-
Content Count
340 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
5
About catapkz
-
Rank
Forumist
Contact Methods
-
Gender
Male
Profile Information
-
Location
București
-
Din
București
-
Auto
GM-uri: Chevrolet / Ex: Daewoo
-
Model
Aveo si Spark / Ex: 2 x Nubira 1
-
An
2012 & 2007 / 2000 & '99
Recent Profile Visitors
1167 profile views
-
Sincer nu as fi vrut sa bag atatia bani in ea, mai ales ca nu eram pregatit de asa cheltuiala pe criza asta, dar noi nici nu schimbam repede masinile... 528-ul l-am tinut din 2005 -2012 Nubira rosie 2012-2019 Pasagere au fost un Accent (1 an) si Nubira albastra (vreo jumatate de an). Oricum, SIGUR daca nu apucam sa bag 21mil in ea luna trecuta nu as fi reparat-o, o tineam donatoare si luam alta!
-
pai e simplu: la primul mecanic 900 lei: curea distributie originala GM, ax came si fulie ax, manopera la al doilea 3400: chiulasa, pistoane, pompa apa, segmentare, ulei si ce naiba s-o mai fi facut ca nu mai stiu exact capace distribuție din dezmembrări (pt ca nu am gasit nicaieri noi) 50 lei gresisem putin suma, in loc de 34 trecusem 36 dar totalul era bun - 43
-
Sotia merge cu ea si, din ce imi zice, schimba intre 2500-3500 ture, deci decent. Cat despre bani, masina imi datoreaza vreo 110 mil (pret de achizitie+toate reparațiile de pana acum)... In principal vinovatul sunt eu, masina a fost luata pt mine pt frecuș prin București si atunci m-a interesat cea mai ieftina euro 4 cu aer conditionat Daca sotiei i-a placut atat de mult, a pus monopol pe ea si a trebuit pusa la punct pt ca ea merge de multe ori si cu juniorul in masina... N-o condamn, merge excelent, lin si usor, din varfurile degetelor in plus o parchezi pe un pachet de tigari.
-
Gata, am luat-o, e motorul boboc, toata distractia 3600 lei (+cei 900 de la primul service = 4300). Doar ca tocmai am aflat ca la primul service folosisera axul cu came si fulia SH, fara sa ma anunte... Mi-a facut Mos Gerilă un cadou neasteptat...
-
Sa stii ca nu prea ma pricep insa i-am zis sa verifice tot si sa repare/schimbe tot ce e nevoie. Tot la recomandarea lui facem si segmentarea.
-
Cam asa e... Supape, chiulasa si in plus i-am zis sa faca si segmentare daca tot e motorul desfacut (a fost masina de firma si apoi de livrari) In ceea ce priveste cauza, cam asa a zis si dl Ionut (mecanicul de pe Pucheni) ca s-ar putea sa fi fost o problema de ungere.
-
Necazuri in paradis... tocmai am dublat pretul Spark-ului I s-a oprit sotiei motorul in mers... Dupa ce l-a repornit suna ca tractorul, vibra rau, nu mai avea putere... A fost dusa pe roti la un service din apropiere: la prima vedere ax cu came rupt, roata zimțată care e atasata de ax(fulie cred ca-i zice) rupta, distribuție sarita... Curea noua+ ax cu came+ fulia + manopera = ~900 lei. INSA! Motorul in continuare fara putere si tremurat rau. Mecanicul a zis ca mai mult nu poate sa faca din lipsa de scule. Am ajuns la service-ul unde imi repar mereu masinile (pe str Pucheni) - diagnostic: trebuie schimbate supape, planata chiulasa la prima vedere... Masina e deocamdata in service, mai scriu costuri si reparatii cand o iau PS: toate curelele și rola erau schimbate in vară si nu cu noname-uri...
-
Mai apare cand si cand eroarea, uneori merge in suturi... Nu baga caldura si a trebuit spalat caloriferul. Din cauza ca am mers cateva mii de km anul acesta fara sa-mi fac timp pt geometrie am cam stricat gumele... Trebuie sa le schimb acum si pe cele de pe fata (oricum cele de pe spate sunt praf). Ca de obicei, o sa caut allseason pt a scapa de schimbatul si depozitatul lor.
-
Vizita de iarna la mecanic (cel de la Pucheni) s-a soldat cu 2100 lei: am schimbat absolut TOT ce a fost defect sau suspect pe parte de articulatie, incluzand amortizoare fata, rulmenti, tot, tot, tot. In plus sudat la pedalier suportul pedalei pt ambreiaj care se rupsese si mergea groaznic, cablu frana de mana. Mai am putin de lucru la caroserie in primavara (vreau sa schimb pragurile) si apoi sa vad ce fac cu caseta de direcție pt ca pierde putin ulei. Pragurile sunt coapte si masluite cu spuma si chit, am descoperit in toamna cand le-am luat la verificat cu o surubelnita :-)). Faimosul senzor pt axa cu came made in Italy (ERA) a fost cam prost, mai da eroare cand si cand si trebuie s-o sterg cu torqe-ul. Pana acum masina imi datoreaza vreo 6500 lei. Sotia e super incantata, se conduce usor, merge bine, consumul usor marit de cand a venit frigul, cca 140-150 lei pe luna, mers zilnic prin București. In poza cei doi frati
-
Aveti idee, mai sunt funcționale radarele fixe? Azi m-am cam grabit si nu mai sunt la curent cu radarele, pe unde mai sunt si daca mai sunt...
-
gumele precedente erau de iarna si ovale... deci e clar o îmbunătățire :-))
-
Gata, azi am fost la sediul cauciucuri.com, (pe langa Europa) si mi-am montat noile gume. Toata distractia 800 lei. (cauciucuri, valve, indreptat si echilibrat) Pe site spun ca montajul este gratuit insa platesti 50 lei echilibrarea... Oricum nu mai conteaza, m-am bucurat ca s-a facut totul pe loc. Am avut programare la 11, m-au luat imediat, in 45 de min plecam acasa... La prima vedere, de aici era tremuratul. Dotul e sfârșitul lui 2019
-
Goldline, imi ajung din Germania săptămâna viitoare. Am avut ghinion, vroiam kama rusești dar nu se mai gasesc, in rest numai chinezesti... Mai bune gasesti doar iarna/vara nu all season. Astea sunt singura marca cu review-uri mai de Doamne'ajuta, dar desi ziceau pe site24-48h livrare, ajung abia intr-o săptămână. Azi am schimbat cele 3 curele, rola intinzatoare si lichidul de racire: 500 piese+manopera.
-
N-a mai aparut eroarea, merge ok. Miercuri sunt programat la Tudor sa schimb curele si lichidul de racire pt ca e cam murdar. Tot miercuri ii iau si gume all season, am gasit pe lângă Fundeni cu montaj gratuit, daca le cumperi de la ei...