului cat si al performatelor.

Share this post


Link to post

Dar esti bun sa ne spui si noua cum ai calculat aia 12 litri si cum ai calculat viteza medie?

Share this post


Link to post

de la @sergiuhusca catre @george2005 > mai adauga 2L la cei 12L si mai taie din varfurile de 150.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Sa zicem ca as fi gresit putin . Dar oricum a fost un consum destul de mic, am presupus acei litrii de benzina si viteza medie. NU am facut cine stie ce calcule. Cam cati litri de benzina sunt la la linia unde scrie F pana la urmatoarea de sub ea sau putin dupa ?

Share this post


Link to post

Geniala metoda sunt niste dobitoci aia care calculeaza facand plinul, uite domle cat de simplu era, trebuie sa le spunem si astora de la TOP GEAR & FIFTH GEAR .

Daca AVEO este masina economica atunci YARIS si AYGO sunt OZNuri iar PRIUS este mama si tata lor =))

Share this post


Link to post
Poate in treapta 5 la o viteza de 70 km la ora.

 

Apoi frate daca cineva cu o asa masina ar sta in "curul" tuturor numai sa nu consume cred ca e dus rau.

Acesta nu a fost un drum pentru a bate record de consum, a fost un drum pentru a incerca masina, desi nu i-am dat mai mult de 140 (inca e in rodaj).

 

 

 

QUOTE(ciolanus @ Aug 10 2009, 10:45 PM) post_snapback.gif...desi, cu 70kmh in treapta a 5a turatia ar fi mult sub 2000 ...

Cautati voi diferenta.

 

Apropo, cat indica turometrul tau cand rulezi intr-a V-a la 70 km/h ? QUOTE

 

Cel putin al meu intr-a V-a la 70 km/h este undeva pe la 1800.

Share this post


Link to post
Cam cati litri de benzina sunt la la linia unde scrie F pana la urmatoarea de sub ea sau putin dupa ?

 

La mine de la F pana la urmatoarea de sub sunt aprox 13l. Depinde cat de precis reusesti sa citesti indicatia, si depinde si cat de multa benzina ai "indesat" cand ai facut plinul.

 

Eu intodeauna termin alimentarea la al treilea click. Dupa ce sare pistolul, mai "indes doua clickuri mici" (max 1L)

Share this post


Link to post

Ultimul consum...u

In totalitate urban a fost de 11l/% fara A.C.!

Ma intreb...la iarna cat o sa mai consume?

Share this post


Link to post

Consumul urban depinde de trafic si apoi de sofer.

Share this post


Link to post

Va salut.Gata...am fost in concediu pe 2009 - 5800 km-Ungaria,Austria,Germania,Italia,Austria,Ungaria- am consumat 330 l de benzina.Am alimentat cam de 9 ori cca 35-37l cu care mergeam intre 550 si 630 km .Am condus cam 60% cu aerul conditionat si pe autostrazi cu 120-150. Barlad-Oradea 635 km mi-a luat 36 l in conditiile in care am trecut muntii si am facut 11 ore,deci o medie varza . Masina(ca despre ea vorbesc nu de concediu) a fost de nota 10.Nu am avut absolut nici un incident(nici in concediu si nici pana acuma de aproape 3 ani si 70000 km-nici macar o pana de cauciuc).Am trecut jdemii de sosele alpine uimitoare - grele la urcare de mirosea ambreiajul si mai greu la coborari unde mi-au luat foc franele.Caldura de peste 40 de grade si peste , blocaje(in Ilalia) motorul s-a comportat ca si nou .M-am descurcat cu ajutorul GPS-ului de parca stiam locurile,daca nu ai GPS in locuri necunoscute,pierzi mult timp,nervii te lasa...Din Italia zic merci ca am venit cu masina intraga,este un trafic demn de Spitalul 9.In Austria,Germania, condusul este o superplacere-linistit,viteza mica,plecari calme de la semafor...In sfarsit...Pana acum,cum va spuneam,masina merge foarte bine,desi la cumparare am avut ceva rezerve in ce o priveste...vad ca ma respecta asa cum fac si eu cu ea.Mai vorbim...

Share this post


Link to post

Pai la 70k km motorul chiar e nou! Motorul trebuie sa te tina cam 600k km...asa ca da-i bataie sa faci km astia in 7 ani!

Share this post


Link to post

giony, ce motor ai?

Share this post


Link to post

de 1.4 - la fiecare alimentare am scris pe agenda exact cati litri am bagat cu gandul sa fac chiar acest lucru - un consum mediu la un drum lung sa vi-l comunic , alaturi de celelalte bune si rele (ce le-as fi intalnit). De altfel si in tara am scos mereu un consum mediu de 5,5 -5,7 la drum lung . Atat am avut prin Alpi , franele super incinse , blocate putin pe spate din cauza dilatarii , ca multi altii de altfel care faceau pauze de racire chiar cu masini mai scumpe Mercedes , Toyota , Mazda ... si ambreiajul care la fel mirosea a ars , a incins . Lucruri care desi m-au nelinistit putin pe moment , nu mi-au creat probleme si dupa "efort" masina si-a revenit imediat la o functionare normala . Benzina am pus de unde se nimerea , dupa parerea mea toata a fost de aceeasi calitate ca la noi .

Share this post


Link to post

E un consum excelent ce spui tu. Eu nu reusesc sa scad sub 7 indiferent cat de drum lung sau lat sau intins ar fi... Poate numai la vale sa fie... Iar in oras are o consecventa de invidiat: 11% fie vara, fie iarna.

Share this post


Link to post

N-am mai pupat de mult un consum de 7... Abia un mixt de 7,7 acum cateva saptamani, dar asta din cauza ca am avut si ceva drumuri lungi.

Edited by Lucian M

Share this post


Link to post

Este adevarul-consum mediu al intregului traseu chiar daca 80% a fost extraurban.Acuma stiti cum e...in oras la mers zilnic si mie imi ia vara cu si fara AC intre 8 si 11...depinde de mai multe. Am un vecin ce a facut inclusiv revizia de 45ooo la service Chevrolet si la 60ooo n-a mai facut-o si am mers impreuna cu el la service "dupa colt" pe o groapa gen sant mai mare ... Are o depunere de ulei mineral vizibila cand scoti dopul...de 1 spre 2 mm grosime , pacura , ca o vaselina,semn ca nu a vazut ulei sintetic 5w30 niciodata. Bujiile erau terminateee semn ca nu au fost sigur schimbate vreodata( desi le schimbase la revizie ). Eu , desi am fost criticat,le-am schimbat si aruncat la fiecare schimb de ulei si stiu sa le apreciez si functionabilitatea si uzura . Chiar mai des ca la 70ooo km am 5 randuri schimbate . Si daca santeti atenti...ce-mi place sunetul de motor cu bujii noi maxim pana in 10ooo-12ooo km !!! Prea ieftin si cu mare importanta sa le lasi mai mult . Sistemul de admisie mustea de ulei imbibat cu praf pana in fundul IAC-ului si a clapitei . IAC-ul blocat , clapita neagra de slin gros ,abia l-am scos , sters ,pline de fum unsuros . Abia astept sa ajung ( cu a mea ) la 100ooo km sa schimb si distributia completa , nu la 60ooo km . Credeti ce vreti , tine distributia fara dar si poate ... e chestie de bani ... hai la 60ooo s-a schimbi ca e grav ! Nu-i asa , tine fara sa fiti ingrijorati . Ca si placutele care nu merg mai mult de 20-25 , ca si filtrul de aer care nu merge decat 10ooo , ca si lichidul de frana la 30-40ooo nu mai stiu exact , ca si filtrul de benzina la 15-20ooo ... e de discutat . Asta e parerea mea , nu-mi dati in cap . Pai cate asa masini "cu revizia la service autorizat" care nu te lasa sa vezi nimic din ce fac la masina sant printre noi ? si ba consuma 7,7 ba 12-14 , ba se aprinde becul in bord , ba ti-a luat 8 sau 12 milioane si te-a lasat in drum sau ai revenit cu reclamatii , etc .Eu unul nu m-am dus la revizie , n-am avut garantie , n-am patit nimic (un bec aprins la airbag daca poate sa insemne ceva...) , am schimbat singur tot . Am plecat sceptic in ce priveste masina cand am cumparat-o si poate ca mai bine ... decat super entuziasmat si sa cad de sus ca am patit aia sau cealalta si nu stiu pe unde sa scot camasa si sa ma umplu de draci ... Nu spun decat sa ne ascultati pe toti si sa va faceti o idee generala . Va salut .

Share this post


Link to post

Nici eu nu mai ma duc la revizii cu ea! Pai la cata hotie este la noi, sa nici nu te lase sa stai langa masina...mi se pare aiurea! Eu cred ca daca ii bag ulei sintetic si schimb treptele la minim 3500 rpm nu are ce sa se strice la motor pana la 600 000 km...sper sa fie pe aici un tutorial despre schimbarea distributiei ca la anul cred ca ii vine randul...apropo...trebuie reglat jocul la culbutori la motorul de 1.2 cu 8 supape? la cati km?

Edited by rich1974

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...